Volgers

dinsdag 3 december 2013

Little Jack Happy Harvest




Goede morgen

Mijn kaartje van vandaag stond een zondag op het Copic Marker Benelux Blog 

Ook staat hij in de laatste Whimsy Stamps Magazine 

Ik heb Little Jack Happy Harvest"  gebruikt
charm
Lint
Papier is van Maja Design "It's Christmas Time "
Plakparels

Ik heb hem gekleurd met de volgende kleuren:
Haar YR 23-24-37
Huid E00-11-13-21
Trui YG 03-25-93
Broek YG 93-95-97-99
Sjaal E07-09
Schoenen E33-35
Pompoen YG 95 YR09-16

Ik heb ook de plakparels met Y38 gekleurd 

Ik ben vanaf nu heel weinig in blogland tevinden,ik ben postbode en de eerste kerstkaarten heb ik al bezorgd hihi,dus dit wordt een hele  drukke maand voor mij!!

Hou  nog erg in mijn Candy  je kunt nog tot en met 5 december mee doen!!
Hoop dat jullie hem leuk vinden en weer bedankt voor jullie bezoekjes

XXX Heidy

26 opmerkingen:

Colinda zei

Hij is weer schitterend, Heidy!!
Succes met bezorgen en een gezellige dag, Colinda

rian zei

hij is weer super hoor heidy.
groetjes rian

Doreen zei

This is gorgeous...fabulous image and layout.xxx

Pop's Cards zei

Good morning sweetie this is just stunning, gorgeous creation as always huggles Pops x x x

Tinie zei

Je weet dat ik groot fan ben van je kleurwerk, deze is ook weer zo bijzonder mooi, prachtig model kaart ook!!!

Groetjes Tinie

Sue zei

Stunning card Heidy. I love the cute image, amazing colouring and such gorgeous detailing too.
Sue xx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dit is weer echt een beauty, we zien je wel weer meer als deze drukke maand voorbij is.

groetjes jolande

Patricia zei

Wat een PLAATJE!!!!
Gr Patricia

Joke de Wit zei

Hij is prachtig Heidy.Groetjes Joke

Tammy zei

Gorgeous card and gorgeous image! Love the great design!

Carla S. zei

Gorgeous card, Heidy! I love the sweet image and your coloring is awesome, as always!

Linda zei

Wat is ie weer mooi
gr linda

Vicky zei

This is awesome sweetie I love the design & the image is gorgeous, made even more gorgeous by your colouring.

Lotsa hugs Vicky xxx

Marian zei

Is weer super hoor
Groetjes

corryskaart zei

gossie heide wat is dit een lieverd van een kaart,leuk model en prachtige kleur
groetjes,corry

Marianne zei

Goed dat je ons even aan de kerstkaarten herinnerd :-))
Je kaartje is weer prachtig.
xxx Marianne

Chrissy zei

Love the design Heidy and fabulous image and colouring.

Luv CHRISSYxx

karen zei

So gorgeous Heidy, fabulous card, hugs, Karenx

Mieke zei

Leuk model. Hele mooie kaart weer!

Elaine zei

Perfect Heidy.
The colours shout out 'Harvest' and 'Autumn'.
A cute image and your emebllishments are so pretty.
Love it ♥

Big hugs to you
Love Elaine xxx

Wishcraft zei

Fab design and details, this is lovely Heidy :o) Hugs, Lisa x

Bernadet zei

Geweldige kaart weer Heidy!!
Leuk modelletje ook.

Alina zei

een prachtige kaart, Heidy!!!

Tracy zei

Wonderful step card design Heidy. Hugs!

Fabiola zei

superbe, elle est trop jolie, biz

coops zei

so stunning heidy.your design is fabulous and i love your colours and fab image :D

x coops xx