Volgers

vrijdag 12 juli 2013

Winners Candy

Goede avond

Sorry ik ben weer eens telaat ,maar hier zijn de winnaars van mijn candy!!!

De stempels met toe behoren gaan naar Linda en de $10 van Mo gaan naar Martina
Gefeliciteerd dames!!
 Stuur me even een berichtje en dan zorg ik dat jullie candy zo spoedig mogenlijk bij jullie is!!

 Sorry late again lol

 The winner of the stamps and paper is Linda and the $10 voucher from Mo goes to Martina Congrats ladies,please send me a note and I will send the candy asap

 XXX Heidy

6 opmerkingen:

Maris zei

gefeliciteerrrdd

Marjan zei

Winnaars gefeliciteerd en Heidy bedankt voor het verloten.

groetjes, Marjan

Martina zei

Oh my God...I just saw that I won the 10 $ voucher from Mo!!!! Hoorrrayy!!!! It is exactly Midnight now and I am wide awake reading these great news!! I just LOVE Mom Mannings images!!! Thanks sooo much!!!! Do you need my e-mail address????
Martina

Hanny zei

Gefeliciteerd dames en Heidy bedankt voor het verloten.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

anneke's creaties zei

gefeliciteerd dames en heidy bedankt voor deze kans

groetjes anneke

Linda zei

Wauw wat gaaf zeg, dank je wel, ik zal je een berichtje gaan sturen.
gr Linda