Volgers

zondag 23 januari 2011

Kenny K



Goede middag,

Vandaag is team A van de Kenny K's Krafty Girlz aan de beurt en het thema is de schets van Bev.
Aangezien Bev besloten heeft ons te verlaten omdat zij heel veel verplichtingen heeft,leek het mij leuk om toch een poging tewagen met haar schets.
Ga gauw kijken wat mijn DT maatjes voor geweldige creaties gemaakt hebben en er zijn echt weer super geweldige prijzen te winnen.

Het afdrukje is van Kenny K en heet Heidi Hot Rod
Het papier is van Daisy Bucket Disign en heet Loves Me
Hart gemaakt met de cricut en onder het naaimachine gehaald,das niet zo makkelijk zoals jullie zien
Naaimachine
Bloemetje
Lint
Copics

Verder doet hij mee met de volgende challanges: Creative Card Crew kaart voor een man.
Alsorts Challenges kaart voor een man
Paper Play Challenges Zwart

Het is gelukt met mijn watermerk,mijn geweldige zoon heeft me geholpen,het heeft hem waanzinnig veel moeite gekost om het mij teleren ,hij heeft ADHD en ik ben niet zosnel van computer begrip,dat botst een heel klein beetje HAHA

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

23 opmerkingen:

Bella´s Bastelecke zei

wow Heidy......your cars ist fantastic....a very sexy lady.........

Hugs
Judith

Tinie zei

Wowww Heidy, dit is een hele mooie kaart! Ik zal de kaart vanavond eens aan de heren thuis laten zien, met de mededeling dat er niet alleen kinderkaarten worden gemaaktLOL.

Groetjes Tinie

Linda zei

Alweer zo'n sexy lady. Het ziet er super leuk uit. Leuk hè dat je ook van alles van je kinderen kan leren.

Gr linda

Suzanne zei

This is stunning, Heidy. I am off to check these images out. You are more than welcome to join in my pass it on post. I only got 2 commenters too so I suppose we should just pass it to each other, lol x

nicolet zei

Leuk gedaan heidy!
Groetjes Nicolet

Renkata zei

wow Heidy,
so sassy and hot image!
Very cool card.

Christina zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt Heidy. Super zo met dat rood.
Groeten Kristel

Marian zei

Sexy lady, zullen de mannen erg leuk vinden. Je kaart is mooi
Groetjes Marian

Nannieflash zei

Oh my Heidy shes one sexy lady, love your papers and your card design. With love and hugs Shirleyxxx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er weer geweldig uit, leuk dat de dame op het hart rust met haar armen.
lief toch dat je zoon je heeft geholpen, mijn dochter helpt mij altijd op de computer en ik moet zeggen dat ik ook niet zo snel van begrip ben als het computergedoe betreft.

groetjes jolande

Marilyn zei

Wowsers & va-va-voom! Great layout & fabulous colouring. I'm lovin those Kenny K images!

karen zei

Hi Heidy, wow what a beauty!! Gorgeous card, Karenx

Riet zei

Wat een geweldige kaart Heidy,super stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

petra,s cards zei

ooohhhoo sexy kaart hoor!!! mooi!!
xx petra

Unknown zei

Woohooo, alweer zo'n uitdagende dame!! Die Kenny weet wel wat 'ie tekent HIHIHI!! Prachtig kaartje Heidy, groetjes, Frea

regina zei

oooch wat een sexy kaartje!!

heel erg mooi!!

gr regina

Crea Astrid zei

Echt een leuk sexy mannenkaart.

Groetjes Astrid.

Vanessa (aka V'ness, Nessa, oldschool) zei

LOVE THIS GIRL!!!

Angela zei

Hi Heidy, this is one hot sexy card. Great job on the sketch ad your coloring rocks.
Hugs:)
Angela

Lindsey zei

Cheeky! Another fab card and I love the fely heart!
Linds x

Fleur zei

Great card, fantastic colouring & definitly perfect for a man
Thanks for joining our challenge at ALLSORTS this week, Good Luck
Hugz Fleur xXx

Vera Yates (Ling) zei

Wow, what an image! Great coloring, too. Thank you for joining us at Paper Play!

scotspanda zei

ooooh wow I bet any man would love this card!!! great image, very sexy lol

thanks very much for joining in my male inspired challenge at Allsorts. Good luck in the prize draw :o)

hugs

Amanda xx