Volgers

donderdag 5 december 2013

Candy


Goede middag

Ik ben terug van een heerlijk weekend op de Veluwe
En nu heb ik effe tijd voor de candy.
Zoals ik van de week al vertelde bestond mijn blogje 4 jaar!!

Jeetje weet nog goed hoe zenuwachtig ik eigenlijk was ton ik ermee begon,ik was helemaal trots en wist niet hoe gauw ik het tegen mijn man moest vertellen toen hij thuis kwam hihi!!

Ik heb in die 4 jaar tijd ook hele leuke blogvrienden gemaakt waarvan ik sommige ook in het echt heb ontmoet ,zo leuk!!!!

Een daar van is mijn baas bij Whimsy Stamps namelijk Denise Lynn!
Ik stuurde haar van de week een mailtje met mijn verhaal over mijn 4 jarige bestaan en dat ik graag een cadeaubon van $15:00 kado wou geven en ik kreeg gelijk een mailtje van haar terug dat ze er nog $15:00 bij doet,wat lief van haar he,helemaal geweldig!!

Dus hier is hij een cadeaubon van $30:00 van Whimsy Stamps 
voor 1 gelukkige winnaar!!


En natuurlijk Mo Manning van   Mo's Digital Pencil  zij was de eerste die me zo'n geweldig kans gaf als GDTer  bij het Dram Team.

Dus hier  voor een 2e winnaar een $10:00 cadeaubon van Mo's Digital Pencil 



Nou wat is de bedoeling???
Je mag hem in je sidebar zetten,maar het is geen verplichting,wel leuk voor mij natuurlijk
en zorg dat je volger bent!
Candy only blogs worden meteen gelijk verwijderd!!!

De candy loopt tot 5 december,6 december maak ik de winnaars bekend!
Hoop dat jullie de candy luk vinden en bedankt voor jullie trouwe bezoekje en berichtjes!!
XXX Heidy

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hello blog friend

Last Thursday was my 4 years blog anniversary and I ant to celebrate that with you
I have 2 giftvouchers for you

One winner wil win a $30:00 giftvoucher from  Whimsy Stamps 
and one winner a $10:00 giftvoucher from Mo's Digital Pencil

Al you have to do is be a follower,you don't have to put it on your sidebar,but if you want to,please do!!
Blogcandy only blogs wil be remove!!

You have till december 5 to join the candy Dec 6 I will announce the winners!

Thank you so much for you lovely comments,means so much to me!!

XXX Heidy

49 opmerkingen:

GerJanne zei

Nou ja zeg! Wat een gul gebaar!
Ik zal hem in mijn zijbalk zetten hoor! Wie weet krijg je nog meer volgers dan!
GerJanne

Marjan zei

Superleuk dat je blog al 4 jaar bestaat. Van harte gefeliciteerd (nog).
En wat een gave candy's heb je weg te geven zet !! Ik zet het meteen in mijn sidebar.
Gooi mijn naam maar in de hoge hoed.

Groetjes, Marjan

Marian zei

Wat leuk en wat een lief gebaar ook, waag een kansje natuurlijk
Groetjes

Liesbeth zei

Helemaal super Heidy, ik ben van de partij hoor, is helemaal geen straf om jouw blog te volgen naast al de FB berichten.
groetjes Liesbeth

Crejabeja zei

Wat GAAF ik doe graag mee en wens een ieder succes!!!

Annika zei

Zo he Heidi, 4 jaar alweer... De tijd vliegt! Je maakt ook zulke ontzettend mooie dingen! En dan deze candy...helemaal geweldig natuurlijk! Ga m zeker in mijn sidebar zetten! Dat we nog vele jaren van jouw creaties mogen genieten :)

Groetjes Annika

Colinda zei

Gefeliciteerd met de 4de verjaardag van je blog en oh, oh, oh, wat worden we weer verwend met zo'n mooie candy!
Een perfect Sinterklaas cadeautje!!
Een gezellige avond, Colinda

Carla S. zei

Congrats on your 4-yr. blogaversary, Heidy! Thanks for the chance to win your wonderful candy!

zub momi zei

Congrats on your 4th Blogaversary! Already your follower. Thanks for the chance to win :)

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je 4 jarig blog bestaan! Super leuk Heidy en lief van Whimsy! Ik zal het later in mijn sidebar zetten want ik zit nu op mijn mobiel ;)
Liefs, San

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je 4 jarig blog bestaan! Super leuk Heidy en lief van Whimsy! Ik zal het later in mijn sidebar zetten want ik zit nu op mijn mobiel ;)
Liefs, San

Tinie zei

Wat gaaf om te horen dat je zenuwachtig was toen je dit blog begon en nu zie ik dat je op 715 volgers zit, waar zou dat toch aan liggen.............aan je beauty's van kaarten, ga nog heel lang door!!!

Groetjes Tinie

Bernadet zei

4 jaar alweer aan 't bloggen Heidy!!
Geweldig hoor, ook voor ons natuurlijk.
Telkens weer genieten van je supergave inkleurwerk!!

Crea Astrid zei

Nog van harte met het 4 jarig bestaan van je blog. De tijd gaat snel hoor er zo weer een jaar voorbij. Voor je het weet, zit je al weer aan de 5 jaar. Hihihi. Wat een gave Candy ga je verloten. Wil natuurlijk graag een kansje wagen. Ga het op mijn blog plaatsen.

Groetjes, Astrid.

SandraR zei

Wat een mijlpaal, 4 jaar bloggen! Super!
En ga vooral nog maar een hele tijd door, geniet steeds weer van je creaties...
En je candy is ook nog eens helemaal cool! Ik waag graag een kansje.

Liefs, San

Annelies zei

Gefeliciteerd met je 4-jarige blog! Heel erg leuk dat wij mee mogen vieren, met naast supermooie kaarten als inspiratie ook heel toffe candy! Groetjes, Annelies

Aartje zei

Hallo Heidy, wat een geweldige blogvriendinnen/bazen heb jij. Dat ze superblij met jou zijn blijkt wel uit het feit dat er ze je helpen dit 4-jarige bestaan van je blog te vieren. Wat een leuke candy's heb je. Ik waag ook graag een kans.
Groeten, Aartje
p.s. ga natuurlijk reclame voor je maken in mijn sidebar.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat lief Heidy, ik doe graag mee,

groetjes jolande

Anoniem zei

Gefeliciteerd Heidy met je 4 jarig bestaan, en een superleuke candy. Ik ga zeker een gokje wagen
groetjes anja

Ans S. zei

Gefeliciteerd met je 4 jarig blog bestaan, wat een super candy geef je weg, ik doe graag mee.

Groetjes Ans

Denise Bryant zei

Congrats on 4 years of blogging! I always enjoy coming here to see your lovely creations! I am a follower also! Thanks for a chance at your blog candy!

honey_bunny zei

Happy 4th anniversary of your wonderful crafty place, Heidy! I love to visit it and it's always a pleasure to see your latest creation! Keep on being so inspirational and creative! <3 Thanks for your generosity! I'll definitely spread the word! :) xxx Greetings from Switzerland! JIJI.

Robin zei

Congratulations on your 4th blogaversary! It's so sweet of you to offer some candy too. Thanks for the chance to win it. Hugs, Robin

Rebecca/Sydney's Sentiments zei

Congratulations! Wow 4 years! Thanks for offering a chance at winning some great candy too!

Ardilla zei

Congrats on your blogaversary!!!
Thanks for the chance, both prizes are amazing!!!
Hugs,
Ardilla :)

rian zei

wauwww heidy gefeliciteerd met je 4 jarig bestaan van je blog , enne op naar de 5 .natuurlijk doe ik graag mee met de gave candy.
je zou het maar winnen hihi.

groetjes rian

Hanny zei

Al 4 jaar, wat een tijd zeg en ook zoveel volgers maar dat is niet verwonderlijk met zulke mooie creaties. Ik vind het super dat je een candy weg gaat geven en doet heel graag mee, je weet maar nooit;)
Ik ga het in mijn sidebar zetten, je volgster was ik al.
Fijne dag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Lia zei

Heerlijk zo'n weekend, kan niet lang genoeg duren toch? Jeetje 4 jaar alweer, wat gaat het allemaal snel he? Ik blog sinds 3 en half jaar, en volgens mij volg ik je ook al zo lang, je creaties zijn altijd zo leuk en mooi, ik wil ook graag een gokje wagen,
groetjes en op naar het 5e jaar,
Lia

alethea zei

Happy Blogaversary!! I love stopping by your blog to see your creations!!! Thanks for a chance to win this fab candy!!! HUgsxx

Laila B. zei

Thanks for the chance to win. And congrats for your 4 years blog anniversary. Let's celebrate!!! ;)

Wendy Nicola Jackson zei

Wow four years Heidy! Congratulations!! Such a generous candy, thank you for wanting to share a little treat with your followers. So so sweet of you. Hugs, Wends x

Marianne zei

Ik loop weer eens gigantisch achter met reageren, maar ik wil toch graag meeloten :-)) Goh al vier jaar aan het bloggen. Proficiat Heidy!
xxx Marianne

Fabiola zei

tu es vraiment d'une très grande générosité, merci a toi pour ce superbe blog candy, biz

Anja zei

Congrats to your 4th blogaversary! Keep going with your wonderful creations and thank you for the chance to win!
Hugs, Anja

chrilvian zei

ik doe meeeeeeeeeeeee

Sue zei

Congratulations on 4 years of blogging Heidy. You know how much I love your creations and your wonderful colouring!
Thank you for the chance to win such fabulous candy.
Sue xx

Anke zei

Gefeliciteerd meid. Ik kijk altijd met veel plezier op je blog. Kunstwerkjes maak je!
Doe ook graag mee met je candy en zet hem op mijn blog.
liefs Anke

Joke de Wit zei

Hier doe ik heel graag aan mee Heidy zo lief van jouw om deze Candy te geven.Groetjes Joke

Fabiola zei

tu es vraiment trop généreuse, tes candy sont toujours fantastiques, merci, biz

Mieke zei

Gelukkige verjaardag voor je blog :-D
Whaw, wat gul! Ik waag mijn kans graag :-)

Unknown zei

Oh, Heidy, wat een tijd alweer! Ik ben al een paar jaar jouw trouwe volger en vind je creaties altijd erg leuk en heel herkenbaar! Gefeliciteerd en ik hoop dat je nog vele jaren door kan en mag gaan met je blog!

Veel liefs,
Renata

Shelby zei

Congrats on 4 years! I hope you have many many more. Fantastic card and of course I love love love your coloring.

Shelby

Adriana zei

Wauw dat is al een poos! Gefeliciteerd! En wat een gave candy!

Faye Wynn-Jones zei

Is it really four years?! Gosh. Your cards are all so fab, it's quite a pleasure to stop by.x

Wilma zei

Wat maak je een gave kaartjes, Heidy!
Prachtig kleurwerk!!
Ik ben blij dat ik via je candy op je blog terecht ben gekomen...
Doe graag mee :)
Groetjes, Wilma

Wishcraft zei

Congrats on 4 years of blogging hun! Thanks for the chance to win your fab candy :o) Hugs, Lisa x

Amanda zei

Jee 4 jaar alweer, van harte gefeliciteerd en wat een feestje maak je ervan met 2 geweldige prijsjes.

liefs Amanda

terriavidreader (IN-USA) zei

What a fun candy, thanks for a chance to win!!

hennie zei

Hallo heidy
Ik weet nog goed dat je begon met je blog...Helemaal leuk en kijk nu eens wat een hoop volgers en blogvriendinnen je nu hebt en niet te vergeten wat je allemaal doet voor mo,whimsy...etc...Ik wil ook zeker een gokje mee wagen...Liefs en een dikke kus van hennie