Volgers

woensdag 17 november 2010

Fab 'n'Funky DT


Goede morgen allemaal,

Het is weer woensdag,dus een nieuwe challenge bij Fab'n'Funky en deze week willen we dat je eens goed op zoek gaat naar het vergeten stempeltje.
Dit is het eerste stempeltje dat ik ooit heb gekocht.
Als je nieuwsgierig geworden bent naar de vergeten stempeltjes van mijn geweldige DT maatjes ga dan gauw even een kijkje nemen en natuurlijk,doe gezellig mee,ik kan niet wachten om te zien welke stempeltjes jullie uit het stof moeten halen hihi

Hij kan meedoen met de volgende challenges:
Fussy and Friday challenges Schets
Oldie but a goodie challenges Glitter
Sweet Stamping challenges Snowflakes
The Crafty Pad Christmas Sparkle

Het stempeltje is van Marianne Design
Het papier is van Dovecraft en heet Let it snow
Sneeuwvlokken van Marianne Design
Naaimachine
Pastel Glitter ultra fijn
Perle pen
Copics

Ik heb weer een email ontvangen hier in wordt aan mij gevraagd of ik tot 1 December geduld kan hebben voor ik iets zeg,heel moeilijk maar ik begrijp het wel.
Dus jullie blijven ook nog even inspanning hihi

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

22 opmerkingen:

amanda stokes zei

Gorgeous card Heidy!Love the sweet image and fab paper's :)
hugs amanda xx

andrea zei

fab card,love the snowman so cute
andrea xx

Linda zei

Het is je weer gelukt Heidy. Hij is super.

Gr Linda

Suzanne zei

Gorgeous card, heidy. Love the papers and the image is so cute x

Unknown zei

Heel leuk kaartje Heidy! Ik zou er zelfs even goed over na moeten denken welk stempeltje mijn eerste was. De eerste stempels die ik kocht waren allemaal ABC's omdat ik toen nog veel scrapte, maar dat telt niet denk ik....ga eens goed graven!
Groetjes, Frea

karen zei

Hello Heidy, Love the card, fab layout and gorgeous snowflakes, Karen xx

Jeni zei

Super Cute Heidy! Great layout and your snowflakes are fabulous. How could you forget about this adorable stamp? Lol ~jeni :)

PinksyDoodles zei

This is gorgeous Heidy. The snowman is so cute!
Thank you for joining the "glitter" challenge at Oldie but a Goodie.
Clare x

Sandra zei

je kaartje is echt super geworden

Lindsey zei

Love the snowman! That is good that you can remember the first stamp you bought.....I can't remember what mine was as there have been so many since!
Hugs
Linds x

maxine zei

Lovely card thanks for playing along at the crafty pad x

Cor* zei

This is a great take on the Fussy & fancy sketch but you have it under the DT linky! Pls come back and place it under the sketch linky before the challenge ends on Friday!

Tineke's hobby zei

Wat een super mooi kaartje het is een mooie stempel en erg mooi papier
groetjes Tineke

Riet zei

Prachtige kaart Heidy,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Fleur zei

A gorgeous Christmas card
Thanks for joining our challenge at OLDIE but a GOODIE, hope you’ll join us again
Hugz Fleur

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super leuke kaart en wat een lieve sneeuwpop.
mijn eerste stempel is van Eline Pelinkhof.

groetjes jolande

Lorraine zei

wow this is gorgeous love the snowman,thankyou for joining us at sweet stampin and good luck xx

Mina zei

ooooohhhhh this is beautiful Heidy, I love the snowman and the green and red are great colours with him
Mina xxx

Christina zei

Hij is weer gaaf geworden Heidy!
Groeten Kristel

Jennifer zei

Hello Heidi. Such a beautiful cute card xx Jenny xx

Tracy zei

Gorgeous creation, thanks for joining Oldie But A Goodie challenge, good luck.
Happy crafting
Tracy x

Val zei

This is really cute, and I love the image. Thanks for joining the challenge at Sweet Stampin this week.
Hugs
Valxx