Volgers

donderdag 6 november 2014

Scrooge



Goede avond

Oh ik was hlemaal vergeten om dit kaartje te plaatsen,nou het is nog steeds donderdag dus tijd voor een nieuwe challange bij Cute Card Thursday  
Het thema deze week is "Stripes"

Ik heb voor "Scrooge "gekozen van Mo's Digital Pencil 
Hij staat ook op het blog van Mo's Dream Team  

De reden dat ik hem vergeten was is dat ik met heel veel buren overlast zit en vandaag naar een andere woning ben wezen kijken!
Vanochtend was het helemaal geweldig ,vanmiddag met mijn man geweest en wat blijkt,een gezin met 6 kinderen en herrie van heb ik jouw daar!
Dus het is hem niet geworden,hoop heel snel iets anders tevinden,want ik moet hier echt weg!

Sorry voor mijn gezeur,maar nu weten jullie ook waarom ik zo vaak afwezig ben!

Nog een fijne dag verder!

XXX Heidy

14 opmerkingen:

petra,s cards zei

prachtig heidy, vooral het kaarslicht wat je hebt gemaakt is super!
liefs petra

Chrissy zei

Fantastic colouring Heidy and I love the glow from the candle across his face..he looks rather scared with something that has gone bump in the night..fabulous card.

luv CHRISSYxx

corryskaart zei

hoi heidy
wat een leuke kaart met scrooge en dat kaarslicht zo mooi erop gezet geweldig!! en wens je veel sterkte en hopelijk snel een ander huis want als je veel overlast hebt en er valt niet te praten dan word je leven er zeker niet vrolijker van
groetjes corry

Anoniem zei

Wauw Heidy, wat heb je dit weer prachtig gekleurd! Niet alleen het kaarslicht, maar ook de schaduwen zijn geweldig! Ik hoop dat de schaduwen in je leven snel veranderen in een zonnige toekomst. Sterkte!
Groetjes, Liselot

Doreen zei

This is beautiful,coloured perfectly.xxx

Fabiola zei

oh la la quel coloriage de folie!! magnifique, biz

Tracy zei

Such a cool effect for the candle light Heidy. Wonderful coloring as always. Hugs!

Bernadet zei

Die is weer geweldig Heidy!!
Echt geweldig hoe je dat kaarslicht verwerkt hebt.
Vreselijk als je zulke buren hebt Heidy!
Hopelijk vinden jullie snel iets anders!

GerJanne zei

Ik zat zo geconcentreerd naar je mooie ingekleurde digi te kijken en kon geen stripes ontdekken. Hahahaha, zitten ze erachter. Kun je nagaan hoe ik onder de indruk ben van je kleurwerk...
Groetjes,
GerJanne

Marjorie zei

Wow Heidy!! you have coloured this image so beautifully... love how you can see his body form underneath his night dress, and the lovely glow from the candle... stunning!!
Hugs,
Marjorie xx

Janette zei

Heidy you have brought him to life, fabulous, just fabulous.xx

Pop's Cards zei

Good morning sweetie, this is just gorgeous, fab colours, hugs Pops x x x

Faye Wynn-Jones zei

Wonderful, wonderful, wonderful! x

coops zei

oh wow such a stunning image heidy and your colouring and design are fantastic ;D

xx coops xx