Volgers

donderdag 2 april 2015

Air Guitar



Goede morgen

Zeggen ze wel eens dat de tijd vliegt ,nou inderdaad ik kan niet geloven dat dit vandaag mijn 1000 blogpost is!!!
Niet verwacht dat ik het zo lang zou volhouden hihi en geloof me he,ik heb vaak zat aan stoppen gedacht,zeker de laatste maanden omdat ik het zo ontzettend druk heb en als ik dan vrij ben al gauw een spelletje ga zitten doen en dan wordt er weer niet geblogd!
En dan geweldig en trots op al die design teams waar ik in gezetten heb,maar maakte het er niet echt leuker op want het was wel moeten!

Nou zit enkel nog bij Mo en dat vindt ik helemaal prima,iets minder druk op de ketel,misschien in de toekomst weer als er echt iets leuks op mijn pad komt!

Nou mijn kaartje voor vandaag is gemaakt met "Air Guitar"natuurlijk van Mo's Digital Pencil  
Ik ben zelf echt een lief hebber van muziek,geen tv hihi dus vindt deze digi echt helemaal geweldig.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en vanmiddag staat hij ook op het blog van Mo's Dream Team 

Nog een fijne dag verder!!
XXX Heidy 

21 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Heidy,
hij is weer helemaal geweldig! Ik zou zo een paar jongemannen weten aan wie ik hem zou kunnen sturen. Toffe afbeelding en je hebt hem wee super gekleurd!!
En je 1000e bericht! Dat is wel een felicitatie waard: van harte met deze mijlpaal!
Groetjes,GerJanne

Marianne zei

Ja, dit plaatje is een hele leuke. En het singletje erachter; zo leuk!!! Weer een prachtig kaartje!!
xxx Marianne

ellyscard creatief zei

Weer super gedaan Heidy.

Pop's Cards zei

Morning sweetie, wow this is stunning, huggles Pops x x x

Crea Astrid zei

Wat een leuke stoere meidenkaart. Gefeliciteerd met je 1000 ste blogpost.Gelukkig ben je nog niet gestopt, want anders hadden we je mooie kaarten moeten missen en dat zou toch zonde zijn. Maar ik snap wel wat je bedoeld, maar ik denk dat daar iedereen wel eens last van heeft. Er gaat namelijk ook veel tijd in zitten het bloggen.

Groetjes, Astrid.

Janette zei

Stunning card Heidy, one of my big favourites from Mo, although how could any of us choose.....
Have a good day, enjoy..xxx

Doreen zei

Love the image....Gorgeous details and design.xxx

Anoniem zei

Wat een gave kaart voor je 1000e blogpost! En ik ben blij dat je in elk geval nog blogt, want het blijft genieten van je creaties (en vooral je kleurwerk). En ik begrijp helemaal wat je zegt over DT's; het is leuken eervol, maar als het moeten wordt, toch een stuk minder. Dan is het voor de inspiratie en ontspanning beter gewoon lekker volgens je eigen ideeën iets te maken!
Groetjes, Liselot

Frouwkje zei

Gave kaart Heidy!! Zo leuk ook met het roze in het haar :-).
Liefs, Frouwkje

corryskaart zei

hoi heidy
goed te begrijpen wat je gedachtes soms zijn, nu kan ik weer even op het blog komen dus genieten van een springende heidy haha is erg leuk en vrolijk geworden
groetjes corry

Marlies zei

Gefeliciteerd met de 1000ste blogpost.
Je kaart is prachtig met een gave digi die je geweldig hebt gekleurd! groetjes, Marlies

Chrissy zei

What a great fun card Heidy..fabulous colouring and design..awesome.

luv CHRISSYxx

Fabiola zei

Génial! Elle est super, biz

Tammy zei

Fabulous card, love the zigzag background with the fun image and embellishment!

Faye Wynn-Jones zei

Wow! This card made me smile! I love the hair xx

Faye Wynn-Jones zei

Wow! This card made me smile! I love the hair xx

Tracy zei

LOL I love his hot pink hair highlights. The colors make this extra fun Heidy. Awesome work! Hugs!

Doreen zei

A fab image and details,this is gorgeous.xxx

Marilyn zei

Love, love, love... your colouring is spectacular as ever and I really like the circles!

coops zei

oh wow so stunning heidy.the image is fantastic and i love your hot pink and black combo and fab design :D

xx coops xx

Wendy Nicola Jackson zei

That is SOOOOOO cool Heidy! I love the LP in the background. Very cool card design. Hugs, Wends x