Volgers

woensdag 30 juni 2010

Autotje en gewonnen candy en award

Goede morgen,
Ik heb mijn autotje,ik ben super trots,Ik heb namelijk pas sinds een een maandje of 7 mijn rijbewijs,(niet verder vertellen hoor maar ik wel al of pas 43 hihi)

De ontzettende lieve Mina had 2 weken geleden een prachtige candy,nou die heb ik niet gewonnen,maar ze gaf ook een candy weg voor de gene die regelmatig op haar blog reageren,Nou aan gezien ik een groot fan van haar ben reageer ik nog wel eens en toen ben ik uitgeloot.
Het gaat om 50 6x6 vellen die haar favorieten zijn.
Ga eens bij haar neuzen.
Thank you Mina


Verder kreeg ik van de week ook nog een award van de lieve Lindsey
Thank you lindsey

Ik zou niet weten aan wie ik hem door moet geven,jullie verdienen hem allemaal,dus ga je gang.

zo dit is best een lange post geworden en dan heb ik niet eens een kaart hihi
Nou ik wens jullie allemaal een geweldige dag.
XXX Heidy

8 opmerkingen:

miranda zei

Hoi Heidy,
Leuke auto,geniet er lekker van.
Veel rijplezier.
Groetjes Miranda.

Sandra zei

helemaal super je autootje, nu kun je er lekker op uit. gefeliciteerd met je award en je mooie prijs
groetjes sandra

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Helemaal geweldig je auto, knap hoor dat je nu nog je rijbewijs hebt gehaald, ik ben 47 en ik heb hem niet, ik ben een bangerd in het verkeer, is best wel eens lastig.
Gefeliciteerd met je candy, kan je weer veel moois mee maken.

Groetjes Jolande

creationsncraftsbyarina zei

NOU ZIET ER MOOI UIT JE AUTOOTJE
EN NU VEEL RIJDEN HHIHIHI.
EN WAT EEN TOFFE CANDY ZEG, MOOI PAPIER,
VEEL PLEZIER ERMEE.

GROETJES ARINA

Linda zei

Heel veel plezier met je auto, en nu naar de hobbywinkels scheuren!!!

Gr Linda

Trudy zei

Leuke auto,geniet er lekker van.
en Gefeliciteerd met je candy.
Groetjes Trudy

Jeni zei

Cute car! ADORABLE card! ~jeni :)

Silvia zei

Je autootje ziet er goed uit. Veel plezier ermee.

gr. Silvia