Volgers

zondag 4 maart 2012

And the winner is / en de winnaar is

And we have a winner............... no 46 and thats you Hanneke
Congrats hun,will you please email me with your adress so I can send yoy the candy ASAP

XXX Heidy
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

En we hebben een winnaar................No 46 en dat ben jij Hanneke.
Gefeliciteerd meid,wil je me even een emailtje sturen met je adres zo dat ik je candy zo gauw mogelijk op kan sturen!

XXX Heidy

5 opmerkingen:

Hanneke zei

Oeh wat leuk, ik zie dat ik gewonnen heb! Heel gaaf! Bedankt! Groetjes, Hanneke

Mieke zei

Gefeliciteerd Hanneke :-D
En Heidy, bedankt om de candy te organiseren!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Hannek gefeliciteerd met de candy.

groetjes jolande

Mary J zei

YAY!! Congrats Hanneke honey!!

Marian zei

Gefeliciteerd
Groetjes