Volgers

maandag 24 maart 2014

De Boa van Diva

Goede morgen

Ik wil jullie heel erg bedanken voor de leuke reacties die ik heb gekregen op mijn laatste tutorial (kleuren met rood)
Iedereen was weg van de Boa,dus wat laat ik vandaag zien hihi,inderdaad het inkleuren van de Boa!

Gisteren was hij ook te zien op het blog van Copic Markers Benelux 
Ik hoop dat jullie lekker met een bakkie zitten want het gaat wel even duren .



Ik heb de digi wel vooraf in gekleurd want de Boa doe ik als laatst want die veertjes gaan alle kanten op en dan maakt het niet zo uit als je over de lijntjes gaat!



Ik begin met W-7 de donkerste kleur voor de Boa en zoek de schaduw en dan zet ik een soort van grote komma's


Daarna komt W-5 en maak de schaduw wat breder


Dan W-4 en herhaal dit weer en maak de schaduw nog breder



 Met W-3 kleur ik de gaten wat in en maak weder om de schaduw breder


Met W-1 kleur ik het helemaal in,dan zou die nu af moeten zijn,maar ik ben niet tevreden ,ik vindt hem niet pluizig genoeg


Dus ik ga nogmaals met mijn W-7 de donkere schaduw opzoeken


En dat doe ik ook nog met W-5, nou dat is een stuk beter



En het geheim van de smid,nou ja geheim,volgens mij gebruiken we hem allemaal wel eens,de witte gelpen!!

Probeer wel zoveel mogelijk  de vorm van de Boa te volgen voor het beste resultaat


Hier is het eindresultaat op de kaart


En nog even een close up!

Hier volgen de kleuren die veder gebruikt zijn:
Jurk V 09-15-17
Schoentjes en handschoenen W5 -7-9
Huid E00-11-13-21
Haar E07-08-09-18
Kroon Y17-28-YR24

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen!
Bedankt weer voor het langs komen en nog een fijne dag verder!

XXX Heidy


27 opmerkingen:

rian zei

super heidy ik zag hem gisteren al bij de copic Benelux ga hem zeker een keer proberen.
groetjes rian

Marianne zei

Prachtig Heidy!! Leuk om te zien hoe je het helemaal opbouwt en wat een leuke kaart . Die pareltjes zijn schitterend!!
xxx Marianne

Janette van Otterlo zei

Ben blij dat ik het geheim van de smit nu ken :-)
Grtz Janette

Colinda zei

Helemaal gaaf!! Lekker fluffy !Vind haar parelketting en haar oorbel zooo leuk!
Een fijne dag,

Colinda

Lia zei

Superleuke kaart en goede uitleg, heb wel geen copics, maar ook handig met potloden,
groetjes Lia

Teresa zei

Oh Wow! Heidy, this is beautiful, you've really bought her to life with your fabulous colouring. xxx

Mary J zei

You make it look so simple, Heidy! Thx for sharing!

Pop's Cards zei

Good morning sweetie,this is simply gorgeous, love the colours too, huggles Pops x x x

Sue zei

WOW! Your colouring is AMAZING Heidy and the finished card is gorgeous too. Thank you for sharing.
Sue xx

Anoniem zei

Hoi Heidy,

Bedankt weer voor je geweldige uitleg. Ik heb de tutorial weer opgeslagen en nu maar blijven oefenen.
Ik ben wel benieuwd hoe lang jij over zo'n afbeelding doet, misschien wil ik het wel veel te snel doen ;)
Groetjes, Liselot

Faye Wynn-Jones zei

Your colouring is fantastic. I really enjoy your tutorials x

Bridie zei

Amazingly detailed!!

Thank you so much for leaving a lovely comment on my blog

Hope you have a fab day!

Hugs

Bridie@BGPayne Crafts

Deb zei

Wow, your colouring is totally amazing, you are such an inspiration, thank you for sharing how you create your masterpieces!
Debxx

Chrissy zei

Fantastic colouring Heidy...just wonderful..and love your finished card..love her necklace and earrings and her fur stole is perfect.

luv CHRISSYxx

Fabiola zei

trop classe, magnifique coloriage et le collier de perles est top, biz

Renate zei

Is dit ff gaaf gedaan zeg. Ik ben er helemaal weg van. Je uitleg is ook super duidelijk.

-xies- Renate.

cheryl zei

Oh wow this is amazing hunnyour colouring is stunning hugs cheryl xx

GerJanne zei

Tjonge, wat en mooie uitleg. Ik heb geen copics, maar als ik ze had zou ik hier zeker wat mee kunnen zo duidelijk!
Groetjes,
GerJanne

Neltine zei

Heyyy pipeloi die Heidy,

Wat zie ik hier weer voor leuks!! Een gave tut van Heidy. Euhh tutorial dus hihi.
Wouw supers bedankt hoor voor de moeite dat je dit met ons wilt delen. Zelf gebruik ik wel geen copics, maar met mijn kleurhoutjes kan ik er ook wel wat mee.
Reuzemooi gekleurd. Jij bent dan ook een echte kleurdiva hier in blogland hihi. Ga zo deur dan maak je Tientje altijd weer blij:)

Een fijne frebuelweek en gigagrotegroetjes,
Neltine

Marilyn zei

Fab tutorial Heidy and you colouring is pure brilliance! The way you've coloured her boa is genius! I also think those pearls are such a clever addition!

Marjorie zei

Your colouring always amazes me Heidy, those feathers look so real. Stunning tutorial!
Hugs,
Marjorie x

Anneke zei

Wauw dat is een leuke tutorial ... dank je wel
Groeetjes anneke

Jeni zei

Wow, great step-by-step pics Heidy! Fabulous coloring, as usual.
~jeni :)

Wishcraft zei

Fab tutorial Heidy and gorgeous colouring as always :o) Hugs, Lisa x

Ellibelle zei

Your coloring is so amazing Heidy, and gorgeous card!

Tracy zei

That boa couldn't look more real. Amazing coloring and a great tute Heidy. Hugs!

chrilvian zei

ziet er geveerd(prachtig) uit