Volgers

donderdag 30 oktober 2014

Baby Angel Muriel



Goede morgen

Ja echt he ,het is gewoon alweer donderdag dus tijd voor een nieuwe challenge bij
Thema deze week is "Razzle Dazzle"
met andere woorden,glitters ,parels noem maar op!

Voor mijn kaartje heb ik "Baby Angel Muriel" van   Mo's Digital Pencil gebruikt
Papier is van Glitz
Tekst is van Whimsy Stamps 
Glitters
Parels
Zelfgemaakte bloempjes
Naaimachine
Copics

Vanmiddag staat hij ook op het blog van Mo's Dream Team !

Ik ben voor een bril weg geweest en het gaat ongeveer 14 dagen duren,spannend hoor,maar dan zal het allemaal wel aangenamer voor  me worden ,hoop ik hihi !

Bedankt weer voor jullie lieve reacties en ik hoop gauw ook weer bij jullie langs te komen,want ik mis het echt!

Dikke XXX Heidy





16 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat een gave kaart Heidy!!
Supercute baby!
Helemaal leuk hoe je die kerstbal versierd hebt!

OOh ben je toe aan een bril?
Zal wel ff wennen zijn.
Moet je 'm alleen op voor dichtbij/veraf of voor de ganse dag?

Joke de Wit zei

Prachtig Heidy.Groetjes Joke

Sue zei

Stunning card Heidy, such a sweet image, perfect colouring and gorgeous detailing.
hugs Sue xx

Janette zei

Stunning as always Heidy, what a sweet image, gorgeous bling.xx

Doreen zei

Your card is gorgeous,love the image,a fab design.xxx

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Heidy. Zo schattig de digi en weer erg mooi ingekleurd.

Groetjes, Astrid.

Trudy zei

Prachtige kaart Heidy!
Groetjes Trudy

Colinda zei

Mooi zeg en wat heb je die kerstbal mooi opgepimpt! Daar zou ik er ook wel een paar van willen voor in mijn boom, zijn er vorig jaar heel wat gesneuveld toen de doos naar beneden de trap af viel.
Een fijne avond,
Colinda

Tammy zei

How very adorable! Love how you decorated the bauble, very pretty!

Tracy zei

Your coloring is always so wonderful. I love the pretty glitter design that you added to the bauble. Hugs!

Anoniem zei

Een schitterende kaart Heidy! Leuk zo met de glitters en de parels op de bal. En je kleurwerk is weer fantastisch!
Groetjes, Liselot

Pop's Cards zei

Good morning sweetie, this is just gorgeous, huggles Pops x x x

coops zei

so gorgeous heidy.stunning design and i love the sweet image :D

xx coops xx

Marjorie zei

Awh! This is soooo sweet Heidy, fabulous colouring, and design:)
Hugs,
Marjorie xx

Chrissy zei

Your little Angel is just gorgeous Heidy..love his bauble with the silver and pearls..beautiful.

luv CHRISSYxx

Fabiola zei

trop bien! super joli, biz