Volgers

donderdag 29 januari 2015

My Tamborine



Goede morgen

Nou het gaat lekker hierzo.....niet!!!
Tijdens de verhuizing kwam mijn kroon eruit zetten,maar ja je bent bezig,druk dus het kon wel effe wachten,nu dacht ik van de week ,he he ik heb effe wat tijd even een afspraak maken met de tandarts,gebeld opgehangen en wat denk je ....kroon nr 2 eruit.
Ik wordt hier zo moe van,dus afgelopen maandag bij de tandarts,ik zeg is het mogenlijk dat we misschien toch maar aan een boven gebit gaan beginnen,want ik wordt er een beetje moe van,om de 3 maanden vallen ze eruit.ik eet geen drop,noten ,toffees om maar die kronen te sparen,en ik zeg volgens mij zit de derde,ja ik heb echt een rot gebit, ook los,en ja hoor hij pakte hem beet en hij was eruit!!!
Nou aan een gebit wil hij niet,wel een plaatje of een brug,maar dan moeten wel eerst alle wortels verwijderd worden,dat heeft hij maar meteen gedaan,jeetje,ik loop nu zowat zonder kiezen rond ,het voelt week en ruw en hij kan pas in Mei iets gaan doen want het heeft heel veel tijd nodig om te helen....fijn!!!

Nou het huis begint al een beetje op een thuis telijken en met onze hond gaat het heel goed,de dierenarts staat voor een raadsel.


Oke zijn jullie weer een beetje op de hoogte,nu maar mijn kaartje.
Ik heb My Tamborine Mo's digital Pencil gebruikt
Vindt het zo lieffie!

Vanmiddag staat hij ook op het blog van Mo's Dream Team  

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en bedankt weer voor jullie bezoekjes!
Nog een fijne dag verder!
XXX Heidy


24 opmerkingen:

rian zei

super leuke kaart Heidy, en suc6 met je mond, want kronen kunnen we dus niet meer zeggen.
groetjes rian

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Heidy,veel sterkte met je tanden.Groetjes Joke

Bernadet zei


Geweldige kaart Heidy! Super ingekleurd weer!
Nou, dat kan er ook nog wel bij hè.
Pfff da's nog lang tot mei, maar ja 't zal idd toch z'n tijd nodig hebben om 't weer te laten helen.
Sterkte ermee!

debby4000 zei

Fabulous card Heidy.
luv
Debby

Doreen zei

This is so beautiful,love the design and fab colours.xxx

Crea Astrid zei

Jeetje, het zit je niet echt mee zeg. Dan ben je wel even zoet ermee. Gelukkig dat het met de hond nu wel beter gaat.
Wat een lieverdje van een kaart heb je gemaakt en weer prachtig ingekleurd. Succes met je gebit.

Groetjes, Astrid.

Janette zei

Gorgeous card Heidy and just love the bold colour....
Sorry you are troubled with your teeth, seems like a long, long wait though, anyone else you can try for another opinion...xxx

corryskaart zei

hoi heidy
wat een ellende allemaal met je gebit en hopelijk snel weer alles in orde want een kunstgebit is ook niet alles hoor,haha!!
en je kaart is weer zo lief/leuk en mooi hier zit ik van te genieten!!
lieve groet van corry

Anoniem zei

Denk je de ellende achter de rug te hebben en dan dit weer! Heel veel sterkte ermee.
Je kaart is weer geweldig! Hij danst bijna van de kaart af, zo mooi is je kleurwerk!
Groetjes, Liselot

Colinda zei

Hè bah, wat vervelend allemaal zeg en ook dat het nog zo'n tijd gaat duren. Sterkte!
Fijn dat je hond weer opknapt is!
Je hebt weer een lief kaartje gemaakt en het is inderdaad een schatje!!
Een fijne avond,

Colinda

coops zei

so stunning heidy.i love the image and your design and colours are gorgeous ;D

xx coops xx

Fabiola zei

c'est, comme toujours, une merveille Heidy, je suis fan, biz

Tinie zei

Mooie kaart, Heidy! En wat een ellende met je gebit, sterkte!
Groetjes Tinie

GerJanne zei

Sjee, Heidy, wat een gedoe met je gebit. Niet leuk! Sterkte ermee!
Je kaart is een plaatje (zoals altijd)
GerJanne

Tammy zei

Lovely card Heidy and the shadow you created is amazing!

Margo zei

Je kaart is prachtig Heidy en wat vervelend van je tanden zeg ! Dat is echt wel balen ook dat je zo lang moet watchten ! Ik zal in ieder geval duimen dat die oplossing wel goed is !
Liefs
Margo

Tracy zei

Wowza! I am ALWAYS amazed by your coloring Heidy. Fantastic work! Hugs!

Pop's Cards zei

Good morning sweetie this is just gorgeous :0) hugs Pops x

Marianne zei

Wat een leuke kaart Heidy!! Supermooi gekleurd en weer schitterend als vanouds! Heel veel succes met je gebit en ik kan me voorstellen dat je flink baalt, want mei is nog lang. Sterkte ermee!
xxx Marianne

Marlies zei

Een mooie, vrolijke kaart Heidy. Fijn dat je huis een thuis begint te worden, nu nog je tanden op orde, succes ermee! groetjes, Marlies

Marilyn zei

Blah... I wish I had perfect teeth and never had to go to the dentist!
Your card is gorgeous and your colouring perfect as ever. The leaf and butterfly cutouts are perfect embellies and the charm is great!

Marilyn zei

Blah... I wish I had perfect teeth and never had to go to the dentist!
Your card is gorgeous and your colouring perfect as ever. The leaf and butterfly cutouts are perfect embellies and the charm is great!

Chrissy zei

He is a very happy little chap Heidy...gorgeous colouring.

luv CHRISSYxx

Wendy Nicola Jackson zei

Love this joyful image Heidy. Gorgeous card hunny. Hugs, Wends x