Volgers

maandag 5 juli 2010

anyone for anja#colourcreate


Goede morgen,

Zo een paar heerlijke dagen achter de rug,maar ik ga niet weg zonder een tasje .....
Mijn man kwam vrijdag ochtend uit de nacht toen zijn we gelijk vertrokken,toen we op de camping (Ermelo)aankwamen hebben we een bakkie gedaan en voor dat hij een uurtje onderuit ging heeft hij mijn fiets in orde gemaakt,zodat ik heerlijk naar Gerda,s hobbywinkeltje in Putten kon.
Daar heb ik mezelf getrakteerd op dit stempeltje en de deze prachtige pons,tja ik ga er natuurlijk niet voor niets in de snik hitte naar toe fietsen hihi

Het kaartje heb ik heerlijk buiten in het bos zitten maken.
Hij is voor de volgende challenges:
anyone for anja alles mag
colour create baby pink,peach and black.

Het stempeltje is van CC Disign en heet Coffie Kiki La Rue
Het papier is van Basicgrey en heet Bittersweet
Nou de prachtige pons van Martha Stuard
Wat plakpareltjes en de zelf gemaakte bloemen maken hem af.

Ik wens jullie nog een fijne dag.
XXX Heidy

13 opmerkingen:

creationsncraftsbyarina zei

nou je hebt weer een leuke kaart gemaakt met je nieuwe stempels..

wel grappig dat je tijdens je vakantie nog aan het freubelen bent hihihihi

groetjes en een fijne vakantie gewenst arina

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Heidy,leuke stempel,mooi papier en pons.

Liefs Riet.

Trudy zei

Prachtige kaartje Heidy, en wat een leuke stempel.
Groetjes Trudy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Je kaart is mooi, leuke stempel, schitterend papier, geniet lekker op de camping.

Groetjes Jolande

Sandra zei

je kaartje is helemaal leuk geworden, en lekker toch je eigen verwennen met deze mooie pons en stempel.

Jeni zei

Awwww! Heidy, this is so cute!!! I love the flowers; did you make them? ~jeni :)

Liz's creative corner zei

Thanks for joining us at colour create with this lovely card, hugs Liz xx

Lindsey zei

Heidi this is beautiful! You colour her so well and I love the flowers you have been using recently, where are they from?
hugs
Linds xx

Mina zei

what a brilliant image Heidy shes so cute in her curlers lol and your colouring of her is beautiful
Mina xxx

Tineke's hobby zei

Wat een super mooie kaart en dat stempeltje is erg mooi geniet lekker op de camping
groetjes Tineke

Julie zei

A lovely card. Thanks for joining us at Anyone for Anya?

Risa zei

What a beautiful card Heidy! Your image is adorable and makes me smile!
hugs
Risa:)

Anoniem zei

Hoi Heidy
Wat een leuke kaart! Ik vind vooral de bloemen zo mooi
Leuk dat je meedoet aan Anyone for Anya
Yvonne x