Volgers

maandag 1 oktober 2012

Maandelijkse candy/Monthly candy

Goede morgen Ja het is weer de 30ste dus dat betekend candy time haha. Voor al mijn nieuwe volgers,ik wil jullie even laten weten hoe leuk ik het vindt dat jullie mijn blog willen volgen en lieve en leuke berichtjes voor me achter laten. Ik zelf ben best wel druk en heb niet alteveel tijd om bij iedereen te reageren en om telaten zien dat ik jullie niet negeer maar simpelweg erniet aan toe kom geef ik iedere 30ste van de maand een $6.00 dollar cadeau bon van Mo's digital pencil weg. Je hoef hier niets voor tedoen,je mag hem op je sidebar zetten,maar het is niet nodig,wel moet je even een berichtje achterlaten anders weet ik niet dat je meedoet Morgen laat ik weten wie er gewonnen heeft. XXX Heidy ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Good morning It's the 30th of the month that means candy time. A $6 gitcertificate from Mo Mamming For my new followers,a big welcome to my blog,i do love it that you like my work and that you leave me sweet and kind comments,however I'm very bussy and I don't have the time to leave you all a comment,so this is my thanks to you All you have to do is leave me a comment so I know you join in,you can post it on your sidebar but it's not compelled. Tomorrow I let you know who won. So good luck

XXX Heidy
Yep weer een dag telaat haha
Yep as always a day late

36 opmerkingen:

chrilvian zei

ik doe mee..kan nog?

Sieta zei

Hallo Heidy, ik doe ook graag weer mee.

Liefs, Sieta

GerJanne zei

ha die Heidy,
maakt ons niet uit dat je 1 dag te laat bent...hihihihi, ik doe graag mee!

GerJanne

Carla S. zei

Thanks for the chance to win the awesome candy, Heidy! Very generous of you!

Anreda zei

Ik doe ook weer heel grag mee, bedankt wederom voor deze candy !
groetjes, Anreda

SandraR zei

Wie niet waagt, die niet wint...
Graag dus!
Ennuh..., dank je wel!

;-)

Liefs, San

arcadia zei

Thanks for the chance to win this great candy, Heidy!

Marianne zei

Oh ik durf eigenlijk niet, maar doe het toch. Mo's digi's kun je nooit genoeg hebben, toch? Want ze zijn zo mooi!
Bedankt voor de kans Heidy!
Lieve groetjes,
Marianne

Aartje zei

Hallo Heidy, ik doe weer mee deze maand. En ook ik loop weer eens verschrikkelijk achter met reacties achterlaten, dus dat is denk ik voor iedereen heel herkenbaar. We willen wel, maar de tijd ontbreekt vaak. Helaas heeft een dag maar 24 uur.
Groeten, Aartje

zub momi zei

Thank you so much for the chance to win :)

Renate zei

Hoi Heidy,
doe weer graag mee.

Groetjes Renate vd S

Liesbeth zei

Een maand is ook zo kort Heidy, ik sta er zelf ook steeds van te kijken dat hij weer om is, Voor mij een voordeel want gisteren zou ik hem wellicht gemist hebben, doe nog graag mee hoor, want digi's van Mo blijven welkom.
groetjes Liesbeth

Mieke zei

Ik wil mijn kans wel weer wagen :-)
Dank je wel voor de kans!

Ans S. zei

Ik doe ook graag weer mee.

Groetjes Ans

Sue zei

Thank you so much for the chance to win Heidy

Hugs Sue

Renate zei

Leuk Heidy, ik doe mee!!

Groetjes, Renate

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik doe graag weer mee Heidy.

groetjes jolande

Unknown zei

Volgens mij heeft iedereen het druk tegenwoordig, dus helemaal geen probleem dat je een dagje te laat bent hoor! Ik wil natuurlijk graag weer mee doen!

gr. Renata

Linda zei

Ik waag ook graag een gokje
gr linda

Marjan zei

Ik doe ook graag mee aan de verloting.

Groetjes, Marjan

Faye zei

You are such a sweetie Heidy. X

Liesbeth zei

Geeft niets een dagje te laat, wat in het vat zit verzuurt niet toch??? Weer leuk om mee te doen.
Liefs, Liesbeth.

Wil zei

Ik doe graag mee Heidy, dank je wel voor deze kans, En dank je wel dat je een dag te laat bent hahaha Dan heb ik nu nog een kansje :)

groetjes, Wil

Shannon83k zei

Thanks so much for the chance to win some blog candy!

Crea Astrid zei

Wil weer graag een kansje wagen. Dank je voor de kans, die je ons elke keer weer geeft.

Groetjes Astrid.

Marlies zei

Ik doe ook weer graag mee Heidy! groetjes, Marlies

Ea Christiansen zei

Thanks for the chance to win this great candy :o)
Hugz
Ea

Crejabeja zei

Ik doe mee!!! Leuk!!!

Groet Crejabeja

Anke zei

wij doen graag mee
liefs Tessa & Anke

Rachel zei

Ik doe graag mee.....!
liefs Rachel

Yvonne B zei

Ik doe ook graag mee met deze super candy
Thanx

Grenouille Greetings zei

How sweet of you to offer this candy, Heidy! Mo Manning is one of my most favoured artists and I would love to win! Hugs, Lesley

Marieke zei

Ik doe ook graag weer mee!
Hopelijk gaat het weer wat beter met je! Zo niet, beterschap!!

Groetjes van Marieke

Loz zei

I love Mo's images! thanks so much for the chance to win x

ellyscard creatief zei

Oeps de logees net naar het vliegveld gebracht en nu lees ik dit pas. Ik waag het er toch nog op, beter laat dan helemaal niet .
Gr Elly

Anoniem zei

These are darling images!! Thanks for the chance my friend! ;)