Volgers

donderdag 27 augustus 2015

Rocky


Goede middag

Vandaag een kaartje met Rocky en Jolly Good christmas van Make It Crafty en natuurlijk ingekleurd met copics
Hier zijn de kleurtjes
B60-63
E00-11-13-21-02
E07-09-29
Y28
R24-59-89
YG03-95-99
E33-35-37
W1-4

Ik vindt het echt zo erg dat ik momenteel geen tijd heb om bij jullie te komen kijken,maar het is giga druk met mijn werk en we zijn nog volop in het huis bezig,loop beetje over!!

Nou ik hoop dat jullie hem leuk vinden en weer bedankt voor jullie bezoekjes!!

XXX Heidy

10 opmerkingen:

Fabiola zei

Comme toujours une merveille pour les yeux , biz

Doreen zei

Beautiful,love the gorgeous image and details.xxx

chrilvian zei

schattig
neem de tijd voor je zelf
ennuh..ik kom vast nog wel een keer weer bij je aanwippen als ik in rotterdam ben.
xxx

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt met deze schattige digi.
Doe rustig aan, het komt vast wel weer dat je weer kan bloghoppen. Het belangrijkst is dat je alles thuis weer op orde hebt.

Groetjes, Astrid.

Tammy zei

Just too cute! Love the sentiment too!

Janette zei

Gorgeous image, sweet card..xx

debby4000 zei

Gorgeous, beautiful card and such fabulous colouring.
Luv
Debby

Tracy zei

You've done it again. He looks like he's going to step off the card. Amazing coloring!! Hugs!

Aunty Sue zei

Heidy this is awesome what a cutie and as alwaya fabulous colouring

Chrissy zei

Beautiful rich colours Heidy..he is so adorable.

luv CHRISSYxx