Volgers

maandag 23 september 2013

Game on



Goede morgen

Wow van de week was ik jarig en vandaag wordt mijn zoon 21 jaar!!!!
Pffff nu voel ik me wel oud hoor!!!!!
Er werd van de week gevraagd hoe oud ik geworden was en das niet echt een geheim hoor!
47 jaar,maar ik lijk wel 21 HAHAHA
Ik kon het toch niet laten om zelf een kaartje voor hem temaken,en das best lastig hoor,we hebben het nu wel over een volwassen persoontje DUH,maar ik tref hem toch nog regelmatig aan zoals op deze digi van Mo's digital pencil "Game On"
Papier is van My Mind's Eye  "Lost and find"
Tekst en Die zijn van Whimsy Stamps 
Naaimachine
Copics

We hebben gisteren de verjaardagen samen gevierd,dus ik heb niet geblogd!
Vandaag om 7:00 uur beginnen en vanmiddag de boel doen en vanavond invallen bij het bowlen,dus ook vandaag niet echt veel blog tijd,komt van de week wel weer goed!

Bedankt weer voor het langs komen en nog een fijne dag verder!!
XXX Heidy





29 opmerkingen:

rian zei

wat een super kaart en zo mooi gekleurd weer.
nog gefeliciteerd met je zoon.
groetjes rian

hennie zei

Hallo heidy
Het is gelukt hoor...
Heb een blog..
Dank je wel nog! Ik ga zo beginnen..
Dikke kus van mij..

Joke de Wit zei

Gefeliciteerd met je zoon Heidy,je hebt een leuk kaartje voor hem gemaakt met een hele mooie digi.Groetjes Joke

Bernadet zei

Geweldige kaart Heidy!!
En proficiat met je grote zoon!!

Sue zei

Wonderful card Heidy. I love that image and your colouring is amazing.
hugs Sue xx

karen zei

Cool card Heidy, awesome colouring as always!! hugs, Karenx

Colinda zei

Ziet er zo bekend uit, mijn jongste is 20!!
Je zoon zal vast blij mee zijn geweest met zo'n super kaart!!
Gefeliciteerd en geniet van je drukke dag,
Colinda

Doreen zei

This is fabulous,love the image and fab design.xxx

debby4000 zei

Fabulous mans card.
luv
Debby

ellyscard creatief zei

Erg mooi gekleurde kaart.
Gr Elly

Hanny zei

Gefeliciteerd met je zoon (en geen idee of ik jou ook al gefeliciteerd had maar bij deze dan). Wat een geweldige stoere kaart is dit toch, mooi afdrukje, schitterend gemaakt en dat zal wel in dank ontvangen zijn. Ja, 21 alweer, zelf merk je het beste dat je ouder wordt als een van je kinderen weer jarig is hihi, gelukkig dat jij er nog zo jong uitziet;)
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anneke zei

Gefeliciteerd met je zoon! Je hebt een erg leuke kaart gemaakt voor hem :) Prachtig ingekleurd oook!! Groetjes Anneke

corryskaart zei

Hoi heidy
Nou je bent zo oud als dat je je voelt hoor,haha en je kaart is weer supergaaf voor je volwassen zoon,fijn om te lezen dat jullie samen een leuke dag hebben gehad
Groetjes van corry

Tammy zei

Such fabulous coloring and shading Heidy! Wonderful card!

GerJanne zei

Hoi Heidy,
nog van harte met je verjaardag en n u ook met je volwassen zoon. Ja de tijd gaat snel en dat merk je vooral aan de kinderen.
Deze kaart is zo mooi! Het afdrukje heb ik ook eens gebruikt., maar jouw kleurwerk is zo perfect. Schitterend.
Enne.... dat gamen gaat volgens mij niet over hoor...
GerJanne

Carla S. zei

This is fantastic, Heidy! Awesome coloring!

Deb zei

What a fantastic card, love this image, it would be so perfect for my son!
Debxx

*Vicki* zei

Such a perfect image for a teen/boy!! I love your coloring Heidy! HUGS :)

Marian zei

Gefeliciteerd en ook voor je zoon natuurlijk
Stoere kaart.
En de overkapping heerlijk het is net vakantie bij je eigen huis, dus het is aan te bevelen hoor!
Groetjes

coops zei

so stunning heidi.your colouring is amazing and i love the fantastic image :D

xx coops xx

Hansedeern zei

OMG Heidy! SOOOOOOOOOOO perfect!
Lovley!!!
Hugs Riv

Chrissy zei

So glad you had such a lovely Birthday and to share your day with your Son would have been so special..fabulous card Heidy, just love your colouring and shading..perfect.

luv CHRISSYxx

Marianne zei

Allebei nog van harte gefeliciteerd. Ja de tijd staat niet stil. Je kaart is weer supermooi!!
xxx Marianne

Fabiola zei

trop bien, parfaite pour mon petit homme, biz

Anoniem zei

Suoer kaartje Heidy! Echt weer schitterend gekleurd! Om jaloers op te worden! Nog van harte met je zoon zijn verjaardag!
Liefs, San

Elaine zei

It's the perfect image and perfect card for any young man.
Your colouring is amazing as always!

Wishing a very Happy 21st Birthday to your son...how quickly they grow up!

Big hugs
Elaine xxx

Tracy zei

Wow! I didn't know you could bring a chair to life but you have. Awesome coloring my friend. Hugs!

Jennifer zei

Oh fabulous!! This would be perfect for my son xx Jenny xx

chrilvian zei

gaaaf
silvian word 4 in okt..slik