Volgers

vrijdag 17 juni 2011

Cheeky Santa/GDT Stamp something



Goede middag

Vandaag begint the nieuwe challenge bij Stamp something en het thema deze week is pretty papers!
We worden gesponserd door
Dus neem gauw een kijkje op het blog en nog leuker haal je mooiste papier voor de dag en doe gezellig mee.

Ik heb een stempel gebruikt van Make it crafty "Cheeky Santa" ik heb deze en nog een andere stempel een paar weken geleden gewonnen bij Annika (Thanks hun) en ik vindt hem leuk!!!
En het wordt tijd dat ik eens aan de kerstkaartjes ga beginnen haha
Papier is van Bo Bunny en heet Midnight frost powder
Hoekjes gemaakt met de cuttlebug en wat verf gebruikt
Naaimachine
Copics

Nou ga me klaar maken voor de vakantie,dus jullie komen nog wel wat kaartjes van me tegen hoor de komende weken alleen ik ben weg.
Tot over 2 weekjes
Yeahh!!!

Toedeledokie
XXX Heidy

24 opmerkingen:

corryskaart zei

hoy heidy
wat een leuke stoere kerstkaart,geweldig!
en vast een hele fijne vakantie!
groetjes van corry

Tracy zei

Love your Santa Heidy! I just got the Cheery Santa from MIC and can't wait to color him. I'm still trying to catch up with all my bloggie friends after vacation and you have posted so many wonderful and fun cards. I've enjoyed every one of them.
If I understand the translation right you're about to go on vacation so I'll wish you a happy and safe trip. Enjoy!

miranda zei

Hoi,
Hij is weer erg leuk.
Fijne vakantie.
XXX Miranda.

petra,s cards zei

erg leuke kaart weer!!! een hele fijne vacantie meid geniet ervan!!!!!!
xx petra

Tinie zei

Ik zit weer met heel veel plezier te kijken naar hoe je het hebt ingekleurd, prachtig gewoon en verder een super kaart!!!

Groetjes Tinie

Vicky zei

Hi sweetie I love this cheeky fella can he come & deliver my pressies this year.....I will even make him a warm cocoa to warm his wobbly belly lol. Enjoy your hols sweetie hope you have a great time hun.

Lotsa hugs Vicky xxx

arjette zei

Hoi hoi,

wat een geweldig leuk kaartje!!! Die stempel is écht heel leuk!!
Fijne vakantie!!!!

gr. arjette.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ja nog even en dan begint het kaartjes maken voor de kerst al weer. Deze is erg leuk Heidy, maar met dit herfstweer ga je geloven dat het bijna Kerst wordt (haha).
Fijne weken en tot hoors
groetjes Marja

Renkata zei

wow Heidy wat een super gaaf kaarje.

Unknown zei

Hoi Heidy, geinige kaart en ontzettend veel plezier gewenst op vakantie! Geniet er lekker van meid! Groetjes, Frea

hennie zei

Hij is leuk!!!
Fijne vakantie hennie

Marlies zei

Wat een mooie kaart met een super leuke stempel en ook een leuke tekst!
Een hele fijne vakantie, heel veel plezier!
groetjes, Marlies

Leonie zei

Geweldig kaartje Heidy en deze Santa is echt super!! :D
Geniet van je vakantie en ik hoop dat jullie goed weer zullen hebben en veel plezier.

Groetjes,
Leonie.

Trudy zei

Wat een leuke kaart Heidy!!
en een fijne vakantie.
Groetjes Trudy

Lia zei

Deze Santa is echt heel gaaf zeg, ik wens jullie een hele prettige vakantie en veel plezier,

groetjes Lia

Crea Astrid zei

Wat is je kerstkaart mooi. Een hele leuke stempel heb je gewonnen. Je hebt er in ieder geval al één klaar nu.

Fijne vakantie.

Groetjes Astrid.

Jane zei

A naughty Santa...perfect. Visit my blog Heidy, I have a gift for you xxx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi kaartje, leuke stempel, fijne vakantie.

groetjes jolande

Jeni zei

Hahahaha! BAD SANTA!! Too cute Heidy, love it ~jeni :)

Wil zei

Hij is weer zoals vanouds geweldig Heidy.
Ga maar lekker van je vakantie genieten, ik hoop dat je lekker weer heb en veel plezier.

Groetjes Wil

Adrie zei

Tis nog geen kerst , maar als ik naar buiten kijk , duurt het niet lang meer. Brrr
Geweldig ingekleurd weer Heidy , en ik hoop dat je in je vakantie beter weer krijgt.
Fijne vakantie
Adrie

Nannieflash zei

Hi Heidy fabulous card and I love your santa he looks so clasical. hugs Shirleyx

Jennifer zei

Fabulous Heidy!! Have a fun time on your hols xx Jenny xx

Mary J zei

Fantastic, and explains why I didn't get my gucci bag last year...