Volgers

woensdag 15 juni 2011

huisje




Goede morgen

Het is woensdag dus tijd voor een nieuwe challenge bij Fab'n'funky en het thema deze week is "Use a template of mal(ik weet eigenlijk niet eens hoe je het eigenlijk noemt)
Deze week worden we gesponserd door
Neem gauw een kijkje op het blog bij mijn DT maatjes,want ze hebben hun best weer gedaan en nog leuker doe gezellig mee
Sorry voor de slechte foto's maar het is nog een hele klus om het huisje goed op de foto tekrijgen

Dit was echt een geweldig leuk iets om te maken,ik heb echt van iedere minuut genoten (heerlijk)

Nou het is dus een theedoosje,gemaakt met papier van Maja design,ik heb wat kant toegevoegd en bloemetjes gemaakt er zit een hekje bij,maar ik heb voor het hekje van Magnolia gekozen,meer kan ik er eigenlijk niet over vertellen.

Sorry dat ik momenteel niet zo reageer,maar ik heb momenteel best nog wel DT werk te doen en dat is leuk,maar moet ook alles posten en vooruit schrijven en morgen komt de bloghop van Mo erweer aan,en die probeer ik natuurlijk altijd in 2 talen tedoen dus.....en op mijn werk door de vrije maandag is het ook heel druk dus ik doe echt mijn best

Verder doet hij met de volgende challenge: Moving along with the times
.....Anything but a card!

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

37 opmerkingen:

Helle zei

Heidy,this is amazing!
Love your work ♥

-Helle-

Patricia zei

WAUW wat een prachtig project zeg Heidy!!!!!!!
Heel mooi gemaakt!
Groet Patricia

hennie zei

Helemaal super.....
Hennie

Wil zei

Het moet niet gekker worden Heidy, hij is echt schitterend geworden. Je papier is ook super mooi.
Groetjes Wil

miranda zei

Hoi,
hij is erg leuk.
XXX Miranda.

arjette zei

Hoi hoi,

wat onwijs leuk!!!!!!!!!!!

gr. arjette.

corryskaart zei

hallo heidy
wat een super-project daar moest eigelijk een patroon voor zijn, dit is iets wat vele zouden willen proberen te maken!
PRACHTIG-PRACHTIG-PRACHTIG-PRACHTIG-PRACHTIG!!
groetjes van corry

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een prachtig theedoosje Heidy. Geweldig mooi gemaakt. Knap hoor. Vind hem echt te gek.
groetjes Marja

Chrissy zei

This is so wonderful Heidy, the colours are gorgeous and the lace, and the gorgeous fence.Just so pretty.You are so clever my friend.
Luv CHRISSYxx

Christina zei

Wowwwwwwwwwwwwwwwwww wat is dit super gaaf zeg! Geweldig Heidy!!
Groeten Kristel

Unknown zei

Hoi Heidy, wat enig zeg dat huisje, daar zul je heel wat werk aan hebben gehad!! Groetjes, Frea

Silvia zei

Wat een leuk theezakjeshuisje ( leuk woord voor galgje ) heb je gemaakt. Ziet er super uit.

gr. Silvia

Tinie zei

Wat een super mooie creatie!!! Wat een kunstwerk!!

Groetjes Tinie

Lia zei

Wauw Heidy, wat een waar kunstwerkje, heel leuk zeg, en kan mij voorstellen dat je het ook zo leuk vond om het te maken, complimenten hoor,

groetjes Lia

Trudy zei

Wow Heidy!!
Wat een supermooie creatie is dit zeg!!!!
en wat een werk.
Groetjes Trudy

Tammy zei

Absolutely lovely Heidy! Love the papers you used. What a treat this would be to sit on your table.

Jopie zei

Na alle lovende woorden van medebloggers kan ik alleen maar zeggen wauw, echt geweldig en je foto's zijn goed duidelijk hoor.
groetjes jopie

Marianne Reijgersberg zei

Wat is dit moooooi! Echt een toppertje.
En wat is het weer herkenbaar. Tijd, tijd. Ik ga denk eens een cursus timemanagement volgen. Maar jaa, dat kost ook weer tijd.
Groetjes Marianne

Lisa Jane zei

oh wow what a stunning little cottage .. i love the papers
Thanks for joining us at MAWTT this week
Lisa x

Renkata zei

wow wat een leuk huisje Heidy.

DesignerDiva zei

WOWSERS Heidy this is fabby! So much work and stunning details
Thanks for sharing your project with us at MAWTT and good luck with the challenge
Hugs Laurie x

chrilvian zei

ooooo wat een dotje
helemaal top

karen zei

Well done Heidy, this is just GORGEOUS!! Karen x

Jane zei

Ok Heidy...get the spare room ready, I'm moving in for a while just to sit & watch you craft. This is absolutely AMAZING!!! xxx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, hé, wat heb je dit mooi gemaakt, mooi papier en heel mooie details, helemaal super.

groetjes jolande

Marlies zei

Wauw wat een super creatie Heidy! In een woord GEWELDIG!
Ik snap je tijdgebrek helemaal, kamp ik ook mee, ik wil zoveel maar heb ook gewoon geen tijd.
groetjes, Marlies

Pami zei

this is fabulous Heidy! It must have taken you ages to do this! Thanks for sharing with us at MAWTT this week, good luck! Pami x

Anoniem zei

Holy cow heidy!! This is totally amazing!! What a clever project and so pretty too!! WOW!!

Mary J zei

How clever, Heidy! I love it! all of the details came together perfectly!

Crea Astrid zei

Wat een schattig huisje is het geworden Heidy. Gewoon Superrrrr.

Groetjes Astrid.

Hazel (Didos) zei

WOW this is super, I love it. Thanks for playing on MAWTT this week Hazelxox

Julie zei

OMG Heidy - this is simply stunning!!! Juliexx

Hansedeern zei

OMG Heidy... Yummy, Yummy!
Have you my address? *gg
Hugs Riv

Bella´s Bastelecke zei

Absolutely lovely Heidy! Love the papers you used. .........

Hugs
Judith

regina zei

hoi heidy


ooo wat gaaf!

erg mooi gemaakt en mooi papier!

gr regina

andrea zei

Stunning and gorgeous loved working with the templates for this challenge

andrea xx

Unknown zei

Wonderful, awesome and gorgeous! Thanks for sharing this Tea Cottage!
AR