Volgers

zaterdag 10 september 2011

Vraagje

Goede morgen

Vandaag geen kaartje van mij ,maar wel een vraagje.
Ik ga morgen/zondag naar de beurs in Rijswijk,en was eigenlijk nieuwsgierig of er nog meer mensen gaan,natuurlijk gaan er meer mensen,tis zo lullig als ik daar samen met mijn schoonzusje rond loop haha,kan je wel op je gemakkie kijken
Jullie begrijpen wel wat ik bedoel,mensen die ik volg en mensen die mij volgen.
Lijkt me leuk om effe hallo te zeggen!
Nou misschien tot morgen en voor nu een hele fijne dag en het moet mooi weer worden,dus lekker genieten!
XXX heidy

8 opmerkingen:

chrilvian zei

he heidy
ik wens je veel plezier
ik ga niet, me net iets te ver
helaas kan ik ook niet naar hardenberg creaweekend
ik ga met mijn gezin naar eurodisney, is oook heel leuk
doeidoei

chrilvian zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jopie zei

Hoi Heidy
Nou als ik mijn man zo gek krijgt om mee te gaan dan ben ik er ook en misschien zien we elkaar dan wel.
groetjes jopie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

helaas werk is dit weekend. fijne dag morgen.

groetjes jolande

corryskaart zei

hoi heidy
jammer dat ik gister bent geweest!maar wens je een hele fijne dag toe en neem een kleine knip mee:-))
groetjes van corry

Unknown zei

Hoi Heidy, nee ik ga hier niet naar toe. Ik ben wel van plan om naar de Demo dagen bij Doe@Ding te gaan, waarschijnlijk op vrijdag 30 september. Ga jij daar ook naar toe?? Ik ben in vorig jaar ook geweest en vond het toen erg leuk! Groetjes, Frea

Marianne Reijgersberg zei

Hoi Heidy ik ben vanmorgen geweest. Jammer dat ik je berichtje niet eerder gelezen heb, want ik had morgen eigenlijk ook wel kunnen gaan. Maar twee keer??
Het was gezellig druk. Niet al te veel nieuws. Alleen de flesjes distressinkt van Tim Holz om direkt te gebruiken zonder sponsje om de randjes te distressen. Die heb ik gekocht, maar valt tegen. Ik vind ze erg nat waardoor je aan het verven bent. Of ik doe het niet goed??
Wel een paar leuke andere dingen aangeschaft.
Veel plezier morgen.
Groetjes Marianne

Vicky zei

Hi sweetie I just want to say hope you have a fabulous time hunni.

Lotsa hugs Vicky xxx