Volgers

maandag 30 september 2013

Candy time!!!

Goede morgen
 Ja het is weer de 30ste dus dat betekend candy time haha.
 Voor al mijn nieuwe volgers,ik wil jullie even laten weten hoe leuk ik het vindt dat jullie mijn blog willen volgen en lieve en leuke berichtjes voor me achter laten.
 Ik zelf ben best wel druk en heb niet alteveel tijd om bij iedereen te reageren en om telaten zien dat ik jullie niet negeer maar simpelweg erniet aan toe kom geef ik iedere 30ste van de maand een $6.00 dollar cadeau bon van Mo's digital pencil weg.
 Je hoef hier niets voor tedoen,je mag hem op je sidebar zetten,maar het is niet nodig,wel moet je even een berichtje achterlaten anders weet ik niet dat je meedoet
 Morgen laat ik weten wie er gewonnen heeft. 
XXX Heidy ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~GGood morning It's the 30th of the month that means candy time. A $6 gitcertificate from Mo Mamming
 For my new followers,a big welcome to my blog,i do love it that you like my work and that you leave me sweet and kind comments,however I'm very bussy and I don't have the time to leave you all a comment,so this is my thanks to you 
All you have to do is leave me a comment so I know you join in,you can post it on your sidebar but it's not compelled. 
Tomorrow I let you know who won.
 So good luck
XXX Heidy

32 opmerkingen:

rian zei

ik doe graag mee Heidy, de stempels van mo zijn altijd welkom, als ik je kaartje zie denk ik vaak, ohhh die stempel wil ik ook wel hihi.
groetjes rian

hennie zei

Hallo heidy
Ik wil ook graag meedoen met je candy...
Liefs van hennie xxx

Ea Christiansen zei

Thank you for the chance to win this nice candy.
Hugz
Ea

Kathy @ Stamping Still zei

Hi Heidy, I would love to win a voucher. Thanks for the chance :)

Magda zei

Goedemorgen Heidi,
Voor de allereerste keer zie ik je blog. Gevonden via Delphine en ik ben fan van jouw stijl van kaarten maken. Je kleurt ook bijzonder mooi en dus kom jij op mijn lijst van te volgen blogs en kijk ik uit naar je nieuwe creaties.
Veel inspiratie gewenst en een fijne week
Groeten,
Magda

Alyce Kit and Clowder zei

ohhh what a lovely candy!! !i have never coloured a mo's before but have always wanted to so it would be amazing to win this!!! :D you do such beautiful work and i love popping by to see :) xxx

Gea zei

Heerlijk een candy ik wil ook graag mee doen gr Gea b

ellyscard creatief zei

De stempels vind ik geweldig dus ik doe ook grag mee.
Gr Elly

natashka zei

очень хочется такую вкусную конфетку! спасибо за шанс!

Liesbeth zei

Ik kijk altijd weer uit naar de 30e van de maand op jouw blog Heidy, wil weer graag een kansje wagen. En tussendoor lekker genieten van je mooie creaties natuurlijk....
groetjes Liesbeth

Anoniem zei

Ik wil graag weer een kansje wagen. Je kleurwerk blijft genieten en de Mo stempels zijn en blijven zo leuk.
Groetjes, Liselot

Bernadet zei

Heey Heidy gaaf weer hoor.
Ik doe ook mee!!

Anneke zei

ik wil graag ook weer een kansje wagen! De stempels van mo's zijn echt super leuk :) Dank je wel voor de kans! GRoetjes Anneke

honey_bunny zei

I'm truely fascinated by your work, Heidy! <3 Thanks for the chance to win this yummie candy! Looking forward to seeing your new creations! <3 xxx JIJI

Crejabeja zei

Ik doe graag mee en wens een ieder succes...
Fijn dat je dat voor je volgers doet!!!

Mary Lou zei

Aww Heidy....such a sweet gesture! Love you're work and thank you!!
Happiness always

Laila B. zei

Hi Heidy!!! Thanks for the chance to win... I love Mo's images!!! ;) Hugs, Laila

Wil zei

Dank je wel voor de kans om te winnen Heidy. Enne fijne maandag de 30ste :D

groetjes,Wil

Wendy Nicola Jackson zei

So generous Heidy! Hope you're well lovely lady. Love browsing your beautiful makes. Hugs, Wends x

GerJanne zei

Hoi Heidy,
ik doe weer graag mee! Altijd leuk!
Groetjes,
GerJanne

Anoniem zei

Ik doe graag mee met je candy, de stempels zijn zo geweldig
groetjes anja

Carla S. zei

This is very generous of you, Heidy! Thanks so much for the chance!

Aartje zei

Wat is de maand weer omgevlogen, ik doe weer graag mee deze keer.
Groeten,mAartje

Sue zei

Thank you for the chance to win Heidy, I already have your picture on my sidebar!
I hope you have a good week
Sue xx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik doe weer mee hoor Heidy.

groetjes jolande

Marianne zei

Is er al weer een maandje om??? Goh wat vliegt de tijd. Ik doe weer mee als het mag :-)
xxx Marianne

Crea Astrid zei

Wat leuk, dat je weer gaat verloten. Wil natuurlijk graag een kansje wagen.

Groetjes, Astrid.

Petra zei

Hallo Heidy
Ik wil ook graag meedoen met je candy...
Liefs van Petra xxx

Annelies zei

Hoi Heidy, ik doe graag mee met je candy! Groetjes, Annelies

Denise Bryant zei

What a fun prize! I haven't tried any digital images yet and I'd love to! Thanks for the chance to win a gift certificate!

Aileen zei

Thanks for the chance to win a digi, I love them.

Fabiola zei

trop bien, merci pour ce joli candy