Volgers

maandag 10 februari 2014

Miss Frosty



Goede avond

Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te plaatsen op het Whimsy Inspiration Blog !

Ben absoluut niet blij met dit kaartje,vanwege mijn arm heb ik hem CAS gehouden omdat de cuttlebug momenteel niet echt lekker werkt,dan ben ik ook nog een giga de fout in gegaan om de kleur roze te kiezen,vindt het al een ramp om met roze te kleuren en dan ook nog met die arm en toen zag ik ook nog op het laatste moment een vlek op de kaart en daar dus maar het watermerk overheen geplaatst want opnieuw beginnen was geen optie grrrrrr!!!

Maar goed ik laat hem toch zien hihi!!

De stempel is van Sylvia Zet en heet Miss Frosty 
Lint
Bessen
Naaimachine
Copics

In ieder geval weer heel erg bedankt voo jullie bezoekjes en nog een fijne dag verder!!
XXX Heidy


29 opmerkingen:

Doreen zei

This is just gorgeous,love the fab image and details.x

Vicky zei

This is gorgeous sweetie. I lurve the image & the gorgeous gingham ribbon.

Lotsa hugs Vicky xxx

cheryl zei

Oh this is one super card hun stunning detail hugs cheryl xx

Marian zei

Vind je kaart prachtig, en het vlekje zie ik niet, zal nog eens kijken.
Groetjes

Marian zei

Vind je kaart prachtig, en het vlekje zie ik niet, zal nog eens kijken.
Groetjes

GerJanne zei

Hoi Heidy,
wat een mooi kaartje. Dat je er niet blij mee bent, tja, dat kan zo gebeuren....maar als ik hem zou krijgen zou ik er wel heel blij mee zijn...Ik vind hem prachtig!
Groetjes,
GerJanne

Tammy zei

Terrific card, love the gingham and fun embellishments too!

Dangina Martinez zei

So adorable.. You always do such an amazing job with each image you use. Love it!
Hugs, Dangina

Chrissy zei

So super cute Heidy..gorgeous colouring..

Luv CHRISSYxx

Tracy zei

Adorable Heidy. Your embellies are so cute. Wonderful winter fun! Hugs!

rian zei

ohhh Heidy hij is schitterend hoor en dat vlekje zie je niet.
maar ik begrijp dat je dan baalt.
let wel een beetje op je arm, je hebt er maar twee hoor, groetjes rian

Hanny zei

Soms heb je dat dat je er zelf niet blij mee bent maar ik vind hem prachtig! Zo netjes, mooi stikrandje, lief afdrukje, mooi hoor. Je bent gewoon te streng voor jezelf denk ik want hij is superleuk! Sterkte met je arm,
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Sue zei

Gorgeous card Heidy, adorable image and wonderful colouring. I love the gingham ribbon and beautiful embellishments too.
Sue xx

Colinda zei

Vind het een erg lief kaartje!!
Doe rustig aan, Colinda

Lia zei

Hij is lief hoor, en geen vlek meer te zien, op de foto dan, voorzichtig met je arm,
groetjes Lia

Crea Astrid zei

Ik vind hem schitterend hoor Heidy. Ik zie er niets van. Schattige stempel ook. Hopen voor je dat het weer snel beter gaat met je elleboog.

Groetjes, Astrid.

Ann-Marie zei

Simply gorgeous, love the layout and beautiful colouring. Take care, Ann-Marie xxx

corryskaart zei

hoi heidy
ondanks dat jezelf niet tevreden bent, vind ik het een snoeppie en denk maar er zullen meer bloggers zijn met wat pech dat begrijp je wel als je mij blogpost ziet,haha
groetjes corry

Aartje zei

Ik vind het nog stteds een hele mooie kaart.
Groeten, Aartje

Deb zei

Such a gorgeous card Heidy, love the large gingham ribbon and the way you coloured this cutie!
Debxx

Fabiola zei

oh la la quel chou, super adorable, biz

Wishcraft zei

Aww! Such a cute image and a fab card hun :o) Hugs, Lisa x

Marjorie zei

Heidy, this is so gorgeous, lovely colours and embellishments.. such a sweet image too:)
Hugs,
Marjorie x

Ellibelle zei

Love this Heidy, beautifully colored!

Helga zei

Wow an adorable wonderful lovley and perfect made winter card !
Hugs Helga

Marlies zei

Een hele mooie kaart en wat een schattige sneeuwpop! Je kleurwerk ziet er fantastisch uit en dat met een zere arm, knap hoor en die vlek die is niet te zien! Beterschap met je arm, groetjes, Marlies

Diane zei

Just a stunning design Heidy.

Hugs diane

Bernadet zei

Geweldig leuke kaart heidy!!
Af en toe heb je dat wel eens hè dat je echt niet tevreden bent over je kaartje;)
Handig opgelost met die vlek, zo ziet niemand er wat van!

coops zei

so gorgeous heidy.adorable sweet image and i love your fabulous gingham bow :D

xx coops xx