Volgers

donderdag 30 april 2015

Whoopee & Yeehaw



Goede morgen

Mijn collega vierde van de week haar 25 jarige bruiloft en aan mij was gevraagd om de kaart te verzorgen,nou ik kon maar aan 2 digi's denken, namelijk Whoopee   en Yeehaw  natuurlijk van Mo´s Digital Pencil!

Door de verhuizing was ik mijn briefje kwijt geraakt met hoe ik 2 digi´s kan samen voegen,nou geloof me ,echt bloed ,zweet en tranen en heel veel uurtjes,maar ik ben blij met het resultaat!!

Vanmiddag staan ze ook op het blog van Mo´s Dream Team  

Ik hoop dat jullie ze leuk vinden en bedankt weer voor jullie bezoekjes!
Nog een fijne dag verder!
XXX Heidy

19 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind hem echt super! Ga dat ideetje wel van je lenen. Heel creatief zoals je die strik hebt gezet op de kroon.

gr. Renata

Crea Astrid zei

Leuke kaart met deze grappige digi's.

Groetjes, Astrid.

Bernadet zei

Geweldig leuk Heidy!!
Hihi ja, dat kan ik me indenken dat het je bloed, zweet en tranen gekost heeft zonder briefje;) Dat kostte het mij al de 1e keer mét briefje haha;)

Doreen zei

Love the image,just gorgeous.xxx

Pop's Cards zei

Good morning sweetie, this is simply gorgeous, love the colours too, huggles Pops x x

Janette zei

Heidy this is wonderful, what a brilliant image, your colouring always amazes me, but that bow looks so real, like material....love it..x

Marianne zei

Hahaha, ze zijn super samen!! Wat een leuke kaart.
Groetjes,
Marianne

corryskaart zei

hoi heidy
wat heb je dit gaaf en zo vrolijk gemaakt dat samenstellen van twee stempels vind ik echt een pluim waard lijkt mij heel erg moeilijk maar het is jou super gelukt met dit vrolijke stelletje
groetjes corry

rian zei

hij is super leuk , maar als ik hem zo zie ben ik blij dat ik nog geen 25 jaar getrouwd ben hihi.
groetjes rian

Jennifer Scull zei

this just gives me the giggles! what a great card! :)

Tammy zei

Too funny, what a great couple! Love your card!

Chrissy zei

Brilliant colouring Heidy and what a great image..

luv CHRISSYxx

Anoniem zei

Ha, ha, wat een stel! En weer fantastisch kleurwerk!
Fijn weekend en groetjes,
Liselot

Crejabeja zei

Wat gaaf zo de twee digi's samengevoegd , misschien wil je een uitleg daar over geven , zodat het voor ons geen bloed zweet en tranen kost !!!

Marlies zei

Een fantastische kaart Heidy! Die twee staan geweldig bij elkaar en je kleurwerk is super! groetjes, Marlies

Mieke zei

Hahaha, fantastisch leuk gedaan!

Sue zei

Fabulous card Heidy, such a great fun image and stunning colouring.
Sue xx

Colinda zei

Hihihi, geweldig!!
Twee afbeeldingen samenvoegen is mij nog niet gelukt, hoewel ik een filmpje had gevonden hoe je het moest doen, wilde het bij mij toch niet lukken.

Fabiola zei

un humour avec une touche de noir...j'adore, biz