Volgers

zondag 31 oktober 2010

Basic Grey#KennyK#Totally papercrafts


Goede middag allemaal
Jeetje wat een ochtend zeg,ik had me voor genomen om even wat Digi's te printen dan de boel lekker even opruimen en dan heerlijk aan de kaart,nou mooi niet.
Ik had al mijn Digi's netjes opgeslagen op de harde schijf,van wege mijn nieuwe PC
Nou ik ben gewoon de helft kwijt
Ik wou dus een paar Kenny K digi printen ....kwijt
Nou waren het er gelukkig niet zoveel,dus ik dacht nou dan ga ik een paar nieuwe bestellen
Zo gezegd zo gedaan,krijg ik ze niet geopend,wat ik ook deed,nou mijn man kwam naar beneden,gelukkig al vroeg,want die gaat de nacht in,dus normaal blijft hij langer liggen,oh zegt die:ik zie het al,het is een winzip bestand.
Even downloaden..... nou echt niet,konden het niet vinden...maar uiteindelijk toch gelukt ..pffff

Zo nu mijn kaartje:
Het papier is van Basic Grey en heet Cappella
Het afdrukje is Kenny K X MAS Hottie
Bloemetjes zelf gemaakt
De laarzen en handschoenen heb ik met blanke nagellak bewerkt zodat er een glans laag op lig,alleen is dat niet echt op de foto tezien
Naaimachine
Stickles
Plak diamantjes
Bedeltje
Copics

Hij past in de volgende challenges:
Basic Grey de schets
Kenny K alles mag
Totally Papercrafts Bling it on

Sorry voor de lange post
Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

23 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat kan het soms tegenzitten he, fijn dat het toch nog is gelukt.
Je kaart ziet er weer schitterend uit.

groetjes jolande

miranda zei

Hoi,
Hij ziet er weer super uit.
Tot Morgen.
XXX Miranda

Renkata zei

Hoi Heidy,
Wat super sassy Kerst kaart.
Prachtige kleuren en papier.

Trudy zei

Het is een prachtige kaart Heidy!!
Groetjes Trudy

karen zei

Hello Heidy, this is a fabulous card, love the Basic Grey papers, Karenx

Lindsey zei

Fab card! That image looks just like me in my Christmas finery (I wish!) Love the papers and the flowers
hugs
Linds x

Sandra zei

wat een toestand zeg , maar je kaart is geweldig geworden
groetjes sandra

Gemma zei

Wat een ondeugend kerstvrouwtje en wat een goed idee van die blanke nagellak ga ik meteen proberen! Greotjes Gemma

Mina zei

wow Heidy this is fabulous...stunning colouring
Mina xxx

Ginny zei

what a gorgeous image you used on this fab card

Jeni zei

Super fab & saucy Heidy!! ~jeni :)

Christina zei

Dat is weer een super gaaf kaartje Heidi! Prachtig!
Groeten Kristel

creaties van jopie zei

wat eeen toestand met die ps als alles goed loop ben je blij wat heb je een leuke sey kaart gemaakt ps als ik je nu tegen komt in Rotterdam kan ik mij niet meer vergissen duidelijke foto van je het is een lang verhaal geworden he dag dikke knuffel van jopie

Unknown zei

Hoi Heidy, mijn 1e keer op je blog, maar wat een onzettend 'coole' kerstkaart. Super leuk. Ben meteen volger geworden.
Groetjes, Frea

LINDA zei

This is simply gorgeous!! Thanks for joining us at KKKG this week..
Hugs, Linda

Eveline zei

ziet er erg mooi uit !!!

groetjes
eveline

Crea Astrid zei

Wel fijn voor je, dat het toch nog gelukt is. Kunnen we nu je kaart bewonderen. Vind de digi stamp ook erg leuk.

Groetjes Astrid.

Michelle zei

Hi

Absolutely gorgeous card!!

Thanks for joining in the fun at Kenny K's Krafty Girlz this week.

Michelle :-)

creationsncraftsbyarina zei

hoi heidy je kaart ziet er super uit meis.
gr arina

Mel X zei

Fabulous card.

Thanks for joining us this week at Totally Papercrafts and good luck.

Mel X

Ali Watson zei

A fun card, thanks for playing along with the ABC challenge this time.

Hugs Ali
ABC DT

crafty amy zei

Oh this is gorgeous those papers are lush!
Thank you for joining us at KKKG and good luck.

Hugs

Amy xx

Sandra zei

Prachtige kaart met geweldige kleuren!
Bedankt dat je meedoet met Basic Grey Challenges.

Sandra en het BGC DT