Volgers

zondag 8 september 2013

Vraagje

Goeie middag

Ik heb een vraagje,weet iemand een leuk gratis foto bewerking programma
Ik ben nu al dagen bezig en ik wordt er een beetje gek van,probeer ook iets van windows word tepakken maar ook dat wil niet echt lukken,deze laptop en windows 8 drijven me echt tot het uiterste!!!!!
Ik zit zoveel tijd teverknoeien achter dit rot ding,terwijl ik het leuker vindt om te knutselen en bij jullie langs tekomen grrrrrrrrrr

Hoop dat iemand me een beetje kan helpen!!
XXX Heidy

11 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Hoi Heidy,

ik heb het net even aan mijn man gevraagd en die zei IrfanView. Kan je zo van internet afhalen.
succes ermee.

Groetjes, Astrid.

Linda zei

sorry ik zou het niet weten, troost je mijn man heeft ook windows 8 en die hoor ik ook geregeld mopperen haha. Ik ben zo blij met mijn oudere versie
gr linda

Aartje zei

Hallo Heidy, kun je met Picasa niet uit de voeten? Geen idee of dat matcht met windows 8.
Groeten, Aartje

Marianne zei

Hallo Heidy,
Ik zit ook nog steeds te worstelen met Windows 8. Ik had een fotoprogramma op de cd bij mijn fototoestel gekregen (jaren geleden) en dat geeft ook problemen. Dus als ik eens wat wil verkleinen ga ik op onze oude PC want daar werkt het wel. Lastig. Dus ik ben benieuwd wat er als antwoord komt op je vraag. Misschien ook een idee voor mij.
Fijne zondag!
xxx Marianne

Margo zei

Hoi Heidy,
ik werk ook met Picasa, maar niet met Windows 8, dus ik weet niet wat die combi geeft !
Heel veel succes in ieder geval, want wij hebben ook veel liever dat jij knutselt want wij willen gauw die prachtkaarten van je bewonderen !
Liefs
Margo

Unknown zei

Je kan ook fotoflexer eens proberen. Werk ik heel vaak mee, alhoewel ik wel een MacBook heb.

Gr. Renata

GerJanne zei

Je hebt dus mijn tip niet opgevolgd?? Gewoon de classic shell downloaden. Dan kun je gewoon alles wat je op de oude laptop ook kon....
GerJanne

Chrissy zei

I use " ipiccy" Heidy..it is free, you can do watermarks alter pictures add stuff you can do anything,I love it..and it's FREE..
Just google it..ipiccy.com

Luv CHRISSYxx

Hanny zei

Hoi Heidy,

ik weet niet wat je allemaal wilt gaan doen met je foto maar wat ik gebruik voor kaarten is bijvoorbeeld fotoaanpassen.nl, dit kan dus uiteraard ook voor foto's gebruikt worden en het is een nederlands programma. Het is gratis te downloaden dus misschien iets voor jou?
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

*Vicki* zei

I like to use GIMP for photo editing and watermarks. Hope you find something to help! HUGS

Crejabeja zei

Ik gebruik http://www.picmonkey.com/ weet niet of je dat bedoelt???