Volgers

maandag 27 mei 2013

Guiding Light

Goede morgen
Vandaag ben ik er met een tutorial die ik gemaakt heb voor Copic Markers Benelux de mensen die bekend zijn met mijn blog,zullen zich wel achter de oren krabben ,want dit is iets heel anders dan ik normaal doe hihi

Ik heb een nieuwe stempel van Whimsy Guiding Light gebruikt,ik vindt hem zelf heel mooi,maar wist niet precies wat ik ermee kon doen en het enige waar ik aan dacht was een zonsondergang en ben daar voor gegaan.


het afdrukje


ik ben met B99 begonnen


B29



W5


W3


R02


YR09



YR04



Y38



W1


Y11


Y38


YR04


Nu de lucht klaar is ben ik de rest van het afdrukje gaan kleuren
W3


W4


W5


W7


En hier is het eindresultaat!!!

Zelf ben ik er heel tevreden over en ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!!

Bedankt weer voor jullie bezoekje en nog een fijne dag verder!!
XXX Heidy

24 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Ohhh prachtig gedaan Heidy toppie hoor.Groetjes Joke

corryskaart zei

Goeiemorgen Heidy
Je schrijft dat deze afbeelding niet jou ding is maar het resultaat is echt verbluffend en duidelijk uitgelegd en zoals ie in de lijst zit is het een juweeltje voor aan de muur!
Groetjes van corry

Patricia zei

WAUW wat gaaf zeg, en super om stap voor stap te zien!
Gr Patricia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, mooi stijlvol kaartje, ik bewonder je kleurwerk,

groetjes jolande

Marianne zei

Super met al die foto's. Jij bent gewoon een echte artiest. Je moest er eigenlijk meer mee doen want kleuren (klinkt zo oneerbiedig) is echt jouw ding. Ik heb zelf geen copics, maar ik denk dat de copicgebruikers er heel wat mee kunnen met deze fototutorial.
xxx Marianne

debby4000 zei

Amazing colouring Heidy.
luv
Debby

Linda zei

Wauw dat is echt schitterend geworden
gr linda

Colinda zei

Leuk om het te zien zo stap voor stap! Hij is mooi geworden! Een zonnige dag, Colinda

Sue zei

WOW!!! A wonderful image and your colouring is amazing!
hugs Sue xx

Hanny zei

Wat is dit leuk om zo stap voor stap je mooie afdruk ingekleurd te zien worden, hij is prachtig!
Fijne dag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Mary J zei

Amazing, Heidy! I love how you brought in the light in the sky too! Gorgeous tute!

Tammy zei

Wow, incredibly beautiful sky Heidy! Your card is sensational, thanks for the tutorial!

Marian zei

Wauw wat mooiiiii
Groetjes

Pop's Cards zei

Hi sweetie this is gorgeous Hugs Pops x

Gemma zei

wat een werk, maar wat een geweldig resultaat! Prachtig, groetjes Gemma

Helga zei

wow - a fantastic card / picture !
Greetings Helga

Riet zei

SChitterend Heidy.

Liefs Riet.

Chrissy zei

Fantastic colouring Heidy, that sky is just beautiful..love the lighthouse image too...gorgeous card.

Luv CHRISSYxx

Mieke zei

Whaw...
Dat kan ik je niet nadoen...
Prachtig!

Hansedeern zei

Cool workshop, Heidy! WOW!
LG Britta

Nannieflash zei

Brilliant tutorial Heidy, and I love that image, just fabulous for a male for sure. hugs Shirleyxxxx

Tracy zei

There's no way I could have done this. I would have been totally clueless on what colors to use much less how to mix them. Wonderful Heidy!

Fabiola zei

superbe! quel sens des couleurs, biz

Bella´s Bastelecke zei

Gorgeous card I love the image and the design is fabulous.

Hugs Judith