Volgers

woensdag 30 december 2009

Gift setje





Dit Gift setje is voor een heel speciaal iemand,
Ze heeft het gisteren van me gehad en was er erg blij mee.
Het stempeltje is een Magnoliatje
Het papier heet Winter Song
De krullen heb ik overgetrokken en uit geknipt
De bloemen heb ik gemaakt met de Cricut even als de tekst.
En eindelijk mijn Cuttlebug kunnen gebruiken met mijn nieuwe Nestabilitie.
En afgemaakt met plakpareltjes.
Het tasje heb ik ook met de Cricut gemaakt en het doosje bevat een flesje Nina Ricci
het orginele doosje heb ik uitgevouwen en op papier gelegen na getekend uitgesneden en inelkaar gezet en uit eindelijk versierd.
Ben er zelf wel tevreden over.
Groetjes Heidy

5 opmerkingen:

Tineke's hobby zei

Wat een mooie set heb je gemaakt ik vind het een hele mooie stempel
Mooie kleuren heb je gebruikt
wens je een goed uiteinde en de beste wensen voor het nieuwe jaar
Groetjes Tineke

hennie zei

wat een gave set. Diegene die het heeft gehad boft maar met jou,
Dike kus van hennie

Milnie zei

Wat een ontzettend gave set Heidi! ik weet zeker dat die speciaal iemand er superrrrrr blij mee is! Ik wil jou en je familie via deze weg alvast een gezond en gelukkig nieuwjaar wensen!

liefs,

Mélanie

Mina zei

wow Heidy these are stunning and so gorgeous with the gingham...Have a wonderful New Years Eve and I wish you and those you love Peace, Joy and Happiness for 2010
Mina xxx

Unknown zei

Beautiful gift sett! Tilda is so sweet and I love the colors you have used!

hugs,
Jorunn