Volgers

donderdag 13 januari 2011

Ietsie Pietsie Anders



Goede avond

Tja dit een ietsie pietsie andere kaart dan jullie van mij gewend zijn.
Ik heb deze digi ooit eens gedownload,maar ik zou echt niet meer weten waar,sorry
Ik vond en vindt het nog steeds een plaatje,maar ik heb hem al meer dan een jaar,maar nooit gebruikt.
En zoals jullie kunnen zien,weet ik ook eigenlijk niet goed hoe ik hem op een kaart moet bewerken.
Ik ben er niet tevreden over en hoop dat jullie je eerlijke ongezouten mening willen geven.

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

25 opmerkingen:

Renkata zei

wow Heidy
this is sensational colouring dear.
I just want to live there :) Beauty!!!!

Jeni zei

Gorgeous card Heidy! Your coloring is fabulous ~jeni :)

Tineke's hobby zei

Ik vind het een hele mooie kaart het is moeilijk inkleuren maar dat heb je heel mooi gedaan die donkere vlekjes op het witte en de kleur van het dak is ook erg mooi,Verder heeft de kaart niet veel meer nodig super
Groetjes Tineke

regina zei

hoi wat een gave kaart super mooi gemaakt!!

en wat een prachtig plaatje en mooi gekleurd!!

gr regina

Gemma zei

Het is inderdaad heel wat anders, maar wel mooi! Het is net een mini-schilderij, je hebt de digi prachtig gekleurd! Groetjes Gemma

Tinie zei

Ik wil graag mijn ongezouten mening geven......de kaart vind ik geweldig!!!! Wat een pracht geheel, heel mooi ingekleurd!

Groetjes Tinie

Marian zei

Je kaart is super mooi en wat prachtig gekleurd
Groetjes Marian

Christina zei

Ik denk dat ie super is geworden hoor Heidy!!
Groeten Kristel

petra,s cards zei

gweldig mooi heidy kaner niet veel anders van maken prachtig gekleurd!!!
xx petra

hennie zei

Super zeg dit kaartje! Lijkt wel een schiderij.
Geweldig gedaan weer.
Hennie

karen zei

Wow Heidy, this is stunning, love your colouring, I keep practising!! LOL hugs, Karenx

Nannieflash zei

Oh Heidy thats gorgeous I love it, it looks so relaxing and beautiful. With love and hugs Shirleyxxxxx

Crea Astrid zei

Ik vind het een mooie kaart geworden hoor, Heidy. Het hoeft niet altijd met veel toeters en bellen te zijn. Dat past ook niet echt bij dit plaatje, omdat het natuurlijk ook al een druk plaatje is. Ik vind dat je het ook mooi hebt ingekleurd.

Groetjes Astrid.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw Heidy, meid wat mooi en jij bent niet tevreden?
Ik zou niet weten wat er mis mee is, ik vind het prachtig.

groetjes jolande

Lindsey zei

Oh my goodness! This is STUNNING! Your colouring is amazing!
Linds x

creaties van jopie zei

hallo heidy wat een beeldschone kaart supper lieve groetjes jopie

Mina zei

wow Heidy...amazing work and so beautifully coloured, I love that image
Mina xxx

Dawnll zei

Oh my this is just beautiful. Your coloring is flawless.
Thank you for joining us this week at
TopTipTuesday
Hope to see you real soon.

debby4000 zei

Love your gorgeous card Heidy, such a beautiful image.
luv
Debby

Lia zei

Mag best eens een keer wat anders, maar vind hem wel heel erg mooi hoor Heidy,niks mis mee.

groetjes Lia

Linda zei

Het is net een mini-schilderijtje. Prachtig!!!

Gr Linda

Bella´s Bastelecke zei

Your card is stunning, the image is beautifully colored ......

Hugs
Judith

LINDA zei

OH Heidy this is simply gorgeous.. Your coloring is amazing!!
Hugs, Linda

Suzanne zei

You would like an unvarnished opinion - absolutely gorgeous, hun x

Jennifer zei

Hi Heidy! Wow...your colouring is awesome. A stunning creation xx Jenny xx