Volgers

zondag 7 juni 2015

Tunnel of Nature


Goede morgen/middag

Vandaag start er weer een nieuwe maandelijkse challenge bij Make it Crafty en het thema is Light trough Trees

Voor deze challenge challange heeft Zoe speciaal nieuwe digi's gemaakt en ze zijn prachtig.
Ik heb gekozen voor Tunnel of Nature

Hier zijn kleurtjes die ik gebruikt heb
R24-89
G07-14-17
YG00-03-06-23-25-67-95-97-99
BG000
W1-4-7
C1-3-5-7
E35-37-18


Tja en dan ,ik ben weer eens erg veel afwezig ,ik heb het druk,maar van de week is er best wel iets heftig's gebeurt!!!

Er was een gewapende overval in de winkel waar ik werk,gelukkig is alles goed afgelopen en hebben ze de dader tepakken,maar ben daar in mijn koppie wel heel erg mee bezig geweest
Vandaar dat ik afgelopen donderdag geen kaartje had,mijn koppie stond er niet naar,en dit kaartje was al klaar!
Dan heb ik gisteravond gelukkig een geweldige avond gehad met wat vriendinnen,en morgenochtend vertrek ik voor een paar daagjes met mijn mannetje de wijde natuur in,even een paar daagjes relaxen,ben er zo aan toe
Want het is een behoorlijk heftig jaar geweest!

Bedankt voor jullie luisterend oor en tot volgende week!!
Dikke XXX
Heidy

16 opmerkingen:

rian zei

supppppper kaartje en wat een leuke digi.
geniet van je mini vakantie

groetjes rian

Larisa zei

Heidy, what a brilliant colouring!! I wish I was in that wood. very beautiful place to be there...

corryskaart zei

hoi heidy
wat een gave mooie digi en zo geweldig gekleurd als ik er naar kijkt denk ik aan jou samen lopend met man door de natuur:-)) kan je gedachtes en gevoelens begrijpen over die overval want ik liep als klant in de winkel s'morgens vroeg en toen gebeurde dat ook de boef wilde de geldwagen kraken toen ie de geldkoffers uit het kantoor van de winkel wilde grijpen als klant werd ik naar achteren in het magazijn gebracht voor de veiligheid maar komt allemaal wel weer goed hoor!!
groetjes corry

Alexandra♥ zei

Hello Heidy! Absolutely jaw-dropping coloring of the scene!! You have the hell of patience! :)

Hugs,
Alexandra

Renate zei

Als je de eer krijgt om met zo'n prachtige digi aan de slag te mogen gaan, dan kan het al bijna niet meer mislukken.
Wauw!!! Wat een prachtige kaart.
Geniet van je paar daagjes vakantie. Dat doet een mens goed.

-xies- Renate.

Marianne zei

Wat een prachtig kaartje Heidy!! En heel veel plezier samen!!

Fabiola zei

Superbe Heidy, très belle nature, biz

Anoniem zei

Alsof je al niet genoeg te verstouwen hebt gehad de laatste tijd! Ik kan me heel goed voorstellen dat de overval je bezig hebt gehouden. Ik hoop dat jullie samen een paar heel fijne en ontspannen dagen hebben.
Je kaart is trouwens weer geweldig!
Groetjes, Liselot

GerJanne zei

Sjee, Heidy, wat een naar avontuur! Je schrikt je helemaal het apenzuur. Nu heerlijk een paar relax dagen in het vooruitzicht! Rust lekker uit en geniet van elkaar!
Je kaart is zoals altijd heel erg mooi!
Groetjes,
GerJanne

Crea Astrid zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Kan me best voorstellen dat je er dan niet helemaal bij bent met je hoofd. Is natuurlijk ook niet niks, wat je hebt meegemaakt. Dat hoop je nooit mee te maken. Ik wens je een ieder geval fijne dagen en geniet er lekker van met z'n tweetjes.

Groetjes, Astrid.

Tammy zei

Wow, wow, wow Heidy! What an incredibly beautiful card, Your coloring always astounds me!

Colinda zei

Jeetje, wat zul jij geschrokken zijn. Probeer lekker te genieten met je man.
Je kaart is echt GEWELDIG!! Suoer mooi gekleurd!!
Colinda

Colinda zei

Jeetje, wat zul jij geschrokken zijn. Probeer lekker te genieten met je man.
Je kaart is echt GEWELDIG!! Suoer mooi gekleurd!!
Colinda

Colinda zei

Jeetje, wat zul jij geschrokken zijn. Probeer lekker te genieten met je man.
Je kaart is echt GEWELDIG!! Suoer mooi gekleurd!!
Colinda

Janette zei

Fabulous image, your colouring is always stunning Heidy..xx

Tracy zei

This must have taken quite a while. That tree is so detailed. Amazing job Heidy. Hugs!