Volgers

woensdag 1 april 2015

Candy Time


Goede morgen
 Ja het is weer de 30ste dus dat betekend candy time haha.
 Voor al mijn nieuwe volgers,ik wil jullie even laten weten hoe leuk ik het vindt dat jullie mijn blog willen volgen en lieve en leuke berichtjes voor me achter laten.
 Ik zelf ben best wel druk en heb niet alteveel tijd om bij iedereen te reageren en om telaten zien dat ik jullie niet negeer maar simpelweg erniet aan toe kom geef ik iedere 30ste van de maand een $6.00 dollar cadeau bon van Mo's digital pencil weg.
 Je hoef hier niets voor tedoen,je mag hem op je sidebar zetten,maar het is niet nodig,wel moet je even een berichtje achterlaten anders weet ik niet dat je meedoet
 Morgen laat ik weten wie er gewonnen heeft. 
XXX Heidy ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Good morning It's the 30th of the month that means candy time. A $6 gitcertificate from Mo Manning
 For my new followers,a big welcome to my blog,i do love it that you like my work and that you leave me sweet and kind comments,however I'm very bussy and I don't have the time to leave you all a comment,so this is my thanks to you 
All you have to do is leave me a comment so I know you join in,you can post it on your sidebar but it's not compelled. 
Tomorrow I let you know who won.
 So good luck
XXX Heidy

13 opmerkingen:

Toni zei

I enjoy visiting your blog as you might have seen from my sporadic comments. You're an amazing colorist!

Nikki zei

Thanks for the chance to win hugs Nikki

Fabiola zei

Je ne peux pas résister à ton candy, biz

Joke de Wit zei

Ohh hier doe ik heel graag aan mee Heidy.Groetjes Joke

ellyscard creatief zei

Ik doe graag mee.
Bedankt voor de kans Heidy.

Marianne zei

Ik wil heel graag meeloten Heidy!! Groetjes, Marianne

Crea Astrid zei

Ik wil natuurlijk wel graag een kansje maken, op deze prachtige digi's Heidy.

Groetjes, Astrid.

Anoniem zei

De digi's van Mo zijn geweldig net als jouw kleurwerk. Omdat mijn wensenlijst bij Mo meest alleen maar langer wordt, wil ik wel kans maken op deze candy!
Groetjes, Liselot

GerJanne zei

Ha die Heidy,

wat leuk dat je het weer oppakt (of heb ik iets gemist??). i waag graag een kansje hoor!

GerJanne

Robin zei

Thanks for a candy offer! Hugs, Robin

Unknown zei

Hoi Heidy

Wat een mooie candy geef je weg.
mooi kaarten maak je ik ben gelijk volger geworden. ik zou graag mee willen gokken op de leuke digi's.

Groetjes Esmeralda

Denise Bryant zei

I have not tried digital stamp yet, but I love Mo's designs so it would be a treat to win! Thanks for the chance!

Laila B. zei

Hi Heidy...Thanks for the chance to win!!! Hugs, Laila