

Goede morgen
Oh ik mag niet meer shelden op mijn mannetje,nou drukte ik zelf op deknop "bericht publiceren"sorry als jullie gisteravond voor niets zijn wezen kijken.
Nou oke het is weer zondag en dat betekend een nieuwe challenge bij Kenny K'sKrafty Girlz
Team B is aan de beurt en het thema is "Pink/Roze".
Nou weten jullie al dat dat niet mijn favo kleur is om mee tewerken haha.
Neem gauw een kijkje op het blog want mijn DTmaatjes kunnen er wel mee overweg haha.
Ook worden we weer gesponserd en deze week door
http://wildorchidcraft.blogspot.com/En natuurlijk door

De digi is van KennyK en heet"Showgirl".
Papier is een download van "Pink Peticoat".
Lint heb ik gevouwen en geplakt>
Bloemetjes zelfgemaakt.
Plakpareltjes.
Stickles.
Naaimachine.
Copics.
Verder doet hij mee mee met de volgende challenges:
Allsorts Challenge Blooming blossoms
Charisma cardz challenges Bling& Sparkles
Nog een fijne dag verder
XXX Heidy













