Volgers

woensdag 19 september 2012

Winnaar /Winner

Goede morgen,

Ik heb gisteren een gezellige dag gehad,hoewel ik zaterdag mijn verjaardag pas doe,heb ik vanaf een maandag middag al aanloop,heerlijk hoor!!
Bedankt voor alle leuke en lieve reacties,zowel hier als op facebook en zo leuk al die mooie kaartjes die ik mocht ontvangen.....jullie zijn geweldig!!

Nou over naar de orde van de dag,mijn zoon heeft een nummer gezegd en ik ben naar de reacties gegaan om te zoeken wie dat was ,en het is .............................................Marianne

Marianne gefeliciteerd als je me even een mailtje stuur met je adres dan probeer ik hem een zaterdag op de bus tedoen!! Allemaal heel erg bedankt!!!

Good morning

I had a lovely day yesterday,altrough I celebrait my birtday next saterday,there were people visiting me the whole day!!
Thank you all for the lovely birthday wishes here and at facebook and for the beautiful cards you send me...you are all the best!!!

Well my son picked a number and I look with the comments and the winner is ..............................................Marianne

Congrats Marianne,please send me a mail with your adress I will send the candy over A.S.A.P. Thanks again peeps!!!

XXXX Heidy

8 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Heerlijk toch, bijna een heele week jarig,ík heb dat ook, krijg morgen nog een stel meiden op bezoek en dan is het echt afgelopen.
geniet er maar lekker van.

groetjes jolande

Anoniem zei

van harte gefelies met je verjaardag en marianne van harte gefelies met je gewonnen give away
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Liesbeth zei

Marianne hartelijk gefeliciteerd met je gewonnen Candy. Heidy nog heel veel plezier bij je " verjaardagen"
Liefs, Liesbeth.

Marianne zei

Oh Geweldig!! Ik lees het net. Ben er superblij mee en ga je zo meteen even mailen!!
Dank je wel Heidy en ik hoop dat je nog een feestelijke week hebt!
Lieve groetjes,
Marianne

Andrea zei

congratulations and enjoy Marianne well done. thanks again for the opportunity and have great birthday week... hugs x

Delphine zei

Congratulations to Marianne and Happy Belated Birthday, Heidy, so sorry I'm late:-(... Sending you BIG hugs Delphine xx

Shelby zei

Congrats Marianne and a big happy birthday to you Heidy!!

Shelby

Unknown zei

Happy Birthday for Yesterday Heidy ,Im so glad you had a fabulous day and have a super time next Saturday too.
Big hugs Elaine.
Congratulations to Marianne too