
Goede middag
Rare tijd voor mij om hier met een berichtje te komen,maar ik heb een beetje zelfmedelijden haha
Ben vanochtend naar de tandarts geweest,en waar ik al bang voor was,is weer waar,ik mag weer terug (BAH)
Ook kan ik bijna niet praten,heb een lekker kouwtje bij me,heb heel de nacht liggen hoesten,ben een beetje moe en dan mag ik morgen met mijn nieuwe (oude vertrouwde,want ik heb bijna altijd bij de post gewerkt van daar de lachbui) baantje beginnen.
Nou genoeg geklaagd
Ik heb mezelf vanochtend een mooi papierblokje van Cosmo Cricket cadeau gedaan (dat doe je dan he als je zielig bent) en jullie hebben gisteren zulke lieve berichtjes op mijn 20 jarige huwelijk gegeven dat ik het leuk vindt om 1 van jullie iets terug tegeven.
Ik heb gekozen voor nr 20 tja en dat is Marja.
Als je me een mailtje stuurt mag je 2 digi's van mij bij Mo uitzoeken.
Nog een fijne dag verder
XXX Heidy














