Volgers

dinsdag 18 september 2012

Elvira

 
 
 
 
Goede morgen

Vandaag is het mijn verjaardag en ik heb zoveel leuke kaartjes van jullie mogen ontvangen....JULLIE ZIJN ECHT GEWELDIG !!!!
Heel erg bedankt!!!
Volgende week als het wat rustiger is ,laat ik wat foto's van de kaarten zien,maar ik heb het momenteel zo druk met werk,verjaardagen want ook mijn zoon is aankomende zondag jarig,heel erg maar ik heb zelfs nog geen kaart voor hem gemaakt en het ziet er naar uit dat me dat niet meer gaat lukken ook (Schaam) DT werk ,ik ben blij als ik alles op tijd klaar hebt,loop verschrikkelijk achter,ik doe ook weinig bij jullie reageren,maar volgende week komt hopelijk weer alles goed!!

Vandaag heb ik nogmaals de eer om Gast Designer bij Papelitos stamp tezijn en het thema deze week is "mode "
Ik vondt Elvira wel een geweldige digi hiervoor!
Papier is van My Mind's eye en heet "Mischievous"
Plakparels Bloemen zelf gemaakt
Lint
Kant
Dies van Whimsy Stamps
Naaimachine
Tekst zelf gemaakt
Copics

Verder doet hij mee met de volgende challenges:
Allsorts challenge.....purple passion
CLP.....sketch

Het is vandaag de laatste dag voor dat mijn Candy eruit gaat!!
Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

49 opmerkingen:

Sapipzi zei

Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday happy birthday, happy brithday to youuuuuuuuuuu!!!!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

groetjes Margo

p.s. je hebt weer een prachtige kaart gemaakt met een geweldige digi!

Chrissy zei

A very Happy,Happy Birthday Dear Heidy....hope you have a wonderful day, filled with love,friends and lots of goodies..

Love your card, such a fun and fabulous image, brilliant colouring and details..fantastic.

luv CHRISSYxx

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

GEFELICITEERD Heidy met je verjaardag en een heel gelukkig en liefdevol nieuw jaar toegewenst.
Je kaart met Elvira is geweldig. Wat een tof wijf (mag ik dat zo schrijven??) Fantastisch. Prachtige combi heb je gemaakt.
lieve groetjes
Marja
(marjascreativity)

Colinda zei

Gefeliciteerd!! Hihihi, wat een geweldige kaart en die digi is hilarisch!!! Wat leuk dat je met zo veel kaarten bent verwend! Doe rustig aan, laat je lekker verwennen vandaag en geniet van deze feestweek, Colinda

Marianne zei

PROFICIAT HEIDY!!
En een hele fijne dag! Hopelijk breekt het zonnetje dadelijk nog door en wordt het een stralende verjaardag! Wat heb je weer een fantastische kaart gemaakt. Een geweldig leuke Digi deze Elvira; ze bracht alweer een glimlach hier deze morgen.
Lieve groetjes,
Marianne

Unknown zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Doreen zei

Love this gorgeous card Heidy...fabulous image and details.

HAPPY BIRTHDAY. xxx

Babette zei

Van harte gefeliciteerd!
Je kaart is prachtig en wat een leuke afbeelding.
groetjes Babette

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag vandaag! Wat een geweldige kaart! En weer zo mooi gekleurd, super!
Groetjes, Yvonne

Liesbeth zei

Heidy gefeliciteerd met je verjaardag een super leuke dag gewenst hoor!! Als de postbode heeft meegewerkt ontvang je vandaag mijn kaartje. Wat een gave kaart met de digi van Elvira ze is natuurlijk al heel erg knap maar jij hebt er echt een mega knappe dame van gemaakt. Wat een prachtige kaart echt genieten hoor.
Liefs, Liesbeth.

jolanda zei

leuke kaart.
Gefeliciteerd!

Liesbeth zei

Happy birthday Heidy, ik hoop dat je tussen al de drukke bezigheden door vandaag toch nog een beetje van je verjaardag kunt genieten.
Ik wens je in ieder geval een fijne dag en je kaartje is weer geweldig, het spat eraf.
gr. liesbeth

Anne zei

Such a fun card! I love the colors, bow and flowers. Your coloring is just great!

THanks for joining us at CLP.

Hugs, Anne.

corryskaart zei

hieperdepiep hoera van harte heidy en veel gezelligheid vandaag! en je kaart si prachtig en om te gieren met die afbeelding en toffe tekst:-))
groetjes van corry

Esmeralda zei

Hahahahaha....wat een onwijs leuke kaart zeg... You look wonderful tonight ! Geweldig...
Natuurlijk wil ik je ook feliciteren met je verjaardag en ook alvast met de verjaardag van je zoon !
Heel herkenbaar dat je geen tijd heb om reacties achter te laten of om iets te maken....

Fijne verjaardag !
Esmeralda.

Crafting Vicky zei

Totally love the fabulous background that you have created! Your coloring is awesome.

Alina zei

van harte gefeliciteerd, Heidy en een hele fijne dag!
het is weer een prachtige kaart, super ingekleurd!

Crea Astrid zei

Als eerste, van harte gefelciteerd met je verjaardag. Hoop dat je mijn kaart al gehad hebt? Heb hem in ieder geval al vorige week Maandag of Dinsdag op de post gedaan.
Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Leuke digi ook.
Fijne dag nog en alvast gefeliciteerd met je zoon.

Groetjes Astrid.

Sue zei

Happy birthday to you Heidy. I hope you have a wonderful day.

Your card is FABULOUS! I love the image, your colouring is amazing and the paper and details are brilliant

Hugs Sue

Marian zei

Gefeliciteerd met je verjaardag
Geniet ervan.
EN je kaart is prachtig
Groetjes

Tammy zei

Love, love, love it! Such a fun card for Halloween! Gorgeous coloring!

Carla S. zei

Happy Birthday, Heidy! Hope you have a fabulous celebration! Fantastic card! It's such a fun image and you added so many great details! Enjoy your day!

Deb zei

Happy Birthday Heidy, hope you have a wonderful creative day!
Love this card, it made me smile as soon as I saw it, the sentiment is so fun and your colouring is perfect!
Debxx

chrilvian zei

jeetje die is lelijk, nee hoor niet je kaartje gnagnagna

xxxxxxxxxx

Anoniem zei

wowww wat een fantastische kaart zeg ☺
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Riet zei

Weer een geweldige kaart.

Liefs Riet.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

allereerst, van harte gefeliciteerd Heidy, ik hoop dat je een super leuke verjaardag hebt.
je kaart vind ik geweldig, grappige digi, wat een beauty is de dame zeg, ha ha ha.

groetjes jolande

Andrea zei

LOL love the card what a fun stamp !and fab colouring have a wonderful birthday... best wishes x

Pop's Cards zei

HI sweetie this is gorgeous I so looove the colours too, huggles Pops x x

Patricia zei

Allereerst VAN HARTE met je verjaardag!
Je kaart is weer SUPER gaaf!
Fijne avond.
Groetjes Patricia

Wishcraft zei

Such a fun card hun, gorgeous colouring! Hope your birthday has been fabulous so far... sorry I didn't send a card, I'm rubbish - will post something soon! Big hugs, Lisa x

GerJanne zei

Van harte Heidy!! Ik hoop dat je een geweldig leuke dag hebt en sterkte met de drukte!!
Groetjes, GerJanne

p.s. oh je kaart: supergaaf!!!!!

Wil zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Heidy! Ik hoop dat je een heel gezellige dag hebt gehad en lekker verwent bent met kadootjes :)
Je hebt toch nog tijd gevonden om een mooi kaartje te maken. Een leukerd hoor.

groetjes, Wil

martjesknutselhoek zei

Erg leuke kaart. Leuk plaatje ook die zie je niet vaak langskomen.
Groetjes martha en margret

Faye zei

Ooh. What a fun image. Brilliant card Heidy. X

arjette zei

Ook hier wil ik je van harte feliciteren Heidy, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!!!
Wat een geweldig leuk kaartje, die digi is echt zooooo leuk!!!

gr. arjette.

Marlies zei

Gefeliciteerd met je verjaardag Heidy! Wat een leuke kaart heb je gemaakt met deze 'knappe' dame en een super leuke tekst erbij!! groetjes, Marlies

Kjersti zei

Such a fun card Heidy, brilliant colours and great coloring!
Happy Birthday to you!
Have a nice week!
Hugs Kjersti:)

Rachel zei

GAAf ZEG!!! Wat een geweldig kaartje!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.............

Vicky zei

Fantastic Heidy...and gorgeous colouring too hun...:o)

big hugs Vicky xx

Anoniem zei

Happy happy birthday to you my friend!! Congrats to you and wow what a fabulous creation here!! LOVE your gorgeous coloring my friend!! Have a beautiful day!! HUGS

Anneke zei

Een hele gelukkige verjaardag Heidy!! Super leuke kaart heb je gemaakt! Hopelijk heb je een fijne dag achter de rug ;)
Groetjes Anneke

Unknown zei

Hoi Heidy, jemig wat een heks!!! Daar zou ik spontaan voor op de loop gaan! Maar prachtig ingekleurd en die achtergrond in geel vind ik geweldig! Groetjes Frea

Tracy zei

WOAH! That's one scary witch. LOL Your coloring is amazing Heidy! Hugs!

Fabiola zei

trop fun!!!! elle est extra, biz

Marjorie zei

Happy Birthday Heidy, hope you have a fabulous day also on Saturday...This is an amazing card....she is really scary lol!!
Hugs,
Marjorie
xx

Vicky zei

Awesome card love the colours & the fab image sweetie.

Happy belated birthday sweetie.

Lotsa hugs Vicky xxx

Shelby zei

Now this is a fun and unique image! I love how you've colored her up and I especially love how you've done the purple and the background. Awesome work

Shelby

Bella´s Bastelecke zei

WOWZER!! This is simply gorgeous I really love the design.. very lovely work..

Hugs
Judith