Volgers

dinsdag 25 februari 2014

The Little African



Goede morgen

Mijn kaartje vandaag is gemaakt met de prachtige stempel van Cathy Delanssay een van de nieuwe stempel ontwerpers bij Whimsy Stamp!

De stempel heet The Little African 
Ik vindt dit zo'n prachtige stempel,maar best wel heel lastig om in te kleuren,dit was het beste wat ik er van kon maken hihi
De tekst komt ook by Whimsy Stamps vandaan en heet A Touch of Elegance 
Papier is van My Mind's Eye en heet "On The Bright Side"
Naaimachine en Copics

Tja ik heb er niets aan toe gevoegd want dat heeft ze niet nodig vindt ik!

Zo ik ga zo weer werken,ben een paar daagjes thuis gebleven en dat heeft me weer een vermogen gekost,ja met een nul uren contract krijg je niets uit betaald,maar het zij zo,dus zo weer volop  aan de slag!!

Bedankt weer voor jullie bezoekjes en nog een fijne dag verder!
XXX Heidy

20 opmerkingen:

chrilvian zei

Wel mooi gedaan

Hanny zei

Heel mooi gemaakt en inderdaad, met die mooie tekst erbij heeft het verder niets nodig want zo komt het prachtig uit.
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Trudy zei

Prachtige kaart weer heidy!!!
Groetjes Trudy

Unknown zei

Het lijkt mij ook erg moeilijk inkleuren deze stempel maar is erg mooi.
Groetjes van Ageeth

corryskaart zei

hoi heidy
ziet er erg mooi uit maar de huidskleur lijkt mij moeilijk kleuren,ja voor jou geen probleem zo te zien:-))
groetjes corry

Pop's Cards zei

Good morning sweetie, wow this is just gorgeous, as always hugs Pops x x x

Margo zei

Wat knap Heidy !
Liefs
Margo

Carla S. zei

This is gorgeous, Heidy! Your coloring is awesome!

Lia zei

Heel mooi gemaakt, mooie stempel,
groetjes Lia

Chrissy zei

I think your colouring is stunning Heidy..looks like an oil painting..gorgeous..and I'm the same..no work..no pay..eek..

luv CHRISSYxx

Deb zei

beautiful card Heidy, love how you coloured her, just fabulous!
Debxx

Kjersti zei

A gorgeous card Heidy, love the colors!
Have a nice day!
Hugs Kjersti:)

Wishcraft zei

I think your colouring looks fabulous Heidy, lovely card hun :o) Hugs, Lisa x

Tammy zei

Wow, gorgeous image and gorgeous coloring! Love the richness of the colors you used.

Marjorie zei

Absolutely stunning Heidy, love the colours and your colouring is FAB!!
Hugs,
Marjorie x

Colinda zei

Mooi hoor!!
Een fijne dag, Colinda

Fabiola zei

wouah! trop belle! biz

Nannieflash zei

Hi Heidy, thats a unusual image for you, but wow what a stunning card, love the colouring to. hugs Shirleyxxx

coops zei

so stunning heidy.fabulous image and sentiment and i love your colours ;D

xx coops xx

Tracy zei

This reminds me of a fine painting in a museum. A true work of art my friend. Hugs!