Volgers

zaterdag 2 april 2011

Vrolijk pasen

Goede morgen, Ik had een poosje terug een doosjeskaart gemaakt voor iemand die er om gevraagd had,maar er kwam iets tussen zodat ik hem zelf nodig had haha,nou was er geen haast bij en het was zomaar voor iemand bestemd,dus ik kon mijn gang gaan,nou ja die andere heb ik dus zelf gehouden,want daar was wel haastbij en nu heb ik een nieuwe voor haar gemaakt. Ik vondt het toch wel leuk om er een thema aan tegeven en nu met de Pasen voor de deur ben ik daar voor gegaan. Digi is van Digital pencil too en heet"Easter Bunny" Papier is van Maya en heet "Fika" Tekst gemaakt op de pc Swirl stempels van My Paper World gebruikt voor het doosje,ik heb ze wel eerst goed afgestoft,heb ze zeker meer dan een half jaar geleden gekocht,maar nog nooit gebruikt,zal wel bekend voorkomen haha Nog maar een keer andere bloemen gemaakt Lint Naaimachine Bedeltje Copics Verder doet hij mee met de volgende challenges: A spoon full of sugar Easter Crafty Creations Bunnies Verder plaats ik hem op het blog van Mo's Dream Team Nog een fijne dag verder en als we het weerbericht moeten geloven gaat het met het weer wel goed komen (voor vandaag dan) XXX Heidy

27 opmerkingen:

Wil zei

Hoi Heidy, hij is super zeg.
Je stempel is ook leuk zo.
Je bloemen zijn ook mooi zeg,weer zelf gemaakt?
Ik ben ook toevallig bezig met dit doosje.
Ik had het patroon van Regina gekregen.
Dus ik hoop hem van de week klaar te hebben.
Fijne dag verder groetjes Wil

hennie zei

Hoi heidy
Wat is tie leuk!!!!!!!
Hennie

regina zei

hoi heidy

wat een schitterende boekkaart!

een geweldige digi en weer super gekleurd!

mooie bloemen en de inhoud is ook ergggg lekker!!

gr regina

Marlies zei

Prachtig!!! Wat heb je dit mooi gemaakt, hele mooie afbeelding, super gekleurd en mooie bloemen!
groetjes, Marlies

stempelfeest zei

Hij is weer superleuk Heidy! Mooi papier en zo'n doosje doet het ook altijd goed. Prachtige bloem! Groetjes,
Mariska

nicolet zei

Ooh wat een prachtig weggevertje!! En zo mooi ingekleurd Heidi!!
Groetjes Nicolet

miranda zei

Hoi,
wat een schattig doosje.
Leuk hoor.
XXX Miranda.

Jane zei

Ooh! Is this for me...you shouldn't have!!! What a clever idea...too good to give away...keep it & enjoy the chocs xx

Marianne Reijgersberg zei

Wat gaaf. Wat een leuk idee, ga ik me ook eens aan wagen. Je image is weer fantisch ingekleurd.
En de manier waarop je je strik hebt gedrapeerd is geweldig.
Groetjes Marianne

Tinie zei

Ik heb deze ook nog liggen, maar wat heb jij die mooi ingekleurd, mooi is het goede woord niet, is gewoon super!!!

Groetjes Tinie

Saskia zei

Heidy,

Wat een prachtige kaart, super!!! Fijn om je werk bij Crafty Creations te zien, dank je!!

Groetjes, Saskia
(guest designer)

Trudy zei

Wat een schitterende boekkaart Heidy!
en zo mooi van kleur ook.
Groetjes van Trudy

Vicky zei

This is gorgeous hun love the image & the choccies inside look yummy lol. Love the design.

Lotsa hugs Vicky xxx

petra,s cards zei

geweldig heidy!!!! bij jou moet het uit je tenen komen??? dat is een grapje je schud het volgens mij zo uit je mouw!!! echt toppie hoor!!! bij deze wil ik je ook bedanken voor je altijd trouwe berichtjes er is bij mij geen kaart waar van jou geen reactie staat!!! bedankt ik wardeer het echt!
fijne dag xx petra

Debbie zei

OMg!!! Heidy, this is just adorable, love the box filled with chocolate especially since i am a chocoholic!!! That image, OMG Love it, have it in my basket at Mo's and just haven't had the chance to actually hit go yet. But now that I see this.. You know that it will soon be in my digi file... LOVE IT!!!!

Hugs
Debbie

Annika zei

oh my - excellent colouring, real cute image and one of the most perfect, lush bows I've ever seen! Love it!
Hugs
Annika

Jopie zei

Hoi Heidy,
Nog even snel een berichtje vóór mik op vakantie ga.
Ja wat moet ik nog zeggen na al die lovende woorden maar hij is weer geweldig en hoe je die strik doet, hoe verzin je dat toch allemaal.
Je bloemen zijn ook erg mooi, zelf gemaakt?
lieve groeten Jopie

Jennifer zei

Beautiful Heidy...yum!! have a great weekend! xx Jenny xx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super leuk kaartje, mooi zo in het paars en de inhoud jammie jammie.

groetjes jolande

Marian zei

Wat geweldig gekleurd en verder is die superrrrr
mooi
Groetjes

Bella´s Bastelecke zei

This is gorgeous ....... .i like your image.....

Hugs
Judith

Tinie zei

Prachtige kaart is het gworden en de binnenkant ziet er ook heerlijk uit!!
Mooie kleuren heb je gebruikt en de bloemen zijn prachtige!
groetjes Tinie

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hier word je echt vrolijk van Heidy. Wat een lief en mooi dooskaartje. Mooie kleur en de binnenkant eveneens prachtig. Wat een fandtasie.
groetjes Marja

Riet zei

Prachtig gemaakt Heidy,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Crea Astrid zei

Wat prachtig Heidy. Mooie kleuren ook.

Groetjes Astrid.

Jenny zei

A beautiful card and a lovely surprise inside.
Jenny

Nana Donna zei

What a lovely little gift box of candies. Thanks for playing along at CCC