Volgers

zondag 19 september 2010

Award en candy winnaar


Goede morgen,

Ik heb deze award van Tineke gehad.
Dank je wel ,ik ben er erg blij mee.
Nu moet ik 3 steekwoorden over mezelf zeggen en eerlijk gezegd weet ik het niet zogoed.
Ik ben wel heel eerlijk,ik heb een verschrikkelijk hekel aan mensen die liegen.
Ik ben héél lief hihi maar kan ook vreselijk uit mijn slof schieten.
Ben voor nieuwe dingen op mijn pad een echte zenuwleier.
Nu héél leuk mag ik hem aan 7 mensen doorgeven Oepsss!!!
1 Lindsey
2 Jopie
3 Miranda
4 Jolande
5Trudy
6 Kristel
7 Linda
Jeetje dat was moeilijk,want ik gun jullie hem allemaal

Nou nu naar mijn Candy

.......Dat is geworden


.......Ja mijn man heeft een nummer genoemd



.......nu ben ik het vergeten



.......hebben jullie nog effe



.......tromgeroffel




.......Nr 8 Trudy
Gefeliciteerd meid.
Stuur me even je adres dan zorg ik dat je hem zo snel mogelijk thuis krijgt.

Nu nog een fijne dag.
XXX Heidy

8 opmerkingen:

creaties van jopie zei

lieve heidy ik wens je een fijne verjaardag en een heel voorspoedig jaar met veel liefde om je heen met al je dierbaren dag lieve groetjes jopie

karen zei

Well Done Heidy, Karen xx

Renkata zei

Hoi Heidy, Gefeliciteerd met jouw award.
Je bent echt lieve persoon.

Trudy zei

Hoi Heidy, Gefeliciteerd met je verjaardag! en gefeliciteerd met je award.Ik zie dat je hem aan mij hebt gegeven BEDANKT daarvoor ik ben er heel erg blij mee.
scrol ik verder naar beneden zie ik dat je candy gewonnen hebt, HEEL ERG BEDANKT ZEG!!.
mijn dag kan niet meer stuk vandaag.
nogmaals Hartelijk bedankt.
en mijn adres is.
Trudy Kleijn
Ooievaarlaan 3
4143DB
Leerdan.
Leuk he...............

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Hoi Heidy gefeliciteerd met je award, je verdient hem, je maakt zoveel moois.
En dank je wel dat je hem aan mij geft, ik zet hem in mijn sidebar.

groetjes jolande

miranda zei

Hoi Heidy,
Gefeliciteerd met je award,bedankt dat je hem aan mij wil geven.
Ben er erg blij mee.
Ga hem ook gelijk op mijn blog plaatsen.
XXX Miranda.

Jopie zei

Hoi Heidy,

Gefeliciteerd met je award en natuurlijk ook met je verjaardag. Leuk dat je hem hebt gewonnen. Je maakt ook erg mooie kaarten.
Ik hoop je snel weer eens te zien bij Wil.
groetjes Jopie

angelique (anlou) zei

gefeliciteerd met je award meis, wat gaaf
en gefeliciteerd aan de gelukkige candy winnares
en bedankt voor de kans meis
liefs angelique