Volgers

dinsdag 23 november 2010

Fab 'n'Funky DT


Goede morgen

Ligt het aan mij of vliegen de weken om
Het is namelijk alweer woensdag en dat betekend een nieuwe challenges bij Fab'n'Funky en deze week is het thema enything goes,met andere worden alles mag,zolang het maar netjes blijft hihi
Neem even een kijkje op de site om te zien wat mijn fantastishe DT maatjes hebben gemaakt of nog leuker,doe gezellig mee.
Er is een leuke verassings candy (ik weet zelf ook niet wat) te winnen.
Dus kom op ,creeƫr iets leuks,maak niet uit wat en doe mee.

Mijn kaart heb ik gemaakt voor mijn neefje,die van de week geslaagd is voor zijn A diploma SUPER BRUNO

Het afdrukje is van Mo en heet It's Hot ( erg toepasselijk brrr)
Het papier is van Echo Park en heet Sweet Summer Time (hoe kom ik erbij)
Tekst op de PC gemaakt
Naaimachine (die met zijn laatste lootjes bezig is ,vrees ik)
Lint van de Hema
knoopjes touwtje uit de oude doos
vlaggetjes geknipt
zwembandjes en eendje zelf getekend
Copics

Nou ik heb me suf gezocht naar challenges maar er is nergens iets somers te bekennen,raar he
Toch eentje gevonden en dat is
A spoon full of suger anything goes

Vergeet niet mee tedoen aan mijn Candy,er staat een foto in mijn sitebar

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

17 opmerkingen:

Lia zei

Goedemorgen Heidy,

Nee je hebt gelijk, de weken vliegen voorbij, raar maar waar.
Ik vind je kaart weer superleuk geworden, grappige stempel is dit.

groetjes Lia

Linda zei

Wat een vrolijke boel. Van mij mag het wel lekker weer worden, zodat het zwembad weer naar buiten kan.

Gr Linda

hennie zei

Hij is geweldig zal bruno heel blij mee zijn.
groetjes van hennie

Christina zei

Een prachtige kaart heb je weer gemaakt Heidy!!
Groeten Kristel

regina zei

hoi

wat een schitterend kaartje!!

wat een leuke stempel !!

gr regina

debby4000 zei

Love your gorgeous card.
luv
Debby

Trudy zei

Heidy je kaart is geweldig!!!!
Groetjes Trudy

Unknown zei

O geinig Heidy. echt heel grappig plaatje!! Groetjes, Frea

Jeni zei

Fantastic card Heidy!! Love the DP layers and the banner! Coloring is awesome. ~jeni :)

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

hoi Heidy wat een leukerd, was het al maar weer zomer, als ik jou kaart zie heb ik daar helemaal zin in, maar het duurt nog zo lang.

groetjes jolande

Renkata zei

Hoi Heidy, Ja de tijd gaat snel, nog maar 31 dagen to Kerstmis....
Echt mooi kaartje.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Heidy,leuk afdrukje,mooi papier.

Liefs Riet.

Mina zei

wow Heidy what a stunning piece of work, great colours and it reminds me of summer holidays
Mina xxx

karen zei

Fab card Heidy,love the image and papers, Karenx

Lindsey zei

Brilliant card Heidy! Love the bunting! x

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig en vrolijk kaartje heel erg mooi gedaan
Groetjes Tineke

Jennifer zei

Brilliant Heidy! A real fun card.xx Jenny xx