Volgers

dinsdag 8 mei 2012

Durf jij je oude werk te laten zien haha

Goede morgen


Gisteravond zat ik nog wat te hoppen en toen zag ik zoiets leuk, Sandra vraagt of je het aan durft om je oude creaties te laten zien,weet je wel toen je pas begon met bloggen en dat je apetrots was op je kaartje en nu als je het ziet het schaamrood op je wangen op voelt komen haha.

Nou ik heb dat lef wel hoor!!!!!


Mijn eerste kaartje voor op mijn blog,wat een zelf vertrouwen eigenlijk om dit aan de wereld telaten zien haha.


Mijn eerste digi van Mo ik heb zitten kleuren of dat mijn leven ervan af hing haha.




Mijn eerste kaartje gekleurd met Copics,ik heb echt zitten huilen,wat een verschrikking,dacht dit komt nooit goed wat heb ik een spijt dat ik hier mijn geld aan uit heb gegeven haha en met het fotograveren kon ik ook wel wat hulp gebruiken haha.


Zo nu een zijn we een poosje verder en zo ziet het ernu uit.




Nou ik hoop dat jullie hier ook plezier van hebben ,ik vondt het erg leuk om al die oude kaartjes
 weer eens te bekijken!

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

39 opmerkingen:

Patricia zei

HAHA wat een super leuk idee zeg.
Nou ik vond je eerste kaarten ook al mooi hoor, maar je bent ZEKER heel erg gegroeid in je werk, je laatste kaart is echt SUPERMOOI!!!!
Groetjes Patricia

Marianne zei

Ja dat is leuk om te zien; hoe je bent begonnen en hoe het nu is.... inderdaad een hele vooruitgang, maar je eerste kaartjes waren echt niet slecht. Je bent nu gewoon een kei! Je kaartjes zijn echt super.... we zijn niet voor niets al met 441 volgers :-) Groetjes,
Marianne

Unknown zei

Waha, leuk dat je ons je eerste blogkaartje nog een keer durft te laten zien. Ik moet zeggen, kom wel slechter werk tegen hoor! Hihi. Je bent wel ontzettend vooruit gegaan met je kleuren enz.
Kom altijd graag een bezoekje bij je brengen.

Veel liefs,
Renata

Vicky zei

Hi sweetie now I'm seeing you have always made gorgeous cards but now they are more gorgeous. They always pop out the screen at me & I just end up sitting here gazing at them thinking how totally fantastic they are. Thank you so much for always inspiring me sweetie, you are so talented hun.

Lotsa hugs Vicky xxx

Liesbeth zei

Hoi Heidy,
wat een leuk idee was dat van je om je eerdere kaartjes weer eens te bekijken, die waren al mooi maar als je ze dan nu ziet.......ze zijn dan ook zo prachtig.
Kan het nog mooier?
gr. Liesbeth

Anreda zei

Wat een leuk idee, echter... ik ben nog maar net begonnen. Dus ik zit nog in die "huil" fase. Over een jaar of zo zal ik het ook eens bekijken... hihihihihi...

Wat een prachtige kaarten maak je toch , FAN-TAS-TISCH !

Liefs, Anreda

Margo zei

Hoi Heidy,
wat ontzettend leuk !
Ja de beginperiode met de copics, ik zit daar nog niet zo ver af, maar je groeit eigenlijk bij elk kaartje dat je maakt, toch ? Ik vind het steeds grappig om te zien hoe mensen toch gecharmeerd zijn van mijn 'begin-kaartjes' en die toch echt koesteren ook al heb ik er zoveel op aan te merken, en daar doen we het toch voor niet, voor een blij gezicht, iemand die zo blij met je kaartje is en het als een schat koestert !
Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog !
Liefs
Margo

Tammy zei

They all look fantastic to me Heidy! Your cards are always a treat!!

cheryl zei

oh wow Hun,your talent is just stunning,each,and every card you make is just fantastic,so so amazing,hugs Cherylxxxx

Doreen zei

Wow what a difference you have definitely improved.Your work is always stunning.xxx

Sieta zei

Hoi Heidy
Wat een super leuke uitdaging is dit en wat leuk om te zien waarmee jij bent begonnen.
Ik heb mijn eerste kaarten ook weer eens bekeken, wat een verschil met nu hihihi.
Nou ik durf het aan hoor, tenslotte zijn we allemaal eens een keer begonnen en vast niet met de kaarten die wij tegenwoordig maken.

Liefs Sieta

Babette zei

Ik vind je eerste kaartjes ook wel mee vallen hoor. Maar je kan wel zien hoe ver je gegroeid bent want die naderen zijn helemaal super. Erg leuk idee.
Groetjes Babette

Berry zei

Wow what stunning newer creations! I think your photographs and your cards have improved much! Thanks for sharing hugs rebekah xx

Berry zei

Wow what stunning newer creations! I think your photographs and your cards have improved much! Thanks for sharing hugs rebekah xx

amanda stokes zei

Hi Heidy,
What a fab selection of cards...your colouring has definitely improved lol :) x

Joey zei

Hi Heidy, your before cards are fabulous! but your afters WOW! Love them. Joey xx

Sheena zei

You early card are lovely but you can really see how you've developed your style! Sheena xx

arjette zei

Wat is dat onwijs leuk!!!!! Wat ben je onwijs gegroeid zeg, wat leuk om dat zo te zien!!

gr. arjette.

Colinda zei

Heel leuk om te zien, maar vind je eerste kaartje met de Mo digi toch wel goed gelukt hoor!!! Heb zelf niet zo veel oude kaartjes meer. Heb ik allemaal gauw verstuurd, hihihi. Een gezellige dag verder, Colinda

Jopie zei

Geweldig leuk idee Heidy en ja ik kan me ook nog mijn 1e kaartje herinneren volgens mij was je daar nog bij samen met Wil in haar kamertje wat heb ik zitten zweten en dacht dit gaat me nooit lukken (nu nog hoor) haha maar er zit vooruitgang in. Ja wat jij allemaal klaar maakt kan ik nog niet aan tippen hoor.

groetjes jopie

Marian zei

Wat een groei heb je doorgemaakt
Hoewel je eerste kaart ook leuk was Maar de nieuwste kaarten zijn KLASSE
Groetjes

Rachel zei

Geweldig heidy! Super!

karen zei

Wow Heidy what a difference between then and now!! You know I LOVE your cards always gorgeous and FABULOUS colouring!! hugs, Karenx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je kleurwerk is er zeker op vooruit gegaan, leuk om te zien hé, hoe je groeit in je creativiteit.

groetjes jolande

Tinie zei

Haha, nou mijn eerste kaartje wil je toch echt niet zien;)) Maar jouw kaartjes vallen best mee!! En je nieuwste kaartjes zijn helemaal toppie!!
groetjes Tinie

Adrie zei

Wat geweldig om te zien Heidy , ja mijn eerste kaartjes zagen er ook heel anders uit dan nu. Maar dat is dan ook zeker meer dan 20m jaar geleden.
groetjes adrie

Fabiola zei

oh la la mais qu'elles sont jolies!!! biz

Mary J zei

They are all so gorgeous Heidy! I reckon it's your photography that has improved the most because you can see the crafty talent in the first 3 anyway!

Chrissy zei

You have changed Heidy..bigger bows, brighter colours...and I agree with Mary..photography has changed too..and I love your cards...they pop up and just take over the screen, always beautiful...

Luv CHRISSYxx

GerJanne zei

Ja leuk!! Een wereld van verschil...er is nog hoop...;-))
GerJanne

Wishcraft zei

Great to see your earlier cards Heidy, you know I love everything you make :o) I've not been brave enough to do this yet lol! Hugs, Lisa x

Louise zei

Wow you have been busy and all so gorgeous
Hugs louise xx

Riet zei

Ja Heidy,dat hebben we allemaal.
Heb nog me kaarten toen ik begon.
Met die vleeswaren bakjes er onder.
En dan zo plaatje verder niks.
Toen vond ik het mooi.
Maar nu vreselijk.
Maar ja er zijn zoveel dingen uitgekomen,dat we allemaal een eigen stijl zijn gaan op bouwen.
Hoop dat ik nog lang van jou schitterende kaarten kan genieten.


Liefs Riet.

Tracy zei

I've seen a couple of other people do this and it's just amazing to see the growth in talent. Thanks for sharing. Hugs!

Deb zei

YOur first cards are really good, you should see mine, I don't think I can show them! of course your latest ones are amazing, you colour just perfectly!
Debxx

Mina zei

isnt it amazing how much our work changes, you should see some of the ones I deleted...but some people saw the potential in you even back then ;-)...your colouring now always amazes me at how beautiful it is
Mina xxx

Mieke zei

Aan je kaartjes van vroeger te zien ben je van in het begin al een kei geweest in deze hobby! Ik zie ook dat je zeker gegroeid bent en dat je NOG beter bent geworden :-D

Debbie zei

Wow, how we've grown

Hugs
Debbie

Bella´s Bastelecke zei

oh this is a cutie ... and what gorgeous colours and papers....

Hugs
Judith