Volgers

maandag 21 december 2015

PFFFF

Goede Middag

Pffff ik ben niet van de aardbodem verdwenen dus voordat jullie een zoekactie op touw zetten wil even wat van me laten horen!
Ik kan het zelf nauwelijks geloven maar het is echt zo.
Na meer dan 6 jaar mijn blogje te hebben,heb ik besloten om even niets meer te doen.
De zin in kaartjes maken is er gewoon niet meer!
Ik hou mijn blog wel aan en als ik wel heel spontaan zin krijg om iets te doen zal ik het hier ook delen!

Verder wens ik jullie allemaal een geweldige Kerst  en een zeer creatief 2016



PS bedankt voor de leuke vriendschappen die in deze periode zijn ontstaan!!
XXX Heidy

7 opmerkingen:

GerJanne zei

Nou, dat is even schrikken...
Jammer, maar wie weet zien we je wel weer terug.Zeg nooit nooit!!
Voor jou ook fijne feestdagen en een goed 2016!
GerJanne

Bernadet zei

Jee Heidy, da's schrikken op de vroege ochtend.
Als je je kleurwerk ziet van onderste kaartje zou je niet zeggen dat je zin weg is;)
Sonde.... hopelijk zien we je snel weer terug!
Ook voor jou heel fijne feestdagen en vooral een creatief 2016!!

Janette zei

Merry Christmas to you and yours Heidy, and very best wishes for the coming year....enjoy...xx

chrilvian zei

neem gewoon een time out, niks mis mee
met tegenzin creatief zijn is ook verkeerd..heb zelf zoals je weet in 2015 ook wat rustig aan gedaan.
we houden contact en nog bedankt voor je kaartje en mijn kerstkaartje is onderweg. Ik hoop dat we elkaar weer in 2016 zien en dat gerrit zijn appartement in rotterdam weer krijgt. xxxxxxxxxxx

Bernadet zei

Hoe is 't met je Heidy????
De zin nog niet terug gevonden;)

Bernadet zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag vandaag Heidy!!!

Louis zei

Dr K1 cured my herpes & Hiv after drinking his herbal medicines for 21 days and I was totally cured without no having any outbreak ever since I drank his herbal medicines, And he also brought my Ex back to me with his ancestral power.
Dr k1  is a traditional healer that my friend referred to me after many years of herpes and marital situation but after I came across Dr K1 he has done alot for me when it come to spiritual consultations, Dr K1 prepare a herbal medicines then send it to me through UPS courier service that took 5 days to get me here in canada then he instructed me how to drink it which I did and I was cured completely.  I will be leaving his Contact information below to help someone else there..Contact Dr k1 now on Email: drk1healingcentre@gmail.com WhatsApp:+2347084710828.
 www.drk1healingcentre.wordpress.com
Dr K1 cure all kind of diseases,