Volgers

zondag 2 december 2012

Winnaar maandelijkse candy/Winner monthly candy

Goede middag

Bedankt voor de beterschap berichtjes,het gaat wel weer een beetje!
Ik ben helemaal vergeten de winnaar van mijn candy bekend temaken en dat is Mary J
Gefeliciteerd Mary J ,wil je me een mailtje sturen dan zorg ik dat je cadeaubon zo snel mogenlijk bij je is!!

*************************************************************************
Thanks for the get well wishes,I totally forgot to anaunce the winner of my candy,thats you MaryJ Congrets sweetie,please will you send me an email so I can get your voucher ASAP to you

XXX Heidy

3 opmerkingen:

Marianne zei

Gelukkig maar; volgens mij zijn er veel mensen ziek of zitten er tegenaan te hikken. Take care!!
En Mary J. Proficiat!!
Lieve groetjes,
Marianne

Marianne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Mary J zei

OMG, I can;t believe it!! Thank you so much - will send you email now!!