Volgers

zondag 5 juni 2011

Bachelorette



Goede morgen

Het is zondag dus een nieuwe challenge bij Kenny K's Krafty Girlz het is de beurt aan Team A en het thema is een schets van Donna ,en de damens mochten de nieuwe digi's van Kenny gelijk promoten.
Ze zijn gebaseerd op trouwen en ze zijn LEUKKKK!!!

Ik hoefde dus niet ,maar ik kon het niet laten om deze week de kaart te maken,want toen ik de digi "Bachelorette"zag was ik verkocht (ik heb echt in een deuk gelegen,dat gezicht,GEWELDIG!!!)
Papier is een download van Jak en van S.E.I.
Lint
Bloemetje
Plakpareltje
Stickles
Glossy accent
Naaimachine
Copics

Verder doet hij mee met de volgende challenges:
C.R.A.F.T.challenge .....Weddings
Oldie but a goodie.....Lots of layers
Paperplay time.....Wedding or love

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

34 opmerkingen:

regina zei

hoi heidy

haha wat een geweldige kaart!

en wat een super digi erg leuk!

gr regina

Patricia zei

Wat een SUPER kaart zeg!
Heel komisch!!!
Groet Patricia.

corryskaart zei

wat een geweldige kaart maar ook hoe mooi of je het gekleurd hebt, prachtig!
groetjes...corry

Patty Sue 2 zei

This is going to make a lot of people laugh!
I am so glad you colored this image. hugs

Wil zei

Hij is weer super Heidy.
Groetjes Wil

Adrie zei

Geweldige digi Heidy , Haar gezicht spreekt idd. boekdelen. Ja en dan die kuiten he......wow
Ze zijn ook zeer natuurgetrouw ingekleurd. Met mooie accenten op de spieren...........
Groetjes Adrie

hennie zei

Hij is super........
Hennie

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hij is ook geweldig... wat een super plaatje.
En heel erg leuk gedaan Heidy. Dat vrolijkt op met deze plensregen hier en onweer.
Fijne zondag verder.
Groetjes Marja

Chrissy zei

Fabulous card Heidy..wonder why she looks so shocked..lol..
Luv CHRISSYxx

Jackie Thomas zei

Oh this is hilarious. Fab card Heidy.
Hugs xo

Mary J zei

Fantastically great fun, Heidy! Made me laugh out loud!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

komisch is íe zeker, super leuke digi, mooie kaart.

groetjes joalnde

arjette zei

Hahahaha wat een geweldige digi!!! En wat een onwijs leuke kaart heb je er mee gemaakt!!!

gr. arjette.

Debbie zei

Ha ha ha, you are too funny, this is hysterical.. You have a knack for finding the funniest images and this is no exception.
LoVe it!!!!

Hugs
Debbie

petra,s cards zei

super leuke kaart en erg mooi ingekleurd!!!
xx petra

Unknown zei

Oh Heidy, hij is idd echt geweldig! Ik weet zo gauw niemand die gaat trouwen, maar is hij is super. Heb nog geen tijd gehad om met de nieuwe digi's te spelen. Moet nogal eens werken en als het 30 graden is heb ik ook niet veel zin om in mijn hobbykamer te zitten. Ben vandaag een beetje aan het vooruit werken voor mijn DT verplichtingen. Nog een maand bij Karens Doodles en dan zit mijn DT erop. Mocht nog wel blijven maar heb dat nu weer lang genoeg gedaan. Dus mocht je zin hebben, je kan nog mee doen met de DTcall!

Veel liefs,
Renata

Bella´s Bastelecke zei

Wow your card is fabulous!
Love your gorgeous colors and such pretty papers and detail!

Hugs
Judith

manuela zei

Hahahaha wat een geweldige digi afdrukje
En heel erg leuk gedaan Heidy

groetjes
Mnauela

Trudy zei

Wat een geweldige kaart zeg!
en wat een SUPER digi!!!
Groetjes Trudy

Marlies zei

Wat een super grappig kaart heb je weer gemaakt!! Super leuke afbeelding!!
groetjes, Marlies

Renkata zei

wow , Heidy,
super gaaf kaartje.

Linda zei

WOW !! You did a fantastic job with this fun image.. Love it..Hugs, Linda

Lou Sims zei

Heidy your card brought a huge smile to my face: adore it and that image.

Lou
x

Nannieflash zei

Hi Heidy I reakon this is one naughty image though you carnt actually see whats going on, but your colouring is fabulous. hugs Shirleyxx

karen zei

Love it Heidy and soo funny, great design! Karen xx

Lindsey zei

Love it! So funny, brings back some cringe-worthy memories for me........!
Your colouring is stunning xxx

Marianne Reijgersberg zei

Toen ik het afbeeldinkje in de leeslijst zag, wist ik direkt, die is van Heidy. Jij hebt een neus voor komische afbeeldingen. Hij is weer geweldig. Ik moest ook lachen toen ik hem zag.
Maar jij verstaat de kunst om er dan ook direkt weer een gave kaart mee te maken. En je kleuren is echt toppie.
Groetjes Marianne

Liz's creative corner zei

Hi Heidy, fab card hun, so funny, lovely colouring again, hugs Liz xx

Jopie zei

Erg leuke kaart Heidy en wat een kuiten.... wow
groetjes Jopie

sharon zei

What a fun card. Thanks for joining in at CRAFT challenge. Sharon x

Mina zei

lol brilliant Heidy thats a fantastic image
Mina xxx

DesignerDiva zei

I love this image and your colouring is amazing!
Thanks for sharing it with us at Oldie But A Goodie this week and good luck with the challenge
Hugs Laurie x

Jane zei

Heidy! What are you like...this is soooooo funny! xx

Jill zei

wow Heidy this is gorgeous your colouring is absolutely awesome hugs Jill xx