Volgers

maandag 21 februari 2011

Mo's Dreamteam



Goede morgen

Soms heb je wel eens van die dingen dat als je ze ziet,je gelijk hebberig wordt.
Nou dat gebeurde mij dus van de week met deze digi van digital pencil too.
Is het geen schatje!!

Digi is van Digital Pencil Too en heet "Easter Bunny"
Papier is van Maja Design en heet "Fika"
Martha Stuard pons
Bloemetjes
Pareltjes
Tekst op de PC gemaakt
Copics
Ben wel vergeten om hem even onder het naaimachine door te halen duh!

Verder doet hij mee met de volgende challenges:
All sort challenge Inspire by nature
Charisma cardz Spring has sprung
Creative card crew Friendship
DP 2 challenge Skets
Totally gorjuss Check it out

Verder plaats ik hem nog op het blog van Mo's Dreamteam

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

45 opmerkingen:

regina zei

hoi heidy

wat een schitternd kaartje !

superleuk afdrukje en hele mooie kleuren heb je gebruikt!

gr regina

Rach zei

wow, Heidy this is gorgeous, what an amazing card.xx

debby4000 zei

Gorgeous card, beautiful image and colours.
luv
Debby

Bella´s Bastelecke zei

Heidy it´s beautiful and i like the colors....

Hugs
Judith

Gemma zei

Ik begrijp je 'hebberigheid'voor dit stempeltje, het is ook een schatje en je hebt haar zo prachtig gekleurd. Kun je niet eens een tutorial op je blog zetten voor die geweldige bloemtjes van je! Fijne dag Gemma

Unknown zei

Hij is weer schitterend Heidy! Ik vind Mo's afbeeldingen altijd geweldig! Je haar weer prachtig ingekleurd!

Veel liefs,
Renata

karen zei

oh wow!! Heidy I love this, totally stunning(again!) Karenxx

Marianne Reijgersberg zei

Ik had haar ook al zien staan bij Mo en dacht hetzelfde. Wat is ze leuk hè? Je hebt haar geweldig mooi ingekleurd en er een heel mooie kaart mee gemaakt.
Groetjes Marianne

Christina zei

Das weer een plaatje geworden Heidy! Super!
Groeten Kristel

Unknown zei

Hoi Heidy, hij is prachtig, wat een mooie kleuren en wat een top papier he de maja lijn. Ik heb er zelf ook iets van gekocht, kon het niet laten. Je hebt de stempel ook erg mooi ingekleurd.
Groetjes van Ageeth

Suzanne zei

This is beautiful, Heidy x

Nannieflash zei

Oh Heidy that is gorgeous, I love the deep mauve and your papers are fabulous to. With love and hugs Shirleyxxxxx

Trudy zei

Wat een pracht kaart Heidy! en wat een leuk stempeltje.
Groetjes Trudy

Leonie zei

Wat een gaaf kaartje weer Heidy!! :D Ik kan me voorstellen, dat je hebberig werd, het stempeltje is echt zooo lief.
Zonder naaimachine istie ook mooi, zeker met dit geweldige papier van Maja en de zelfgemaakte bloemen natuurlijk, die zijn altijd super.

Groetjes,
Leonie.

Anoniem zei

Hoi Heidy, Ik krijg van Mo elke dag op Facebook de nieuwe kaarten die gemaakt zijn van haar digistamps en deze keer was het jouw kaartje. Ik ben meteen dolenthousiast naar je blog ge"hopt" en ik ben helemaal weg van je kaarten!!!!! Heerlijke kaarten Heidy!! Ik heb een kaart "een soort van" na gemaakt wat betreft de layout. Ik word er helemaal blij van. Vooral die ontzettend leuke gerolde bloemetjes van je, hoe krijg je het voor elkaar om groot en klein te maken??? Ik ben er ook al een poosje mee aan het stoeien, maar door jou krijg ik de juiste ideeen!!!
Ga zo door, ik heb mezelf als "volger" aangemeld.
(zelf geen puf, door de M.E., om een blog bij te houden en te maken) ik geniet van andere bloggers!
Hartelijke groeten uit VLaardingen
Marja

Tinie zei

Wauwwww wat een schitterende kaart, wat super ingekleurd en super kleuren gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Tineke's hobby zei

wow wat een schittrend kaartje zo mooi die kleuren en zo mooi van kleur en ja die bloemen zijn erg mooi
Groetjes tineke

Michele Roos zei

Such a gorgeous card Heidy. Love the image you've used and the colours also. Hugs Michele x

tiggertastic zei

Just loving your flowers, amazing image too, really amazing work hunny

sarah x

Pumpy zei

Lovely Heidy. xxxx

De Roelies zei

hij is super heide ook gave digistempel

Dorcas zei

Beautiful job on this Heidy! I’m so glad you could join us at Mo’s DP2 this week!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

inderdaad je digi is een schatje en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.

groetjes jolande

Sally zei

Beautiful spring card, thanks for joining us at Charisma.
Sally. x

Iulia zei

Wow, Heidy! Yours looks much much better and also elagant. Mine is just ... green... hehe:)) I love love love your coloring, Heidy! Looks like painting. The grass looks amazing! And yes, this image needs a broader white frame in order to be properly emphasized. Great work! Love it!
Hugs, Iulia

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Unknown zei

HOi Heidy, het is idd. een schatje en ik vind het papier dat je hebt gebruikt ook zooo mooi! Groetjes, Frea

Fleur zei

What a beautiful card. so pretty
Thanks for joining my nature challenge at ALLSORTS this week, Good Luck
Hugz Fleur xXx

Renkata zei

Hoi Heidy,
wow super mooi kaartje.
Prachtige kleuren.

Tinie zei

Wat een prachtig kaartje Heidy!! Die kleuren vind ik zo mooi! En wat zijn die digi’s van Mo toch vreselijk leuk!
groetjes Tinie

Elaine L. zei

Gorgeous card, Heidi! Isn't this image fun to color?! Glad you shared your card with us in Mo's Challenge.

Jeni zei

Fabulous card Heidy! Such a darling image. Love the way you colored the bunny. ~jeni :)

Vee zei

Such a lovely card.Thanks for joining our Spring challenge at Charisma this week. Good Luck.
xx Vee

Pat zei

Hi Heidy...ohhhhh, I so NEED this image...she's at the top of my "NEED" list! LOL!! Your coloring is stunning...and your DPs are just perfect for this darling little sweetie! I'm so tickled that you've joined us again this week for Mo's DP2 Challenge! Pat Frank

Bella´s Bastelecke zei

Hi Heidy,
Just wanted to let you know that Ive left you something on my blog and i do so hope you will accept it.

Hugs
Judith

Milnie zei

schitterende kaart en geloof me ik heb dikwijls hetzelfde als jij had met dit stempeltje! ;-)

liefs

Michelle zei

Hello Heidi

OMG this is so incredible!! Your colouring is just AWESOME!

Thank you for linking up to Make It Monday this week.

Michelle :-)

hennie zei

Hallo heidy
Wat een schatje zeg!!!!
Liefs van hennie

Mina zei

stunning Heidy I love that rich purple its perfect for her...and snap check out my card for tomorrow lol
Mina xxx

Jennifer zei

Hello Heidy! This is beautiful. Your colouring is superb! xx Jenny xx

Dawn B. zei

Beautiful job..Thanks so much for joining us at Mo's this week.

Debbie zei

How did I miss this beauty...Absolutely gorgeous

Hugs
Debbie

Sheila zei

Stunning card love the deep purple combo on this.
thanks for joining us at DP2 this week.
Hugs
Sheila xx

Jenny zei

cute image, perfectly coloured as always. I am liking the handmade roses very much.
Jenny

Mary J zei

Hello Heidy honey! Wow, this is just fabulouso! Your colouring is amazing and I love your shabby chic flowers!

Thx for sharing with us at Totally Gorjuss!

Mary J xxx