Volgers

vrijdag 30 december 2011

100.000 hits en Candy time

Goede middag

Vreemd tijdstip voor mij ik weet het,maar ik ben vandaag de 100.000 hits gepasseerd en dat wou ik jullie toch effe laten weten,heel erg bedankt,er komt nog een kleine bedank jullie candy aan,maar dat wordt volgende week ofzo,nu ga ik aan de oliebollen bakkerij haha.

Ik liep net de post tebezorgen toen er hard op een raam geklopt werd,dacht wat heb ik nu weer verkeerd gedaan,dus voor dat ik het kon vragen kreeg ik een gloeiend hete appelflap in mijn handen gedauwd,dat zijn toch weer de leuke kantjes van het werk.




Ja het is weer de 30ste dus dat betekend candy time bijna vergeten haha.
Voor al mijn nieuwe volgers,ik wil jullie even laten weten hoe leuk ik het vindt dat jullie mijn blog willen volgen en lieve en leuke berichtjes voor me achter laten.
Ik zelf ben best wel druk en heb niet alteveel tijd om bij iedereen te reageren en om telaten zien dat ik jullie niet negeer maar simpelweg erniet aan toe kom geef ik iedere 30ste van de maand een $6.00 dollar cadeau bon van Mo's digital pencil weg.
Je hoef hier niets voor tedoen,je mag hem op je sidebar zetten,maar het is niet nodig,wel moet je even een berichtje achterlaten anders weet ik niet dat je meedoet
1 januari 2012 laat ik weten wie er gewonnen heeft.
XXX Heidy
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Good morning

It's the 30th of the month that means candy time I almost forgot it lol.
A $6 gitcertificate from Mo Mamming
For my new followers,a big welcome to my blog,i do love it that you like my work and that you leave me sweet and kind comments,however I'm very bussy and I don't have the time to leave you all a comment,so this is my thanks to you
All you have to do is leave me a comment so I know you join in,you can post it on your sidebar but it's not compelled.
Januari the first I let you know who won.
So good luck
XXX Heidy
Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

36 opmerkingen:

Vicky zei

Congrats on your hits sweetie. Enjoy the rest of your day.

Lotsa hugs Vicky xxx

Tinie zei

Je blog is altijd super leuk om te bekijken en je verhaaltjes.....met veel humor, daar hou ik van!!!

Groetjes Tinie

Ans S. zei

Ik kom graag op je blog kijken, want je maakt altijd van die mooie kaarten met de digi's van Mo Manning. Met de candy doe ik graag weer mee.
Fijne jaarwisseling.

Groetjes Ans

petra,s cards zei

gezellig ook ik wil weer graag mee loten voor de prachtige mo,s afbeeldingen, dank je wel voor deze kans weer!!! fijne avond en morgen natuurlijk een heel goed uiteinde maar vooral een gezond gelukkig en creatief nieuwjaar!!!!
xx petra

terriavidreader (IN-USA) zei

I love Mo's images, but don't own but just a couple. This would be fantastic, thanks for the chance.

Mieke zei

Hmmm oliebollen... Als ik er nog maar aan denk... ;-)
Voorlopig heb ik nog geen digi van "Mo's Digital Pensil" maar hoop daar toch eens verandering in te kunnen brengen :-)
Fijne jaarwisseling en succes nog met het bakken van de lekkere oliebollen!
Liefs, Mieke xx

Sieta zei

Hoi Heidy,
Super toch dat er nog van die lieve mensen zijn die aan een ander denken, ik neem aan dat hij heerlijk heeft gesmaakt hihihi.
Ik doe weer graag mee aan je candy!
Ik wens je een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2012.

Liefs van Sieta

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een mijlpaal weer Heidy, gefeliciteerd. Maar het is ook niet gek hoor, want je kaarten zijn zo mooi en je hebt zo'n eigen stijl. Super gewoon.
groetjes Marja

Kati zei

I always love your blog and thanks for the candy.

I wish you a happy and blessed new year.

Hugs
Kati

Ardilla zei

Congrats for so many hits, Heidy!

Thanks for the chance with the candy :)

Sapipzi zei

Natuurlijk wil ik meedoen aan je maandelijkse candy. Fijn dat er zulke lieve mensen zijn die het waarderen dat je door weer en wind hun post komt bezorgen!!
Een hele fijne jaarwisseling.

groetjes Margo

Gea zei

dat is nou nog eens aardig, dat je zomaar een appelflap krijgt! Dan is hij toch extra lekker denk ik :)
Natuurlijk doe ik graag weer mee aan je Mo's candy.
Groetjes Gea

Hansedeern zei

Hi dear Heidy :o)
I wish you a HAPPY new Year andcCongrats on your hits!

Hugs Rivi

Liesbeth zei

Wat leuk dat je ons op de valreep nog even wilt belonen.
Daar zeg ik geen NEE tegen natuurlijk, net zoals jij waarschijnlijk geen nee hebt gezegd tegen een heerlijke appelflap.
Fijne jaarwisseling, en veel creatieve activiteiten volgend jaar.
gr. Liesbeth

corryskaart zei

hoi heidy
van harte met al je hits,maar dat komt door je prachtige en vaak hele leuke kaarten, en ook je verhalen die je schrijft zou zeggen BAK ZE!!
groetjes...corry

Henriƫtte zei

Tuurlijk doe ik mee met je candy. Leuk hoor!!
Veel plezier met oliebollen bakken en een heel fijne jaarwisseling toegewenst.

Groetjes Henriƫtte

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik wil graag weer mee doen, vind de digi's van mo geweldig.
toen mijn kinderen de krant liepen kregen ze in de zomer maanden van een oud dametje een ijsje, voor het harde werken zei ze dan, zo lief.

ik wens je samen met je gezin een spetterende jaarwisseling.

groetjes jolande

Renkata zei

Gefeliciteerd Heidy!
groetjes renkata

Marlies zei

Gefeliciteerd Heidy! Wat leuk om zoveel hits te hebben maar je kaarten zijn ook super dus geen wonder!
Ik doe ook graag met je maandelijkse candy mee en ik wens jou en je familie een hele gezellige jaarwisseling toe. groetjes, Marlies

Marianne zei

100.000 hits wauw, da's niet niks! Proficiat Heidy! En ik wil wel heel graag meeloten met de candy van Mo DP!
Alvast een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2012!
Lieve groetjes,
Marianne

GerJanne zei

Hoi Heidy,

wat ontzettend leuk dat er zulke lieve mensen zijn! Super toch dat je dan zomaar een appelflap krijgt.
En 100.000 hits! Wauw, gefeliciteerd. Dat is veel!! Ik keek even bij mijzelf; nog geen 5000, hahahaha, heb ik nog wel even te gaan!
Ik doe graag mee met de candy! Vind het zo superlief van je,

Groetjes en een goede jaarwisseling,

GerJanne

Shazza zei

thank you for the candy, happy new Year to you x

Colinda zei

WOW, wat een aantal zeg!!! Duurt nog wel even voordat ik dat heb gehaald. Geweldig leuke candy, ik maak er graag kans op! Van die digi's van Mo kun je er niet genoeg hebben. Vind ze super leuk!!!Een hele gezellige jaar wisseling!!! Colinda

Aartje zei

Hallo Heidy, gefelciteerd met de mijlpaal. Je wordt dus niet alleen in je werk gewaardeerd met een appelflap maar ook bij het bloggen met al deze bezoekers.
Leuk dat het weer candytime is. Ik doe graag mee.
Fijne jaarwisseling.
Groeten Aartje

Annelies zei

Gefeliciteerd met zoveel hits Heidy! Bedankt om zo'n leuke candy te verloten! Groetjes, Annelies

Claudia zei

I like your blog and your cards are beautiful! thanks for the candy.

I wish you a happy new year.

Marian zei

Een hele fijne jaarwisseling toegewenst en op naar een fijn en creatief 2012.
En leuke candy
Groetjess

arjette zei

Wat superleuk zeg dat je dan zomaar een warme appelflap krijg, dat maakt het zƩker leuk!!!!
Nou, ik doe weer graag mee hoor!! Succes met oliebollen bakken, hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012!!!

gr. arjette.

alethea zei

Congrats on your 10,000 hits!! Thanks for another chance to win!! Happy new Year!! HUgsxx

Crea Astrid zei

Gefelciteerd met je 100.000 hits. Super toch, maar je maakt ook van die leuke kaarten. Dan kom je toch elke keer weer op je blog kijken.
Wil natuurlijk graag een aknsje wagen op deze Candy van je. Vind de digi's ook erg mooi.

Fijne jaarwisseling.

Groetjes Astrid.

Unknown zei

Hoi Heidy, wow 100.000 bezoekers, niet normaal zeg, wat veel!!! GEfeliciteerd hoor!! Kun je nagaan hoeveel mensen jouw kaartjes mooi vinden! Hele fijne jaarwisseling en een gelukkig 2012. Groetjes ,Frea

Tracy zei

Congratulations Heidy! Have a very Happy New Year and thanks for the chance at some Mo candy! :-)

Mary J zei

Wow, congerats Heidy!

A very happy New Year to you honey!

Anneke zei

Wat leuk weer :)
Jij ook een fijne jaarwisseling en een gelukkige 2012!!!
Groetjes Anneke

Babette zei

Ik wil ook wel weer een gokje wagen.
Een hele fijne jaarwisseling en creatief 2012.
Groetjes Babette

chrilvian zei

ik hoop dat ik vandaag nog meekan doen
xxxxxxxx