Volgers

zondag 13 mei 2012

KKKG en allerlei leuke dingetjes

Goede morgen
Wel het is weer zondag dus dat betekend.......yep een nieuwe challenge bij Kenny K's Krafty Girlz en het thema deze week is..... geen disign papier.
Team A is aan de beurt en we worden deze week gesponserd door


                                                                          en door


Dus neem gauw een kijkje op het blog of leuker nog "doe gezellig mee"

Ik heb de afgelopen dagen niet veel bij jullie gereageerd,sorry hiervoor,maar er kwamen ook wat leuke dingen onverwachts op mijn pad hihi
Ik kreeg van de week een mailtje van Deb Routledge of ik zin had om het Cute Card Thursday team te versterken,en gisteren kreeg ik een mailtje van Janine of ik soms zin had om met haar samen te werken bij The Sketchy Challenges.
Ik heb bij allebij wel 5 minuten nagedacht voor dat ik JA zei haha.
Alleen realiseer ik me net dat het wel challenges zijn waar ik geregeld aan mee doe,kan ik weer op zoek naar nieuwe haha
En om het weekend helemaal goed temaken kreeg ik van mijn zoon en man ieder 50 euro (dus 100 totaal) om Copics tegaan kopen voor moederdag WWWOOOWWWW,en weg was ik op mijn fietsie haha


Nou sorry voor de lange post en ik ga vandaag mijn uiterste best doen om bij jullie langs tekomen! Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

15 opmerkingen:

Mieke zei

Wat leuk, gefeliciteerd! Met jou hebben ze er een sterkt DT team lid bij!
En whaaaw wat heb je een mooi moederdagcadeau gehad! Super!
xxx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd Heidy,

fijne moederdag,groetjes jolande

Unknown zei

Wat een verwennerij Heidy, maar goed besteed. Ik zie trouwens papier liggen ook, mag ik vragen op welk papier jij kleurt? Ik kleur tot nu toe op DCP met de Copics maar ben er wel aan toe om ook eens ander papier te proberen.
Waar haal je trouwens al die tijd vandaan voor zoveel design teams. Ik heb af en toe al moeite om aan mijn verplichtingen te voldoen van mijn ene team... fijne moederdag, liefs Frea

arjette zei

Wauwww zeg, jij bent lekker verwend voor moederdag, super!!!!
En 2 nieuwe designteams erbij, geweldig!!! Wat super dat je daar voor gevraagd bent, maar ja, niet zo raar hè, jouw kaartjes en creaties zijn altijd geweldig!!!!! Heel veel succes en plezier hoor!!!

gr. arjette.

Marian zei

Gefeliciteerd Heidy leuk voor je Maar ja je maakt ook schitterende creaties
En leuk nieuwe copics
Fijne dag verders
Groetjes

Liesbeth zei

Ben je lekker verwend Heidy, en leuk met je nieuwe DT plekjes.
gr. Liesbeth

corryskaart zei

hoi heidy
ben jij even lekker verwend met al die mooie copic's,nou geniet er lekker van:-))
groetjes van corry

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Gefeliciteerd Heidy. Super. En natuurlijk met je mooie copics.
lieve groetjes Marja

Colinda zei

Gefeliciteerd!! En wat een mooi cadeau!Een gezellige dag vandaag, Colinda

Babette zei

Wat en leuk nieuws en prachtige nieuwe aankopen, gefeliciteerd ermee.
Groetjes Babette

Mina zei

now thats what I call a wonderful Mothers Day present Heidy, I bet your hands were twitching lol
Mina xxx

Elaine zei

Congratulations Heidy on your 2 new DT's!! But your cards are always amazing so you very much deserve it :)
What a lovely family you have, every Mum should be spoiled on Mothers Day.

Hugs Elaine xxx

Wishcraft zei

Huge congrats on your new DTs hun, very well deserved! Enjoy your new goodies too :o) Hugs, Lisa x

Patricia zei

Gefeliciteerd Heidy!!!!
En wat leuk dat je zo'n GEWELDIGE moederdag had, je zal het wel verdiend hebben haha.
Groetjes Patricia

Devlin zei

Woooowww!! Haha, gaaf zo'n cadeau!
En gefeliciteerd!