Volgers

zondag 27 februari 2011

Kenny K



Goede morgen

Het is weer zondag en dat betekend een nieuwe challenges bij Kenny K's Krafty Girlz en deze week is het beurt van Team A en de challenge is een schets van Rach
Ook worden we weer gesponserd en deze week door
Crafty Emmas Store
En door
Kijk gauw wat mijn DT maatjes met de schets hebben gemaakt of nog veel leuker doe gezellig mee.

Ik heb Maude even een verjongerings kuur laten ondergaan en dan krijg je ineens dit resultaat (kom maar op met de botox hahaha)

Digi is van Kenny K en heet"X-Mass Hottie"
Papier is van S.E.I. en heet "Kris Krungle"
Bloemetjes
Lint
Naaimachine
Pearle Pen
Copics

Over Copics gesproken,ik kreeg gisteren zomaar 50 euro van mijn mannetje,met de mededeling,ga maar een paar nieuwe Copics kopen,nou dat laat ik me geen 2 x zeggen hoor!!
Ik op mijn fietsje naar de stad in de stort regen,ik was verzopen,maar dat had ik erwel voor over haha hatsjie

Nou verder doet hij mee aan de volgende challenges:
Creative Inspirations Stripes
DYSU Challenge Anything goes
ABC Challenges O=for ovals

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

35 opmerkingen:

karen zei

Superb Heidy, Love the layout too, hugs, Karenx

miranda zei

Hoi,
Hij is weer erg leuk.
Ga jij nog naar doe@ding in het atlas hotel.
Het is vrijdag en zaterdag.
XXX Miranda.

hennie zei

Vind deze toch leuker! Vrolijkere kleuren kan je niet zeggen waarom is een gevoel!!!

Marianne Reijgersberg zei

Waar, waar is deze dokter?? Geef me het adres please. Hier wil ik ook wel naar toe! Als dit het resultaat is...
Het lijkt wel een foto van mij zo'n 25 jaar geleden. Heidi je moet je boek gaan schrijven. Ik vind je berichtjes altijd zo vol humor. Ik koop je eerste boek. Maar deze kaart vind ik erg mooi. Maar je kleurt de stempels ook erg mooi in.
Daar zou ik ook wel een niesbuitje voor over hebben.
Groetjes Marianne

Renkata zei

Hoi Heidy, wat een leuk kaartje toch, met jouw nieuwe copics :)

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Vind de stempel ook erg leuk.
De stempel van je vorige kaart, vind ik ook heel erg grappig.

Groetjes Astrid.

Jopie zei

Weer een geweldige mooie kaart heidy en wat lief dat je geld van je man kreeg voor copics. Volgens mij heb je daar nooit genoeg van. Ik ben zelf ook helemaal weg van copics.
liefs jopie

Linda zei

Hij is weer super Heidy.

Gr linda

Tinie zei

Dit is weer een schitterende kaart Heidy, mijn man ziet mij liever dit soort afdrukjes maken (staat net achter de pc) dan die van mijLOL

Groetjes Tinie

Trudy zei

Heidy wat is je kaartje weer mooi zeg!!!
Groetjes Trudy

Tinie zei

Hij is leuk Heidy!! Altijd leuk voor de mannen!
Ik heb deze ook gebruikt voor de kerstkaart van mijn zoon.....
groetjes Tinie

Lia zei

Ik vind hem weer helemaal top, weer eens een iets andere kerstkaart he? Ook je vorige is toppie hoor, hoewel, je kunt ze niet zomaar naar iedereen sturen natuurlijk ( knipoog ).
Ja wat een takkeweer he gisteren, om nu maar te zwijgen,

groetjes Lia

Adrie zei

Hallo Heidy. Wat een geweldige kaart , ik ga die digi zeker onthouden voor de volgende kerst.Hij is geweldig ingekleurd.Ja mijn man is ook super hoor,die heeft net een heel stel copic's voor mij in Amerika besteld.Dat scheelt aanzienlijk.
Groetjes Adrie

Christina zei

Dat is weer een schitterende kaart Heidy! Prachtig gemaakt!
Groeten Kristel

Vanessa (aka V'ness, Nessa, oldschool) zei

love this girl!!!

Jill zei

gorgeous card Heidy love the sexy image and your roses look fab hugs Jill xx

Miranda zei

wow mooie kaart hoor Heidy, degene die deze kaart ontvangt heeft zeker geen last van een "koude"kerst
leuk dat je weer meedoet met de DYSU challenge deze week
gr
Miranda

Rach zei

Heidy this is awesome hun, love your gorgeous flowers, hugs RAch xx

Unknown zei

Oh la la laaaa...This is a sassy card! LOVE it!! Thanks for joining us at The ABC Challenge this week!
Hugs/Sari

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

kan ik ook wat botox krijgen? ha ha ha.
super gaaf kaartje heb je gemaakt.

groetjes jolande

creaties van jopie zei

hallo heidy wat doe je deze dame aan op deze regenachtige zondag heeft zij geen jas hi hi maar alle gekheid op een stokje je kaart is weer mooi wat kleur je ze supper mooi in ik doe het je niet na lieve groetjes jopie

Mina zei

wow what a stunner Heidy, this is one of my favourite KK images and you have coloured her just so beautifully and to perfection...deserves another few wows I think...wow wow wow
Mina xxx

WencheP zei

Fabulous! Such a cool image, wonderful coloring. Thanks for joining us at Do You Stack Up.

-Wenche

NGCARDS zei

Oh this is beautiful! Thanks for joining in with our challenge of Stripes at Creative Inspirations Wednesday Challenge Blog!
Don't forget to check out my blog for the Celebration Candy! xxx

Marijke zei

Wat heb je weer een boel mooie kaarten gemaakt!Deze is ook weer zo schitterend, SUPER gedaan!
Groetjes,
Marijke

LINDA zei

This is simply beautiful.. love the stitching.. Very lovely work.. Hugs, Linda

Denise zei

Brilliant card and fab colouring. I love Kenny Ks. Thanks for joining us at DYSU xx

Debbie zei

Oh la la Heidy.. This is one sexy Lady. Love what you did with Rach's sketch.

Jennifer zei

Hi Heidy. Oh wow..love this, it's brilliant! Another fab card from you!xx
Jenny xx

Peggysue zei

That's hot! (Paris Hilton says that you know!) Fabulous card and coloring. Love it! I’m glad you joined us for the DYSU Anything Goes challenge & hope to see you again!

Jo zei

This is so much fun! Thanks for sharing your creation with us at DYSU this week! Hope to see you next time!

Marian zei

Ziet er super gaaqf uit
Groetjes

Suzanne zei

Oh wow, love this card. Fantastic colouring and the stitching is great.
Thanks for joining us at The ABC Challenge this week!
Hugs Sue x

Jeni zei

Great saucy Christmas card Heidy! You always color this image so beautifully. ~jeni :)

Jenny zei

Very raunchy! Lovely detail and colouring.
Jenny