Volgers

woensdag 8 februari 2012

Walker




Goede morgen

Koud he hihi
Flauw!!!!!

Dit kaartje is gemaakt voor Mo's Dreamteam
Ik heb "Walker"gebruikt en je kunt haar bij Mo's digital pencil vinden.
Het leek me erg toepasslijk om bij haar een wiebelkaartje temaken,de eerste stapjes zijn ook altijd wat wiebelig toch hihi
Verder heb ik papier van Maya gebruikt
Bloemetjes zelf gemaakt
Nestabilitie
Kant
Bedeltje
Naaimachine
Copics

Verder doet hij mee met de volgende challenges:
Allsorts challenge.....free and easy
DP 2 challenges.....anything goes
DYSU.....anything goes
Paperplay challenge.....get in shape
Papertake weekly.....anything goes

Nog bedankt voor al jullie berichtjes die jullie altijd achter laten voor me ,zeker ook betreffende mijn vertrek bij Just Inklined,ook heb ik besloten om met Creatalicious te stoppen,Ik heb het gewoon zo druk met alles,ik heb momenteel echt zo iets van "werken,huishouden,kaartje maken,bij mijn lieve medebloggers reageren,en morgen weer het zelfde,knutselen moet leuk zijn en momenteel is het moeten en daar wil ik mezelf voor gaan behoeden.
Ik voel me echt heel erg vereerd hoor dat deze teams me wilden hebben,maar dit moest ik echt voor mezelf doen.
Bij Just Inklined houden ze nu een DT CALL,dus als je zin hebt neem dan even een kijkje op het blog en de damens zijn geweldige schatten
Dus ik zal iets minder aanwezig zijn op mijn blog,maar dat gaat ook wel weer goed komen hihi

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

53 opmerkingen:

Linda zei

Heidy this is just beautiful.. Love the darling little image and she is colored perfectly.. Gorgeous design too..
hugs,Linda

Patricia zei

Wat een SUPER schattige kaart!
En ja je moet wel op jezelf letten hoor.
Heel goed dat je keuzes maakt!
Groetjes Patricia

Mieke zei

Wat leuk gevonden om deze schattige digi te gebruiken op een wiebelkaart. Hij is heel mooi! En het kant vind ik ook helemaal prachtig!
Je hebt gelijk, je hobby mag geen "moet" worden, anders wordt het sleur in plaats van lekker ontspanning.
xxx

brenda zei

Such a pretty card Heidi and a lovely shape.

Thanks so much for joining in our Free and Easy February at Allsorts this week, good luck and hope to see you again.

B x

Sieta zei

Hahahaha, wat toepasselijk is dit!
Deze wiebelkaart is prachtig geworden en die digi is geweldig, ik heb haar ook alleen nog niet gebruikt.

Liefs van Sieta

Chrissy zei

Beautiful Heidy...just gorgeous,I love the image and amazing colouring, the design is fabulous.

Luv CHRISSYxx

Colinda zei

Weer een geweldig lief kaartje en zo leuk met dat kant!!!Vervelend om zo'n beslissing te moeten nemen om te stoppen, maar je kan maar één ding tegelijk doen toch? Ik kom ook altijd tijd tekort. Geniet van je dag, Colinda

Gemma zei

Schattig wiebelkaartje Heidy, stempel is zo lief en je hebt haar weer prachtig gekleurd. Je hebt helemaal gelijk joh, knutselen moet leuk blijven, groetjes Gemma

chrilvian zei

ooooooooo zo lief
id knutselen moet ook leuk blijven

xxxxxxxxxxx

June Nelson zei

Heidy this is adorable and I love the shape too its coloured to perfection xxxxxxxxx

Vicky zei

Hi sweetie this is gorgeous I so love this image she is so darn cute. Your colouring is awesome hun & I love the design.

Lotsa hugs Vicky xxx

Crea Astrid zei

Leuk zo'n wiebelkaart. Het is een schatje geworden.

Groetjes Astrid.

Margo zei

Hoi Heidy,
je hebt gelijk hoor, het moet een hobby blijven !
Je kaartje is een echt dotje en die digi past perfect bij het model van kaartje !
Helemaal toppie !
Liefs
Margo

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Heidy, ik geef je groot gelijk, je hobby moet een hobby blijven, leuk en ontspannend en als er een moeten bij komt, we moeten al zo veel.
Je kaart is zo schattig, PRACHTIG!!!!

groetjes jolande

Tinie zei

Als het moet....dan moet je stoppen, kan ik me heel goed voorstellen. Die digi heb ik ook nog liggen, ik vind het zo'n mooie en wat heb je er weer een lief kaartje van gemaakt!!!

Groetjes Tinie

creaties van jopie zei

lieve Heidy denk aan je zelf kaarten maken is een hobby en dat moet leuk blijven goede keuze ohh lieve schat wat maak je toch prachtige dingen dit was een bemoediging van een oude oma jopie lieve groetjes jopie

debby4000 zei

Absolutely gorgeous and so adorable Heidy.
luv
Debby

Debbie zei

Heidy, this is just so sweet, I feel like she is just wobbling right towards me with her first steps and the lace on the bottom is just stunning

Hugs
Debbie

Hanneke zei

Mooie kaart zeg! Dat model past hel goed bij zon lief kaartje en die afbeelding heb je echt super ingekleurd! Hopelijk heb je wat meer tijd binnenkort en blijft kaarten maken leuk! Groetjes, Hanneke

Tammy zei

So beautiful! Gorgeous card and the image is absolutely perfect!

Denise zei

This is adorable. Love that cute image and the lace around the edge is perfect.
Thanks for joining us at DYSU this week xx

Marian zei

Hobby moet hobby blijven en helaas moet je dan ook keuzes maken
Je kaart is snoezig en, prachtige digi
Groetjes

Carla S. zei

This is gorgeous, Heidy! I love the unique shape and the sweet image! Wonderful coloring and design!

Helga zei

A wonderful, gorgeous card. You colored it so perfect.
The shape and all others give your
card a very nice finish. I like it sooo much !
Greetings
Helga

WencheP zei

Oh my gosh - this is gorgeous! Your colouring is just stunning! Thanks for joining us at Do You Stack Up.

-Wenche

Liesbeth zei

Wat een schatje is dit Heidy.
Het is idd. een leuke afbeelding voor de wiebelkaart.'gr,. liesbeth

petra,s cards zei

leuk model kaart heidy erg leuk met dat kantje onderaan!!
xx petra

Iulia zei

Amazing card, Heidy! Your coloring is exceptional! Love those folds on her dress!
Hugs, Iulia

Ans S. zei

Wat een schattig wiebelkaartje.

Groetjes Ans

Durvina zei

Ongeloofelijk gaaf, wat mooi.

Groetjes, Durvina

Riet zei

Wat een schitterende kaart Heidy.

Liefs Riet.

Jeni zei

This is darling Heidy! Will have to try one of these. ~jeni :)

Vicky zei

So beautiful hun..love the sweet image and layout too..

big hugs Vicky xx

arjette zei

Wat een super mooi kaartje Heidy!!!
Je hebt helemaal gelijk hoor, ik loop momenteel ook te dubben, ben alleen maar dingen aan het maken die "moeten" .... dat kan toch niet de bedoeling zijn??

groetjes Arjette.

Marianne Reijgersberg zei

Bravo Heidy! Je zegt het allemaal zo goed, maar je hebt het ook gedaan. Inderdaad je hobby moet je hobby blijven en geen werk.
En ik herken dit hoor. Ik ben dit jaar ook gestopt met één DT schap om dezelfde reden.
Je kaartje is weer zo leuk geworden.
En wat leuk bedacht een wiebelkaart bij de eerste wiebelende stapjes.
Groetjes Marianne

regina zei

wow wat een super schattig kaartje!!

gr regina

Wishcraft zei

Totally adorable Heidy! Super sweet image and you've coloured her perfectly. Love the pretty lacy design too :o) Lisa x

Tracy zei

Your coloring is over the top on this one Heidy! Absolutely precious and the shape just kicks the whole project up a notch. Fabulous! Hugs!

Pat zei

Hi Heidy! Your card is just stunning! I've been wanting to make one of these cards for a while...soon!! Your coloring is brilliant!! I'm so tickled that you've joined us this week at Mo's. Hugs. Pat Frank

Pop's Cards zei

Morning sweetie this is stunning love your colour choices huggles Pops x x x

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje weer Heidy!
Groetjes Trudy

Jopie zei

Hoi Heidy,
Wat een lief kaartje en zo leuk om een wiebelkaart te maken met deze stempel erg toepasselijk en je hebt gelijk hoor om een beetje gas terug te nemen soms is het wel een beetje veel wat je allemaal moet en dan is her niet meer leuk.
groetjes Jopie

Babette zei

Groot gelijk, het knutselen moet idd geen moeten worden want dan is de lol er gauw af. Je wiebelkaart is erg mooi geworden. vind het kanten randje eromheen heel erg leuk staan.
Groetjes Babette

Adrie zei

Groot gelijk Heidy , als het moet is het niet leuk meer.We moeten al veel te veel,dus kaartjes maken moet ontspanning zijn.Je wiebelkaart is een plaatje , en als gewoonlijk weer prachtig gekleurd.
Groetjes Adrie

karen zei

Oh Heidy this is so adorable, your colouring is amazing again! The face is just gorgeous, hugs,Karenx

Marlies zei

Een super leuke kaart en inderdaad heel toepasselijk model bij het plaatje! Je hebt ook gelijk om te stoppen met wat DT werk, Het is super leuk om te doen maar het wordt ook ooit echt teveel, daarom ben ik ook bij Truly Ssrumptious gestopt. groetjes, Marlies

Unknown zei

Hoi Heidy, ik zie ze gewoon wiebelen, ook zonder dat ze op een wiebelkaartje zou staan hihi!! Ik kan het me trouwens levendig voorstellen hoor. Ik merk nu al terwijl ik maar in 1 design team zit dat er soms druk op staat. Ik zou niet meer aankunnen, echt niet! Liefs, Frea

Deb zei

wow, this is just amazing Heidy, so very pretty, love the lace around the bottom!
Debxx

Bella´s Bastelecke zei

love these images :) Amazing card!

Hugs
Judith

Jodie from Oz zei

Heidy, this is adorable, so soft and sweet. I love the design and coloured to perfection. Hugs Jodie from Oz xx

Fabiola zei

oh mais qu'elle est mignonne! biz

Renkata zei

super mooi en schattige kaart.

Jenny zei

Absolutely gorgeous Heidy.
Your colouring is stunning as always.
Thank you for joining Papertake Weekly.
Jenny