Volgers

maandag 22 november 2010

Teveel


Goede middag,

Ik zag van de week deze nieuwe Digi bij Mo en tja ik kon het niet laten,wat een schattig ventje!!!
Alleen het heeft zeker 3 dagen geduurd voor hij klaar was,maar ja ik was dan natuurlijk druk met mijn hobby hoekje in de weer,en niet te vergeten mijn candy(Wil je nog meedoen dat kanwant hij loopt tot ! dec en op mijn sitebar staat een foto klik daarop en je bent er)

Hij doet mee aan de volgende challenges:
Cards for men Christmas
DP2 3 punches
Paperplay ChallengesLet it snow
Simon Says Sparkle!
Stamping for the weekend Winter
Totally Paper Crafts Snow & Snowflakes

De Digi is van Mo Manning en heet Shall I play for you
Het papier weet ik niet meer
Sneeuwvlokken met een nestabilitie
Martha Stuard pons
Lintje uit voorraad
Stickles
Tekst stempel is van Marinne Design

Nou nog een fijne dag verder
XXX Heidy

24 opmerkingen:

petra,s cards zei

wat een prachtige kaart weer heidy het stempeltje is inderdaad erg leuk en ook erg mooi ingekleurd!!!
xx petra

Unknown zei

Hoi Heidy, het is dan ook wel een prachtig plaatje geworden zeg!! Ik heb net 3 digi's gewonnen bij Pollycraft, mijn eerste want ik ben toch eigenlijk van de échte' stempels hihi! Maar ik snap de voordelen wel van die digi stempels hoor! Ze zijn veel goedkoper, en het formaat is ook aan te passen. Wel handig, alleen inkleuren met Distress inkt gaat niet, dan loopt de printer inkt uit. Dat vind ik wel jammer. Groetjes, Frea

Jeni zei

What a lovely card Heidy!! This little drummer boy is adorable. Love your coloring. ~jeni :)

sallysbitz2 zei

Stunning card xx
This is a cute image & you have coloured him in perfectly, love your choice of colours too xx

Nannieflash zei

Oh I think this is gorgeous, love Mos images. Thanks for joining us at CFM, good luck with the challenge. with hugs Shirleyxxx

Trudy zei

Hoi Heidy,
Je kaart is weer prachtig,
en wat een super leuk stempeltje.
Groetjes Trudy

creaties van jopie zei

wat een lief leuk kaartje en dat stempeltje grapig dag lieve groetjes jopie

regina zei

hoi

wat een prachtig kaartje!!

en ik vind de stempel heel erggg leuk!!

gr regina

Renkata zei

super mooi kaartje Heidy, heel leuk stmpel.

nicolet zei

Een schitterend kaartje en de stempel vind ik ook zo geweldig!
Groetjes Nicolet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een lieverdje, prachtige stempel, mooi kleur, olijfgroen als ik het goed zie,
Ik heb ook zin in donderdag, ik ben gisteren met de voorbereidingen bezig geweest en vandaag de wijn gehaal, ik ben er helemaal klaar voor.

groetjes jolande

Christina zei

Hij is weer helemaal super geworden Heidy!!
Groeten Kristel

karen zei

Gorgeous Heidy,love the image and love the green and white, Karenxx

Riet zei

Schitterende kaart Heidy,lief afdrukje,mooi ingekleurd.
Mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Lindsey zei

What a lovely card, I love the image of the sweet little drummer boy!
Linds x

Elaine L. zei

This is so pretty, and so beautifully colored! The simple lay out really highlights this sweet image, too. Thanks for joining us in Mo's Challenge.

Tineke's hobby zei

Het is inderdaad een schitterende stempel en jij hebt er een geweldig mooi kaartje van gemaakt
Groetjes Tineke

Linda zei

Het is een schatje Heidy. Veel plezier met Jolande donderdag.

gr Linda

Mina zei

wow this is stunning Heidy, I love your colouring and the dotted paper is lush
Mina xxx

debby4000 zei

Wonderful card heidy and love the adorable image.
luv
Debby

Keep It Sweet and Simple zei

Gorgeous card. I love this image and you have coloured it perfectly.
Thanks for joining our 'Snow & Snowflakes' challenge at Totally Papercrafts this week.
Caroline xxx

Liz's creative corner zei

Hi Heidy sorry not been for a little while I've got a bad back and so can't stay in one place long lol,love your card hun, the image is so cute and your colourings perfect,hugs Liz xx

Anne zei

Cute as a button Heidi
Thanks for playing along with TPC this week
Anne x

Patricia St Martin zei

What a lovly christmas card. Love all the beautiful bright festive colors. Thanks for playing with us at Cards for Men. Good Luck on the Challenge. Happy Carfting.
Hugs, Patricia