Volgers

donderdag 13 februari 2014

Clara




Goede morgen

het is weer donderdag dus tijd voor een nieuwe challange bij Cute Card Thursday 
en het thema deze week is "Clever Cutting"

ik heb "Clara " van Mo's digital Pencil  gebruikt en wat vindt ik dit een prachtige digi!!
papier is van "Maja Design"
Tekst is Whimsy Stamps
Zelf gemaakte bloempies
Plakparels
Pearl Pen
Naaimachine
Copics

Ik ben echt heel blij met dit kaartje,na een paar flinke dagen aan gemodderd te hebben met mijn arm,s het heerlijk om weer eens goed resultaat tezien!
En dan dat rood,ik denk dat ik voortaan alleen nog maar Kerst kaarten ga mken hihi!!

Blogger liet me gisteravond weer niet toe op andere blogs grrr,nou ben ik maar gaan proberen om een blogbanne temaken en het is gelukt,vindt het zelf wel grappig!!

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes zo leuk om te lezen!

Mijn kaartje is vanmiddag terug te vinden op het blog van Mo's Dream Team 

Bedank weer voor jullie bezoekjes en nog een fijne dag verder!
XXX Heidy


24 opmerkingen:

Anneke. zei

Weer een prachtige kaart en een knap stukje kleurwerk, Heidy!
Groetjes Anneke.

rian zei

wat een geweldige kaart weer heidy en die kleuren zijn zooooo mooi.
groetjes rian

Sue zei

Gorgeous card Heidy, I love the cheerful and pretty image. Beautiful colouring and wonderful layout too.
Sue xx

debby4000 zei

Absolutely gorgeous.
luv
Debby

Mary J zei

Another stunner, Heidy! Love how you did the sentiment too!

Bernadet zei

Prachtig gedaan weer Heidy!

Tinie zei

Wowwww wat weer een beauty zeg!!! Geweldig die kleuren ook!!!

Groetjes Tinie

corryskaart zei

zo weer een geweldig mooie kaart van jou hand en met dat rood is het zeker supermooi geworden
groetjes corry

Carla S. zei

This is gorgeous, Heidy! Brilliant coloring!

Frouwkje zei

Prachtige kaart Heidy!!! En onwijs mooi gekleurd!!!
Liefs, Frouwkje

Deb zei

totally gorgeous Heidy, love this image, coloured beautifully! Hope your arm is getting better!
Debxx

Fabiola zei

wouah! elle est trop trop belle!!! biz

Colinda zei

Super!!
Fijn voor je ,dat het weer wil lukken!!
Groetjes Colinda

Tinie zei

Erg leuk kaartje, Heidy!!!
Groetjes Tinie

Wishcraft zei

Beautiful! Such gorgeous colouring and love all your details too :o) Hugs, Lisa x

Tammy zei

Fantastic! Love the gorgeous image and your perfect coloring! Amazing!

Tracy zei

So beautiful! Boy you are going to have an awesome stash for next Christmas. :-) Hugs!

coops zei

so stunning heidy.fantastic design and colouring and i love the gorgeous image :D

xx coops xx

Marianne zei

Mooie kaart en prachtig ingekleurd. Super ook dat je hier meteen een blogbanner van hebt gemaakt. Chapeau!!
xxx Marianne

Hanny zei

Super, wat een fantastische kaart is dit weer. Dat inkleuren kun jij als geen ander en ik kijk iedere keer met verbazing wat voor moois jij weer gemaakt hebt, top!
Fijn weekend, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

chrilvian zei

prachtig

GerJanne zei

Ah, dit is toch weer genieten zeg, wat een schitterend kleurwerk. Helemaal te gek. Fijn dat het met je arm iets beter gaat.
Lieve groet,
GerJanne

Faye Wynn-Jones zei

Oh, what a super card! I do love your background technique x

Marilyn zei

Beautiful card and superb colouring! I keep looking at the folds on her cape and gown.. perfection!