Volgers

zondag 23 september 2012

kaartjes

 
Goede morgen

Jeetje wat ben ik door jullie verwend inverband met mijn verjaardag!!
Al die leuke emailtjes,berichtjes op Facebook en hier op mijn blogje en dan natuurlijk al die leuke kaartjes die heerlijk op mijn schouwtje staan te pronken.
Gisteren mijn verjaardag en die van mijn zoon (wordt vandaag 20) gevierd,en tegen iedereen die het maar wou horen en ook al wilde ze het niet horen...pech...hihi verteld dat ik die kaartjes van mijn blogmaatjes heb gehad .......SUPER

Nou ga ik snel aan de schoonmaak en daarna hoop ik nog heerlijk te kunnen freubelen!!
Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

22 opmerkingen:

Shirley zei

Fijn dat je zo lekker verwend bent Heidy! Succes met de schoonmaak en ik hoop dat je nog een goed weekend zult hebben.

Liefs, Shirley

Colinda zei

Gefeliciteerd met je zoon!!Wat een hoop kaartjes en leuk om ze allemaal bij elkaar te zien!!! Freubelse straks en geniet van je dag,Colinda

Sue zei

Belated Happy Birthday! Such a wonderful selection of cards.

hugs Sue

chrilvian zei

van harte met je zoon

Grenouille Greetings zei

Happy Birthday Heidy! Hugs, Lesley

Patricia zei

Leuk dat je zo verwend bent, en nog van Harte ook met je zoon!
Groet Patricia

jolanda zei

gefeliciteerd.
En wat heb je een leuke kaartjes gekregen

Trudy zei

Leuk dat je zo verwend bent Heidy, en nog Gefeliciteerd ook met je zoon!
Groetjes Trudy

Unknown zei

a vary happy birthday heidy...have a fabulous time hugs sassyxxxx

Tammy zei

Ah, happy birthday Heidy! So sorry I missed saying it yesterday!

arjette zei

Van harte met je zoon!!! Wat ben je gruwelijk verwend met schitterende kaartjes, leuk hoor!!!

gr. arjette.

Marian zei

Leuk al die kaarten
En gefeliciteerd met je zoon
Groetjes

Marianne zei

Leuk die foto met al die mooie kaarten. Ze zijn allemaal zo verschillend! Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en nu op naar volgend jaar! xxx Marianne

Mary J zei

A happy birthday to you honey - what a lovely selection of cards!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

van harte gefeliciteerd met je zoon zijn verjaardag.
heerlijk toch om zo te worden verwend met kaartjes, mooi zo alle kaartjes bij elkaar.

groetjes jolande

GerJanne zei

Oh wat vind ik dat leuk dat je even laat zien dat ze zo mooi uitgestald zijn! Ik vind het zo langzamerhand het leukst om kaartjes voor blogmaatjes te maken. Zij waarderen het des te meer. Zie ik nu ook weer!!

Groetjes en nog gefeliciteerd met je grote zoon!

GerJanne

Deb zei

your cards are so gorgeous Heidy, so glad you had a nice birthday celebration, happy birthday to your son also!
Debxx

corryskaart zei

hoi heidy
toch heerlijk dat je zo kan genieten van je verjaardag en zulke leuke kaarten mocht krijgen,ja we zijn wel niet zo goed als jij maar het word wel met liefde in ons hart gemaakt voor jou:-))
groetjes van corry

Wil zei

Nog gefeliciteerd met je zoon Heidy. Wat ziet dat er gezellig uit zeg, zo al die kaarten bij elkaar :)

groetjes, Wil

Liesbeth zei

Heidy gefeliciteerd met je zoon, wat ziet dat er gezellig uit zeg op je schouw. ik kan me voorstellen dat je je mond daar niet over kunt houden zoveel kaartjes. Leuk hoor.
Liefs, Liesbeth.

kdnkdd zei

Such a cute card and love the colors.

kdnkdd

Crea Astrid zei

Wat heb je een heleboel mooie kaarten gehad. Leuk ook, dat ik mijn kaart erbij zie staan.

Groetjes Astrid.