Volgers

woensdag 12 januari 2011

Fab'n'Funky 'DT



Goede morgen
Het is weer woensdag en dat betekend tijd voor een nieuwe challenge bij Fab'n'funky.
Deze week is het thema"warm en behaaglijk"dus lekkere warme kleuren.
Ook deze week worden we gesponserd en deze keer door"Pink Petticoat"
Neem even een kijkje op het blog naar de leuke creaties van mijn DT maatjes,of leuker nog doe gezellig mee.

Digi is van Mo Manning en heet Cheking FB en kun je hier vinden
Papier Paper Mania
Naaimachine
Bloemen
Stickles
Martha Stuard pons
Copics

Ik heb de schets gebruikt van The Sweet Stop Sketches dus ik doe ook mee met deze challenges
Ook plaats ik hem op het blog van Mo's Dream Team

Ik heb dit kaartje voor mijn schoonzusje gemaakt,zij is volgende week jarig en is best wel een cariere vrouw,vandaar dit afdrukje.

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

15 opmerkingen:

petra,s cards zei

prachtige kaart heidy geweldige kleurtjes!!en de afbeelding staat ook nog op mijn verlanglijstje maar deze blijft zo groot......
groetjes petra

karen zei

Morning Heidy, gorgeous card, love the image which as usual is coloured to perfection and beautiful flowers, hugs, Karenx

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart, Heidy.
Mooi scappapier die bloemen.

Groetjes Astrid.

Lia zei

Gezellige kaart is dit, mooie kleuren en een gaaf plaatje.

groetjes Lia

Tineke's hobby zei

Het is een schitterend kaartje heel mooi papier en dat stempeltje is wel erg mooi super ingekleurd
Groetjes Tineke

miranda zei

Hoi,hij is super.
Zal ze erg leuk vinden.
Groetjes Miranda.

Marian zei

Heel erg leuk je kaart
En practige kleuren
Groetjes Marian

Trudy zei

Wat een pracht kaart Heidy!
En die stempel is ook mooi zeg!!
Groetjes Trudy

Jeni zei

This is amazing Heidy!! Such a great card! ~jeni :)

Renkata zei

Hoi Heidy
wow super cool card .

Nannieflash zei

Hi Heidy, love your card that looks a bit like me when I want to play with my laptop, love your card design and your gorgeous colouring. With love and hugs Shirleyxxxxxxx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super mooie kaart heb je weer gemaakt en wat een gave stempel,

groetjes jolande

Dawn Easton zei

Fabulous! LOVE that image!!! Looks just like me in the mornings....lol

Lori zei

Your card is gorgeous, fabulous coloring!!!

Lindsey zei

Great card Heidy! I love the stitching and the papers are lovely too
hugs
linds x