Volgers

dinsdag 17 mei 2011

Omdat jullie zo lief zijn


Goede middag

Rare tijd voor mij om hier met een berichtje te komen,maar ik heb een beetje zelfmedelijden haha
Ben vanochtend naar de tandarts geweest,en waar ik al bang voor was,is weer waar,ik mag weer terug (BAH)
Ook kan ik bijna niet praten,heb een lekker kouwtje bij me,heb heel de nacht liggen hoesten,ben een beetje moe en dan mag ik morgen met mijn nieuwe (oude vertrouwde,want ik heb bijna altijd bij de post gewerkt van daar de lachbui) baantje beginnen.
Nou genoeg geklaagd
Ik heb mezelf vanochtend een mooi papierblokje van Cosmo Cricket cadeau gedaan (dat doe je dan he als je zielig bent) en jullie hebben gisteren zulke lieve berichtjes op mijn 20 jarige huwelijk gegeven dat ik het leuk vindt om 1 van jullie iets terug tegeven.
Ik heb gekozen voor nr 20 tja en dat is Marja.
Als je me een mailtje stuurt mag je 2 digi's van mij bij Mo uitzoeken.

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

maandag 16 mei 2011

Justin ice cream & Little umbrella



Goede morgen

Ik wilde toch even zeggen dat ik vandaag 20 jaar getrouwd bent,gek,maar ik ben er eigenlijk best wel een beetje trots op hoor!!
Maar of het nog lang duurd,is maar de vraag,ik roof nogal eens de schuur leeg als ik weer eens iets nodig heb voor een kaartje en de bloembollen uit de tuin vonden jullie een succes,maar mijn mannetje vondt het toch iets minder haha
Nee hoor ,hij vindt het stiekem helemaal geweldig dat ik er zo in op kan gaan....de lieverd.

Nou genoeg gepraat,mijn kaartje heb ik gemaakt voor het Mo's Dreamteam blog
Ik heb weer 2 digi's bewerkt in photoshop,ik vindt dat helemaal leuk.
De digi's die ik gebruikt heb heten"Justin's icecream & Little umbrella die kun je hier bij Digital Pencil vinden
Papier is van My Minds Eye en heet dacht ik "Penny lane"
Teenslippertjes zelf getekend
Naaimachine
Tekst gemaakt op de PC
Wat kleine dingen bewerkt met Stickles en Glossy accent
Copics

Verder doet hij mee met de volgende challenges:
Crafty Creations challenge's Anything goes
Make it colourful Going Dotty
Moving along wiht the times 2 B's..............Beachscene and Brouwn
One stop craft challenge Ice Cream
DP2 Here comes summer

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

zondag 15 mei 2011

Kenny K DT




Goede morgen

Het is zondag en ja dat betekend een nieuwe challenge bij Kenny K's Krafty Girlz
Het is de beurt van Team B,dus ik ben aan de beurt,thema deze week is "gebruik een pons en een diecut"
Ook worden we weer gesponserd en deze week door
en die geeft aan 1 gelukkige winnaar een waarde bon van $15
En geeft 5 digi's naar keuze weg
Dus ben je nog steeds hier,das niet de bedoeling,ga gauw kijken wat mijn DT maatjes hebben gemaakt en nog leuker doe gezellig mee.
Ons half jaar loopt af dus Donna is op zoek naar vers bloed,zo er is ook een DT call,dus ga nu gauw kijken!!

Mijn neefje heeft zijn B diploma gehaald,dus das wel een kaartje waard toch!!
Ik heb voor mijn kaartje Surfer dude gebruikt
Martha stuard pons
Nestabilitie
Papier weet ik niet meer
Naaimachine
Copics

Verder doet hij mee aan de volgende challenges:
CES Challenge Holidays
Crafts and me challenges Punches
Paper take weekly Fancy a punch
Stamp something Anything goes

Sorry voor de slechte foto's maar ik kon geen nieuwe meer maken
Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

vrijdag 13 mei 2011

Garden tools & Gardening shelf



Goede avond

Gisteravond mijn post voor vandaag gemaakt en ja hoor ook die is verdwenen,blogger heeft er een potje van gemaakt,kan ik weer net zo als zo velen opnieuw beginnen.

Mijn bloembollen zakje is voor het Just Inklined blog
Ik heb de digi's Garden tools en Gardening shelf gebruikt,ik heb ze samen gevoegd in photoshop
Nestabilities
Lint
Papier van Basic Grey "Cappella"
Bloembolletjes uit de tuin gespit,want ik had niets meer haha (Mijn mannetje vondt het niet zo leuk haha)

Verder doet hij mee met de volgende challenges:
Allsorts Stamp a lot
Crafty Creations Anything goes

Nou had ik al doorlaten schemeren dat ik wat minder tijd voor mijn en jullie blogs ga krijgen,want ik ga vande week (de mensen die mij persoonlijk kennen krijgen nu een giga lachbui of hebben zoiets van lees ik dit wel goed,ja je leest het goed) weer voor de post werken.
Dus als jullie bij gekomen zijn van mijn nieuwtje haha hoop ik dat jullie nog een fijne avond hebben
XXX Heidy

woensdag 11 mei 2011

Scarlette Cafe



Goede morgen

Het is woensdag dus dat betekend een nieuwe challenge bij Fab'n'funky en deze week is het thema "Buttons and bows of knoopjes en strikjes"
Nou de meeste van jullie gebruiken dat regelmatig,dus doe gezellig mee.
We worden deze week gesponserd door
En mijn DTmaatjes hebben weer geweldige creaties gemaakt,neem gauw een kijkje op het blog

Digi heet "Scarletta Cafe"
Papier is van Bo Bunny en heet "a gift of love"
Knoopjes lint en bedeltje uit de voorraad
Jurkje bewerkt met stickles
Copics

Verder doet hij mee met de volgende challenges:
CES challenge Favo Colour Combi
Creative Inspirations Challenge Glitzy &Bling
One Stop Craft Challenge Birthday

Sorry dat ik niet bij iedereen langs geweest ben ,maar internet laat me momenteel een beetje in de steek

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

maandag 9 mei 2011

Witch of the West



Goede morgen

Ik hoop dat jullie een hele fijne moederdag hebben gehad,ik heb er het beste van gemaakt door heerlijk te freubelen en mijn mannetje is weer thuis van zijn vistrip,dus dat is voor mij genoeg

Ik heb een kaartje gemaakt voor Mo's Dreamteam
Gisteren een kerstkaartje en vandaag Helloween,hoe gek kan het lopen hihi

De digi is van Digital Pencil Too en heet "Witch of the west"ik denk dat dit mijn 2e digi is die gekocht heb en nog nooit gebruikt en ze is super en de gelijkenis is sprekend met mij haha
Papier is van Basic Grey
Ik heb zelf de bezem gemaakt
Horgaas
Vleermuisje
Copics

Verder doet hij mee met de volgende challenges:
DYSU Purple
Papersundaes Magical & Mythical
Paper play Show us your style
Scrap card challenge Lila en paars

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

zondag 8 mei 2011

Tis the season



Goede morgen

Het is zondag dus tijd vooreen nieuwe challenge bij Kenny K's Krafty Girlz.
Team A is aan de beurt(dus ik ben vrij haha)
Neem gauw een kijkje op het blog,want we worden ook weer gesponserd.

Ik heb geen kaartje voor Kenny K gemaakt.
Ik heb het deze week nogal druk en waarschijnlijk gaat het nog drukker voor mezelf worden vanaf volgende week (prive) dus ik heb maar een kerstkaartje gemaakt.

Ik was van de week wat aan het rondneuzen toen ik deze digi tegen kwam,tja ik zie hier wel de humor van in haha

Digi heet"JJORN tis the season"
Papier weet ik eigelijk niet
Embossingfolder Tim Holtz
Bloemetjes
Naaimachine
Kerstbal glas bril bewerkt met Glossy accent
Copics

Verder doet hij mee met de volgende challenges:
Crafty Catz weekly Give us a Quote
Creative Inspirations Embossing
Saterday Challenge Dust of your stuff
Stamp something Digi Day
Winter Wonderland The colours of christmas

Nog een fijne moederdag
XXX heidy